joi, 2 august 2012

Cap.10 Let start over again!

Ce naiba s-a intamplat aseara. Ma iubeste. Cum poate sa spuna asta? Ohh doamne imi vine sa ma duc la el si sa il bat. Parea atat de sincer. Si din ce mi-au povestit fetele si ceilalti fantastici pareau sinceri. Acum sunt doua posibilitati: ori sunt actori incredibil de buni, ori ei chiar ne iubesc. Ohh sunt total confuza.
Cred ca totusi ar trebui sa vorbesc cu el.
Am coborat jos unde mama ma astepta cu micul de jun.
Mama: Eii cum a fost? Ti-a placut?
Tea: Da, clubul e foarte tare si atmosfera a fost geniala. M-am distrat.
Mama: Pai cred si eu, iar esti in ziare. Daca mai apari mult prin presa o sa trebuiasca sa iti cer chiar eu un interviu.
Tea: Ce? Iar ziare?
Mama: Da, sunt cateva articole cu ziua faimosului Harry Styles. A fost totusi un eveniment monden.  Si uite o poza cu voi 2 dansand foarte apropiati. Ce e cu ea? I-a stai. Ce e poza asta.
Tea: Ce? Da-mi sa vad!
Mama: Julia este noua lui prietena. Uite poza cand au ajuns la club. De ce este cu ea?
Tea: *ohh Julia am si uitat de ea* Pai da, sunt impreuna acum..oricum nu conteaza. Mama eu ma duc in gradina, bine?
Mama: Dar e frig afara.
Tea: Stiu mama, doar e noiembrie. Ma duc sa beau cafeaua acolo.
Gradina mea si a baietilor este despartita doar de un gard viu. Speram sa ii vad. Nu stiu de ce dar chiar simt nevoia sa vorbesc cu Harry.
Din pacate nu i-am vazut. Poate inca dorm. Pana la urma ei au stat pana tarziu aseara.
Totusi nu i-am vazut toata ziua. Oare ce se intampla cu ei.
Seara ma suna Nina: Repede da pe BBC!
Tea: De ce?
Nina: Este un reportaj de aseara si ziceau ceva de un turneu. Hai da! Le sun si pe fete.
Intradevar era un reportaj despre ziua lui Harry:
¨ ..si ultimul din cei 5 baieti din One Direction a implinit ieri 18 ani. La multi ani Harry Styles!!! Se pare ca faimosul cantaret si-a petrecut ziua impreuna cu colegi de scoala, dar si cu prieteni celebri. El  nu a venit la clubul One Level cu fata care aparea prin reviste pana acum o saptamana, ci cu o alta fata, o alta satena frumoasa. Totusi surse confidentiale spun ca cei 2 fosti prieteni, au dansat pe o melodie extrem de romantica si se pare ca au discutat destul de mult. La fel si colegi lui, care aparent s-au despartit de fetele cu care erau vazuti, desi nu au confirmat niciodata ca au fost cu ele, au aparut cu alte fete. In club insa le-au lasat balta pentru fostele prietene. Se pare ca exista o mica drama adolescentina aici. Dar oare va rezista? Se pare ca baietii vor pleca in aceasta noapte la 1 a.m. in SUA. Da, SUA, se pare ca au devenit extrem de populari pe marele continent si manageri lor le-au facut rost de un turneu care va dura 2 luni.¨
In acel moment am simtit cum imi fuge pamantul de sub picioare si am scapat telecomanda din mana. Cum adica vor fi plecati 2 luni? Mi-a spus ca ma iubeste si acum pleaca. Asa ma  iubeste? Am izbucnit in plans. Iar, am cazut iar in plasa lui. Doamne cum m-am putut gandi ca el chiar ma iubeste. Idioata, asta sunt o mare idioata.
Trrr
Dizz: Ai vazut???
Tea: Emm..da..dar ce ne pasa noua nu?
Nina: Eii hai..*eram si ele pe fir* cum poti sa zici asta. Poate tu nu mai ai nici un feeling pentru Harry dar noi, noi chiar ii iubim.
Vero: Da..nu pot sa cred. Aseara mi-a spus cu gura lui ca ma iubeste. El singur a spus asta...
Daiana: Si acum pleaca....Sigur stiau ca vor pleca, dar nu au spus nimic. Ne-am amagit din nou.
Nina: Si cand ma gandesc ca eram dispusa sa ii dau o sansa.
Tea: Ei hai fetelor tot raul spre bine. daca ei sunt in America, nu o sa ii mai vedeti atat de des si asa..ii veti uita.
Dizz: Da, sper.
Vero: Eu chiar vreau asta!!! Nu mai pot sa sufar pentru el, chiar nu mai pot. O sa o i-au razna daca continui asa.
Nina: Si eu.
Tea: Pai atunci bucurati-va. Nu vor mai fi permanent in preajma noastra.
Dizz: Eu ma duc sa ma culc. Vorbim maine, bine?
Tea: Ok, si eu. Noapte buna fetelor!
Ohh doamne, sper sa imi ascult propiul sfat. Chiar trebuie sa il uit. Sigur voi reusi. NU au mai ramas prea multe sentimente pentru el in inima mea.

 E luni. E ciudat sa ma duc la scoala si sa stiu ca nu o sa ii vad. Ca nu o sa il vad.
Am ajuns mai devreme si eu si fetele, ca sa avem timp sa vorbim.
Tea: Ce faceti?
Nina: NU la fel de bine ca tine.
Tea: Ei hai, ei au plecat si noi am ramas aici. Doar nu vom sta sa plangem dupa ei nu?
Dizz: ¨Vom¨ in sfarsit te incluzi si pe tine. Deci si tu suferi ca a plecat Harry!!!
Tea: Eu..nu..nu!!!!
Vero: Ei hai Tea, stim ca si tu il iubesti...ce naiba.
Daiana: E asa de clar ca te-ai indragostit de el si desi ti-a facut...sti tu...tot il iubesti.
Nina: Da nu mai incerca sa ne pacalesti te cunoastem. Cand vorbesti despre el, desi vorbesti atat de indiferenta si rece, ochii tai stralucesc.
Tea: Stralucesc??
Dizz: E un fel de a spune..nu stiu dar ai privirea aia..aia care o ai cand vorbesti despre cineva la care ti.
Vero: Deci degeaba incerci sa ascunzi asta, noi stim ca il iubesti si ca suferi mult.
Nina: Da nu e nevoie sa ascunzi, suntem aici pentru tine. NU mai incerca sa fi tare pentru noi, treci si plangi ca stim ca ai nevoie.
Tea:*cu lacrimi in ochii* Nimeni nu ma cunoaste ca voi. Aveti atata dreptate. Ma doare inima sa stiu ca a plecat. Adica sambata mi-a spus ca ma iubeste si dupa aflu ca pleaca. Daca intradevar ma iubea, chiar daca nu i-am zis si eu acelasi lucru, ma suna sa imi spuna ca va pleca. Am inceput sa plangem toate.
Dizz: Cunoastem senzatia. Toate am patit la fel. Eu cred ca s-au vorbit. Adica pare o adevarata regie, toti in acelasi timp sa ne spuna ca ne iubesc.
Nina: Zayn parea atat de perfect. Nu il credeam in stare de asa ceva.
Vero: Mie imi spui..Liam e Liam. El e cel cea mai draguta persoana pe care il cunosc...si s-a jucat in halul asta cu mine.
Tea: Eu stiam de ce e in stare Harry si tot i-am cazut in cursa, deci eu sunt cea mai fraiera de aici.
Daiana: Ei hai fetelor. GATA!!!!
No more tears. Tea ai uitat ce ai zis la inceput. Chiar o sa plangem dupa ei tot restul vieti. Nea [-x.
Nina:*stergandu-si lacrimile* Asa e. Haideti sa facem ceva.
Dizz: Pai ne trebuie o schimbare....hmmmm...ce ziceti de o schimbare de look????
Tea: Mie mi se pare o idee chiar buna.
Nina: Si mie  imi surade.
Vero: Atunci asa ramane fetelor, incepe...
Daiana: Un nou inceput. Am inceput sa radem.
Chiar asta o sa facem. O sa incepem sa ne traim iar viata, exact cum faceam inainte sa apara ei.

Am plecat la ore si am trecut pe langa plastice. Pareau chiar suparate.
Narcissa avea lacrimi in ochii, iar Julia plangea in bratele lu' Bety.
Julia: Ce o sa fac eu 2 luni fara el.
Bety: Hai gata si noi suferim.
Mara: Macar cum suntem cunoscute ca prietenele lor.
Dianaa: Da, macar avem consolarea asta. Cand se intorc, la noi vin.

Narcissa: Da..la noi se intorc, prietenele lor. Cand a spus asta s-a uitat urat la mine.


Dupa scoala ne-am dus la un salon de infrumusetare. Dupa ce am studiat cateva cataloage cu tunsori si culori ne-am hotarat care v-a fi noul nostru look. Dizz din satena s-a facut blonda. Vero s-a roscovit ca si Daiana. Nina nu a facut o schimbare prea dramatica, din satena a devenit bruneta. Iar eu..pai am vrut totusi sa imi pastrez nuanta mea naturala: castaniu. Mi-am facut insa niste suvite mai deschise. Dupa ce ne-am vopsit si ne-am tuns (doar varfurile, pentru ca niciuna nu vrem sa renuntam la parul lung) eram gata. Si cam asa aratam noi acum.

Dizz new look.




                                                                         Vero new look 










Nina new look 


 Daiana new look





 
Aratam chiar foarte bine. A fost o idee foarte buna. Mama imi adora noile suvite. Chiar si mamai Daianei ii place cum s-a vopsit. Se pare ca aveam nevoie de o schimbare. Adevarul e ca avem moralul mai ridicat si parca nu ne mai gandim asa des la baieti, desi din cand in cand, vedem ceva sau auzim ceva care ne duce cu gandul la ei.
La scoala tuturor le-a placut schimbarea noastra. Am primit multe complimente.Dean a ramas blocat cand ma vazut. De cand ma cunoaste nu mi-am schimbat niciodata nici macar la un fir de par culoarea.
Dean: Arati..minunat.
Tea: Multumesc, si i-am dat o imbratisare.
Dean: Aaaa..am auzit ca...sti tu..a plecat.
Tea: Da.
Dean: Si cum esti?
Tea: Sunt ok.
Dean: Pai atunci e bine, sti speram ca sambata sa va impacati. De aia ti-am zis sa dansezi cu el.
Tea: Dar..de ce sperati asta?
Dean: Ti-am zis..chiar tin mult la tin si vreau sa fi fericita chiar daca nu cu mine. Si cu el, radiai. Vorbesc serios, cand eram impreuna nu..nu te-am vazut niciodata asa fericita.
Tea: Pai...probabil. Dar si cu tine am fost fericita. Oricum Styles, nu..nu e de mine.
Dean: Da, nu te merita...dar chiar erai fericita..
Tea: Pai acum incerc sa fiu fericita fara el si e destul de greu din moment ce mi-a rupt inima...dar hai sa il lasam pe Styles. Ce zici sa mergem undeva sa ne distram weekend-ul asta.
Dean: Suna...foarte bine.

Nina se pare ca nu a pierdut timpul si acum este cu Josh. E chiar un baiat foarte de treaba, invata bine si te distrezi cu el. Arata asa dregut impreuna. Dar totusi nu o mai vad cu acelasi zambet care il avea cand era cu Zayn.
Nici Dizz nu a pierdut prea mult timp si are un nou prieten. Pe Chris, colegul de al forbal al lui Dean. Se pare ca se inteleg chiar bine. Insa nici pe ea nu o mai vad distranduse asa cum o facea cu Niall.
Daiana a inceput sa raspunda la flirturile lui Nick. Se pare ca nici ea nu pierde timpul. E clar ca vrea cu disperare sa uite de durerea provocata de Louis.
Vero a inceput sa iasa cu Max si sa repete cu el pentru piesa de teatru. Se pare ca si aici s-au aprins niste scantei. Totusi cred ca Liam este mereu prezent in mintea ei.

Mai este o saptamana pana la Craciun. Defapt o saptamana si 3 zile. Acum 2 zile am avut piesa de teatru. A iesit foarte bine. Vero a avut un debut genial. Munca noastra de 2 luni a fost rasplatita. Toata lumea din scoaa. dar si parintii si invitatii speciali ai scoli, ne-au adorat spectacolul.
Peste 3 zile, cand luam vacanta, vom pleca intr-o excursie la munte. Vom sta acolo 2 saptamani. Vin foarte multi colegi din scoala asa ca sigur ne vom distra. Ne-am hotarat ca anul acesta sa nu mai facem Craciunul si Revelionul in familie, il vom face cu prieteni nostri. Meritam sa ne distram nu? Oricum mama pleaca in Romania sa ii viziteze pe bunici si desi imi este dor de ei prefer sa raman cu prietenele mele.
Acum toate au prieteni si se pare ca se inteleg de minune. Ne distram foarte mult impreuna, dar totusi nu la fel ca...atunci. Cu baietii nu am mai vorbit deloc, dar ii tot vedem la TV.
Se pare ca Harry este vazut in fiecare saptamana cu alta fata. Zayn nici el nu o duce prea rau. A fost vazut cu cateva fete pe care le ducea la hotel. Cand a auzit Nina s-a albit toata. Niall si Liam a fost vazut cu 2 fete intr-un club, iar Louis o tine din petrecere in petrecere. Totusi pe langa asta se pare ca au mare succes. MII de fete de acolo sunt inebunite dupa ei, iar bilete la concertele lor, nu mai exista, au fost vandute toate. Nu stim cand vor termina turneul, dar sincer nici nu prea ne-am interesat. Avem o viata atat de linistita ca nu vrem sa o complicam.
Plasticile pareau ca sufera la auzul stirilor despre baieti, dar cu toate astea ele afirmau cu tarie ca sunt prietenele baietilor.
Oricum vacanta bate la usa, iar noi suntem pe cale sa avem o super vacanta.
Sambata dimineata Dean, a venit sa ma i-a ca sa mergem la scoala unde ne asteptau cateva autobuze.
Eu si Dean ne-am apropiat foarte mult in ultimul timp. Defap a devenit cel mai bun prieten al meu.
Suntem chiar nedespartiti. Multa lume crede ca noi ne-am impacat, dar am ajuns amandoi sa credem ca cel mai bine ne intelegem asa. Cand eram impreuna nu comunicam si nu ne intelegeam asa de bine ca acum.

Ajunsi in fata scolii fetele ne asteptau deja. Nina era in bratele lui Josh incercand sa se incalzeasca.
Dizz se tot tachina cu Chris, in timp ce Vero verifica cu Max daca au luat tot ce trebuie. Daiana a venit si m-a luat in brate. Nick s-a dus si la salutat pe Dean. Eram toti foarte entuziasmati de excursia noastra.
Ne-am pus bagajele in autocare, mai erau 5 minute pana plecam. Dean imi luase mainile in mainile mele pentru ca le aveam inghetate. Max si Nick ne adusese la toti ciocolate calde, cand auzim niste voci cunoscute:
¨Doar nu o sa plecati fara noi, nu?¨
In acel moment Vero a scapat paharul cu ciocolata. Ne-am intors cu toti. Sunt ei. Sunt aici. Ce naiba cauta aici?
Lui Harry i-au cazut imediat ochii pe mainile mele, pe care Dean le tinea in mainile lui.
Zayn i-a bagat o privire urata Ninei, care inca se afla in bratele lui Josh. In acel moment s-a desprins imediat din bratele lui. Niall se uita cu niste ochii de catelus la Dizz, iar Liam o privea pe Vero. Louis a vrut sa vina la Daiana, dar s-a oprit. Toate astea s-au intamplat in cateva secunde, pentru ca dupa aia ¨prietenele¨ lor au sarit pe ei.
Julia: Iubire ai venit!!! Si la sarutat. El nu parea sa respinga sarutul ei.
Dianna: Cand ati venit? Ohh Zayn ce dor mi-a fost de tine.
Zayn: Aseara..
Niall: Si am aflat de excursie si ne-am hotarat sa venim si noi.
Louis: Ca sa petrecem mai mult timp cu voi. Nu ne-am vazut de atata timp.
Narcissa: Aww iubire, vino incoace. Si au inceput si ei sa se sarute. Defapt toti pe rand au facut asta. Niall cu Bety si Liam cu Mara.
Toate astea chiar in fata noastra. Ochii mi s-au umplut de lacrimi, iar inima imi batea cu putere.Imi venea sa ma duc sa ii bat. Sa le dau cate o palma la fiecare. Fetele in schimb sau abtinut, doar erau cu prietenii lor, dar sunt sigura ca si ele mai aveau ca si mine putin si incepeau sa urle.
Dean m-a luat in brate si ne-am urcat in autocar. La fel au facut si prietenele mele.
Se pare ca excursia asta nu va fi asa grozava cum am crezut noi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu