marți, 14 august 2012

Cap. 12 Love is in the air!

Niall part.

Bety: Ce naiba a apucat-o? Ma doare. Am obraji rosii nu e asa?
Eu nu auzeam nimic din ce spunea ea. Pur si simplu sunt uimit de reactia ei. Daca il iubeste pe Chris de ce o deranjeaza ce fac eu cu Bety?
Bety: Hey tu auzi ce zic eu?
Niall:*am tresarit* Da aud. Ce e?
Bety: Pai..nu conteaza. Continuam de unde am ramas? A inceput sa ma sarute insa eu stateam acolo si nu faceam nimic.
Niall: Stai, oprestete.
Bety: Ai dreptate, hai mai bine sa intram in camera.
Niall: NU! Nu e bine. Hai sa ne oprim aici. Sunt obosit. Vreau sa dorm.
Bety: Dar, mi-ai spus ca o sa avem o noapte de neuitat.
Niall: Si acum iti spun ca sunt obosit.
Bety: Dar...
Niall: Noapte buna.
Bety: Bine..noapte buna*kiss*. Si-a luat bluza si geaca de pe jos si a plecat.
Eu ce fac acum, intru in camera sau...
Am ciocanit la usa ei. Cred ca o aud cum plange.
Dizz: Cine e?
Niall: Eu.
Dizz: Pleaca, nu vreau sa te mai vad in viata mea.
Niall: Dizz te rog, deschide usa. Vreau sa vorbim. Nu e..ce ai vazut, nu e ceea ce pare.
Dizz: Nu imi pasa, pleaca.
Niall: Te rog deschide!!!!
Tea:*a iesit din camera ei* Ce naiba e cu scandalul asta?
Niall: Pai nimic, vreau doar sa vorbesc cu Dizz.
Tea: Se aude cumva ca plange? Niall Horan ce i-ai facut prietenei mele?
Niall: Nimic. Adica nu am vrut, dar..
Tea: Dar?
Niall: Pai eu si Bety ne sarutam mai devreme si ea a venit. Si s-a suparat. Dar nu inteleg de ce. Adica a zis ca nu ii mai pasa de mine.
Tea: Idiotule, tu nu ai invatat pana acum cat de bune actrite suntem?
Niall: CE?
Tea: Ce auzi. Hai intra in camera ta. O consolez eu.
Niall: Bine..multumesc Tea.
Am intrat in camera si am auzit cum Tea o roaga pe Dizz sa deschida usa. Dupa cateva secunde nu s-a mai auzit nimic.

Tea part

Tea: Esti bine?
Dizz:*printre lacrimi* Da.
Tea:*am inceput sa rad* Nu, nu esti. Come here and let me hug you.
Am luat-o in brate si a inceput sa planga si mai tare.
Dizz: Erau dezbracati. Iti dai seama ce fac acum nu?
Tea: Niall probabil sta in pat si se intreaba ce faci.
Dizz: Hell no.
Tea: Ba da Dizz. A intrat singur  in camera. Ii pare rau, se vedea.
Oricum tu i-ai spus ca nu il iubesti?
Dizz: Pai da.
Tea: Chiar nu ai invatat nimic de la mine? Am facut la fel si Harry a ajuns in pat cu Julia.
S-a simtit ranit. Dizz nu trebuia sa ii zici asta.
Dizz: Probabil...
Tea: Vrei sa dormim imtreuna?
Dizz: Da.
Tea: Hai la mine in camera.
Dizz: Ok.
Ne-am uitat la un film, o comedie ¨Cursa nebunilor¨. Amandoua aveam nevoie sa radem si pe la miezul noptii am adormit.

Daiana: TREZIREA!!!!!!
Dizz:Ce naiba urli in halul asta?
Nina:*s-a urcat peste noi* E ora 9 puturoaselor.
Tea: Si ce daca e vacanta, am spus eu cascand.
Vero: E vacanta, dar noi suntem intr-o minunata statiune si intr-un si mai minunat hotel si inloc sa profitam si sa ne distram, voi dormiti.
Dizz: Dar imi e somn.
Nina: Dar te trezesti. Hai sus, daca vrei sa te iert ca ai dormit in patul meu.
Tea: Bine, bine. Dar date de pe noi, ne strivesti.
Nina: Hei ma faci grasa?
Dizz: Da..ajutor!!!
Nina: Aaa bine voi ati vrut-o.
Fetelor duceti-va dupa intariri in camera voastra si aduceti multe perne. Si asa a inceput un adevarat razboi. Eu si Dizz contra Ninei, Veronicai si Daianei. Ne-am dat cateva perne zdravene in cap. Toate tipam si radeam pana am ajuns pe jos.
Nina: Mai sunt grasa? si buf perna in cap.
Tea: DA!!! Mananca fulgi domnisoara.
Atunci usa camerei s-a deschis si Harry si Zayn stateau rezemati de tocul usii.
Harry: Hey lumea incearca sa doarma aici.
Zayn: Mai incet nu puteti.
Eu si Nina eram amandoua intinse pe jos. Ne-am uitat una la alta si am inceput sa zambim. Din fericire ne-am inteles din priviri si am trecut la atac.
Ne-am ridicat repede si am alergat spre ei: BUFF!!!
Harry: Hey! Nina l-a pocnit cu perna.
Zayn: Inceteaza.
Tea: Nu iti plac fulgi?
Zayn: Nu, nu chiar, sunt durerosi.
Atunci au aparut si ceilalti 3.
Louis: Hey de ce nu mi-a zis nimeni ca e bataie cu perne?
Niall: Baietii, inarmativa!!!
Vero: Chiar vreti sa va puneti cu noi?
Liam: Oricand.
Vero: Bine atunci.
Am inceput toti sa ne batem cu pernele. Ne bateam atat pe hol cat si prin camere. Desi la inceput dadea cine in care nimerea nu stiu cum naiba am ajuns sa ne batem fiecare cu fostul nostru prieten.
Ei si Harry eram la el in camera.
Harry mi-a dat o perna fix in fata si m-a facut sa ma enervez.
Tea: I-a de aici.I-am dat o perna fix in..pai in jucariile lui si cred ca i-am dat cam tare pentru ca a cazut intins in pat.
Tea: O Doamne. Esti bine?
Nu am vrut sa dau dau asa tare. El nu zicea nimic, doar statea intins in pat si avea o fata ca si cum trecea prin cea mai cumplita durere.
Tea: *m-am apropiat* Harry te rog spune ceva. Iarta-ma nu am vrut.
Atunci el s-a ridicat repede m-a luat in brate si m-a pus in pat. El era peste mine si nu ma lasa sa ma misc.
Tea: Nu pot sa cred ca m-am lasat pacalita.
Harry: M-a bucur sa vad ca inca iti pasa de mine.
Tea: Nu imi pasa.
Harry: Serios? De asta pareai asa ingrijorata.
Tea: Pai...Styles date jos dupa mine.
Harry: Dar domnisoara Evens, daca fac asta, o sa incepeti iar sa ma loviti cu perna aia atat de grea. Nu vreau sa mai fiu ranit. Se numeste legitima aparare.
Tea: Ooo da. Spui numai prosti.
Harry: Pai as putea sa imi folosesg gura la ceva mult mai...bun. Daca sunteti deacord.
Tea:*am zambit, dar am devenit repede serioasa* Nu, nu sunt.
Harry: Noaptea trecuta mi s-a parut ca ti-a placut.
Tea: Noaptea trecuta...eu..oricum sa nu indraznesti.
Harry: Prea tarziu. S-a apropiat de mine foarte incet si aproape, aproape m-a sarutat cand Daiana a aparut si i-a dat una cu perna in cap.
Louis: Lasa-mi sotul in pace.A luat-o pe sus si a dus-o pe hol.
Tea: Girls rules! Thanks Daiana. Vezi domnule ce se intampla daca te pui cu noi. I-am mai dat si eu o perna in cap. Ma uitam la el cum statea intiins in pat si zambea la mine. Ohh ce imi vine sa ma urcr pe el, asa ca mai bine plec.

Daiana part.
Ce naiba ii face Harry lu' Tea de da in halul ala din picioare?
Daiana: Laso in pace, buff.
Louis: Las-mi sotul in pace si m-a luat pe sus de acolo. S-a oprit pe hol si m-a last jos. Eu radeam ca disperata.
Louis: Ce ai?
Daiana: Sotul? Serios?
Louis: Ce pot sa spun, avem o relatie speciala.
Daiana: Ok domnule...Tomlinso. I-a o perna de aici. Si i-am dat o perna in cap.
Tea: Asa Daiana. Buna treaba.
Daiana: Unde te duci?
Tea: Sa imi fac un dus si sa am schimb de pijamale. Eu am terminat cu bataia asta.
Daiana: Aaaa bine...si am primit si eu o perna in spate.
Hei nu e frumos sa ataci pe la spate.
Louis: Nu e frumos nici sa furi inima cuiva.
Daiana: Dar nu am fura..
Louis: Ai furat-o pe a mea...S-a apropiat de mine si si-a pus mana dreapta pe obrazul meu. Inima a inceput sa imi bata din ce in ce mai tare si nu stiu ce sa zic. Parca m-am blocat.
Daiana: Eu..nu..te rog sa imi dai grumul.
Louis: Shhh...si-a apropiat buzele de ale mele. Am inchis ochii si ...nu am mai simtit decat buzele lui dulci pe ale mele. Aaa si vam 1000 de fluturi in stomac.
Dizz: Hei ce faceti voi doi?
Niall: Lasa-i in pace, si a traso inapoi in camera lui.
Atunci am deschis ochii si am fugit in camera mea. Cred ca i-am deranjat pe Liam si pe Vero dintr-o discutie importanta.

Dizz part.

Ok, am inceput sa ne batem cu pernele toti, dar cum naiba am ajuns sa fiu singura cu Niall in camera lui nu stiu. Cand am realizat am vrut sa ies dar am primit o perna la fund asa ca m-am intors si i-am dat ei eu una in burta.
Niall: Hei, doare.
Dizz: Asta doare. Iti arat eu durere. Am inceput sa dau cu perna in el, fara sa vad unde il lovesc. Simteam cum ies toti nervi din mine. Dupa 5 minute m-am oprit. El era pe jos, radea.
Niall: Gata? Te-ai calmat?
Dizz: Da. S-a ridicat si m-a luat de mana.
Niall: Imi pare rau.
Dizz: Pentru?
Niall: Aseara. Pentru ca am fost cu alte fete in timpul turneului. Pentru ca te-am laat sa imi scapi...pentru tot.
Dizz:*cu lacrimi in ochii* Pai, e bine daca iti pare rau. Si mie imi pare rau.
Niall: Pentru?
Dizz:*am zambit* Pentru aseara. Pentru ca sunt cu Chris. Pentru ca nu te-am lasat sa imi explici ce s-a intamplat de fapt cu pariul..pentru tot.
Niall:*si-a pus pe fata cel mai adorabil zambet* Deci..
Dizz: Dar e cam tarziu...mi-am desprins mana din mana lui si am iesit pe hol.
Dizz: Hei ce faceti voi doi? Ori nu vad eu bine, ori Louis si Daiana se saruta.
Niall: Lasa-i in pace si m-a tras inapoi in camera. Lasai sa isi..rezolve problemele.
Dizz: Pai mie nu mi s-a parut ca isi rezolvau prob..
Niall: Cum sa nu. E o cale foarte placuta de a le rezolva, uite.
In acel moment si-a pus ambele maini pe obraji mei si m-a saruta. M-a luat prin surprindere. Dar, wow. Cat de bine e. Buzele lui sunt asa calde si imi face tot sangele sa se incalzeasca.Totusi m-am dat inapoi.
Dizz: Cred ca o ai pe Bety pentru asta. Am iesit din camera fara sa mai zic nimic.

Vero part.

Am primit cateva perne bune in cap si sunt cam ametita asa ca am intrat la mine in camera sa stau putin intinsa. Nici nu m-am asezat bine ca am si primit o alta perna in fata.
Vero: Hey!!!!
Liam: Gata, ai obosit?
Vero: Nu te-ai pus cu cine trebuie.
Liam: Ooo dar eu cred ca m-am pus exact cu cine trebuie.
Vero:*am zambit* Aaa da! Bine. Manaca fulgi dragule.
Am inceput sa dam cu pernele unul in altul. Radeam amandoi si in camera zburau fulgi pe peste tot.
Liam: Asta e frumos. A spus el uitande-se in sus.
Vero: Da, e frumos, am spus si eu uitandu-ma in sus.
El s-a apropiat de mine si m-a luat in brate.
Liam: E si mai frumos acum.
Ma uitam in ochii lui si nu stiam ce sa spun.
Vero: Da, e mai frumos.
Liam: Imi e asa dor de tine.
Vero: *mi s-au umplut ochii de lacrimi* Si mie.
Liam: Atunci de ce nu suntem impreuna.
Vero: Pentru ca tu esti cu Mara, iar eu cu Max.
Liam: Dar putem sa nu mai fim..
Vero: Dar..eu tin la el.
Atunci mi-a dat drumul.
Liam: Mai mult ca la mine?
Vero: Pai...
Daiana:  Scuzati-ma. Intrerup ceva?
Liam: Nu, eu plec.

Nina part.
Zayn: Tu mi-ai stricat parul. Vino incoace.
Nina: Eu ti-am stricat parul? Oricum nu arata prea grozav.
Zayn: Nu cred ca ai zis asta. M-a lipit de perete. Ii simteam inima cum bate.
Nina: Poti sa imi dai drumul acum!
Zayn: Dar..imi place sa te am asa aproape.
Nina: Serios? Pai iti place sa ai multe fete asa..aproape nu e asa?
Zayn: Da..dar nici una nu se compara cu tine.
Nina: Serios? Ai idee cum m-am simtit cand te-am vazut cu Dianna in pat?
Zayn: Imi pare rau..nu am vrut..am fost beat. Eram suparat.
Nina: Asta nu justifica nimic.
Zayn: Chiar imi pare rau. Asa de rau. Eu te iubesc pe tine, Nina. Pe nimeni altcineva.
Si cand te vad cu mascariciul ala inebunesc.
Ma uitam la el si nu stiam ce sa fac, ce sa zic, cand Tea a intrat in camera si m-a salvat.
Tea: Imi pare rau copii, dar eu trebuie sa fac dus, deci..
Nina: Oricum Zayn pleca.
Zayn: Da..plecam.

Tea part.

Dupa ce am facut dus si m-am imbracat, m-am intalnit cu fetele jos in hol.
Nina: Mancam?
Dizz: Normal, imi e o foame de lup.
Ne-am asezat la masa si am inceput sa vorbim despre ce s-a intamplat mai devreme.
Vero: Camera noastra e plica cu fulgi.
Nina: Si a noastra.
Tea: La hel si holul, dar stati linistite am anuntat deja la receptie ca avem nevoie de o curatenie speciala.
Daiana: Si fetelor. Cat ca-ti ¨batut¨ cu domni cantareti..s-a intamplat ceva deosebit?
Tea: Nu.
Nina: Nu.
Vero: Nici la mine.
Dizz: Nup.
Tea: La tine?
Daiana: Nu.
Nina: Ok, acum ca am lamurit asta..ce facem azi.
Adica Josh e are planuri cu prieteni lui si nu am vrut sa merg cu ei.
Vero: Pai si Max e tot cu el deci sunt libera.
Dizz: Pai daca vreti scap si eu de Chris si facem ce vreti.
Daiana: Same here!
Tea: Ce ziceti sa mergem pe munte. Suntem aici de 4 zile si inca nu ne-am bucurat de zapada.
Toate: OK!!
Tea: Bine, mancam si mergem sa ne imbracam mai adecvat.
Dupa jumate de ora eram gata de bulgareala.
Eu: http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=es&id=56240704
Nina: http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=es&id=56240941
Dizz: http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=es&id=56241272
Vero: http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=es&id=56242357
Daiana: http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=es&id=56241684
Aratam chiar foarte bine si suntem mai mult decat gata sa avem o zi minunata.
AM urcat cu telecabina pana sus pe munte.
Ne-am facut ogramada de poze si am inchiriat schiuri. Dupa 3 ture de schiat, pentru fete, ca eu habar nu am sa schiez, am inceput sa ne bulgarim.
Harry: Niic aici nu scapam de voi?
Ne-am intors toate uimite. Ohh ce naiba fac aici?
Tea: Voi nu scapati de noi?
Harry: Glumeam love.
Zayn: Ati venit sa schiati?
Nina: Evident.
Louis: Credeam ca va place sa..mergeti la masaj si la piscina si alte lucruri care le are hotelul si orasul de oferit. NU sa schiati.
Daiana: De ce, schiatul ce are.
Niall: Pai majoritatea fetelor...nu prea il practica.
Dizz: De cand suntem noi ca majoritatea fetelor.
Vero: Exact. Si i-a dat un bulgare in stomac lui Louis.
Louis: Asta e alta declaratie de razboi?
Vero: I-ao cum vrei. Atunci Louis a inceput sa o alegre pe Vero si nu s-a lasat pana nu a prins-o si a ingropato in zapada.
Liam se uita cam urat, la fel si Daiana.
Harry: Pai daca tot am inceput, vaideti sa continuam.
Tea: Ce? Nu, nu, nu, nu. Styles stai acolo. Nu mia face nici un pas sau...
Harry: Sau ce?
Tea: Nu mai vorbesc cu tine.
Harry: Oricum nu o faci prea des.
A inceput sa ma alerge si el si din nefericire pentru mine m-a prins si mi-a facut ¨botezul¨.
La fel a patit si Dizz, Nina si Daiana. Si noi care credeam ca am scapat de asta. Ne-am intors la hotel inghetate bocna.
Josh:  Love ce ai patit?
Nina: Pai ne-am jucat.
Max: Sunteti bine?
Vero: Da..mergem sus sa facem cate o baie fierbinte. Atunci Liam a trecut pe langa noi nervos. Vero nu l-a bagat de loc in seama. Mara s-a dus dupa el, tocmai venea de la masaj.
Mara: Esti bine?
Liam: Perfect. Sia sarutato. Vero se uita ff urat.
A urcat sus si s-a bagat direct in baie.
Dizz: Hey esti bine?
Vero: Da.
Daiana: Vi sa mananci?
Vero: Nu..nu am chef. Ma bag in pat.
Noi am coborat la masa si ea a ramas in camera. Cred ca e foarte obosita, am stat toata ziua pe partie.

Vero part.
Louis m-a ingropat in zapada literalmente. Cred ca lui Liam nu i-a prea placut ca m-am ¨jucat¨ cu prietenul lui. Oricum m-am decis sa nu il bag in seama, dupa faza de azi dimineata nu vreau sa vorbesc su el acum. Si in plus nici nu a ajuns bine si a sarutat-o pe Mara, cand mie mi-a spus ca ma iubeste. Mdea..

Fetele s-au dus la masa, iar eu am ramas in pat. Nu am chef sa mai cobor. Si nu am chef de Max.
I-am auzit vocea lui Liam, cum camerele noastre sunt una langa alta. Cred ca vorbeste la telefon. Oare sa ma duc la el?

Liam part.
Eu ii zic ca o iubesc si ea imi zice ca tine la Max. Am crezut ca turbez cand mi-a zis asta. Pe partie a inceput sa se bata cu zapada cu Louis. Serios? Adica de ce ar face asta? Fata asta chiar se joaca cu mintea mea?
Nu m-a bagat deloc in seama, dar nici eu nu am bagat-o pe ea.

Cand am ajuns la hotel si am vazut-o pe Mara pur si simplu am vrut sa o sarut. Am vrut sa vad cum reactioneaza, dar nimic.
Am ramas in camera , nu am chef sa mananc nimic.Am sunat-o si pe Mara sa vina la mine.
Mara: Hey babe.
Liam: Vino incoase. Si am inceput sa o sarut.
Am inchis usa dupa ea si am luat-o in brate. I-am pus mainile pe solduri si am inceput sa o sarut.
Mara: Vrei sa...
Liam: Daca si tu vrei, normal.
Mara: Normal ca vreau. Mi-a dat jos tricoul si si-a pus picioarele in jurul taliei mele. Am asezato pe pat si i-am dat jos bluza si pantaloni. Cand am vazuto goala m-am trezit la realitate. Ce fac eau aici? Chiar vreau sa ma culc ce ea? Oricum lu' Vero nu ii pasa de mine, deci pana la urma de ce nu?
Mara: Hei ai ramas blocat?
Liam: Nu. Mi-am dat si eu jos pantalonii. A urmat o ora de wild sex. Cu toate astea nu ma simt mai bine, desi Mara e toata un zambet.
Mara: A fost perfect.
Liam: Da..a fost...
Mara, Niall si Zayn trebuie sa apara deci mai bine..
Ohh da, ma imbrac si plec. S-a imbracat repede, in timp ce eu ma gandeam la ce am facut. Fata asta nu a starnit nimic in mine nici macar acum. Tot Vero e in mintea mea..
Mara: Eu plec,*kiss*
Liam: Stai te conduc. Am dus-o pana la usa, eram doar in boxeri.
Mara: Multumesc pentru...tot. A fost minunat. *kiss*
Liaa: Multumesc ca ai venit. Pa pa. M-am uitat la ea cum s-a indreptat spre lift si a plecat. Cand m-am intors sa intru in camera Vero era in tocul usii de la camera ei cu lacrimi in ochii.
Liam: Vero,  de cand esti acolo.
Ea nu a zis nimic doar se uita la mine cu niste ochii tristi.
A intrat in camera si a trantit usa.  Am batut la usa ei, dar nimic. Am auzit doar cum ceva s-a spart.
Nina: Vrei ceva?
Liam: Pai Vero..sa vobesc cu ea...
Tea: E totul in regula.
Liam: Sper..
Daiana a deschis usa si a tipat.
Nina: Ce naiba ai facut????


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu