joi, 30 august 2012

Cap. 18 Why not?

Boys part.

Nu am dormit toata noaptea. Nu inteleg ce am facut. Ne-am simtit asa bine si stiu ca i-a placut mult surpriza de aseara. Plus stiu ca ma iubeste cum o iubesc si eu pe ea. De ce naiba nu vrea sa fim impreuna, credeam ca a trecut peste faza cu celelalte fete si cu Julia. Nu pot sa inteleg.
La asta mi-a fost gandul pana dimineata cand mi-a sunat telefonul.
Harry: Da!
Louis: Neata love.
Harry: Hey, Lou. Cum a mers aseara?
Louis: Haide la sala de fitness sa vorbim toti, trezestel si pe Zayn.
Harry: Ok, in 10 minute suntem acolo.
Dupa cateva minute de lupte cu Zayn, care nu vroia sa se trezeasca, am plecat la sala. Cand am iesit noi Nina era pe hol, atat Zayn cat si Nina si-au intors privirile in alta parte. Asta sunt doi idioti orgoliosi!
Tot drumul Zayn nu a scos nici un sunet.
Louis: In sfarsit ati ajuns.
Harry: Da, pai domnu asta ciufulit nu se trezea.\
Zayn: Sti ca tu esti mult mai ciufulit ca mine nu? Au inceput cu toti sa rada.
Liam: Are dreptate.
Zayn: Da ce e cu fetele astea binedispuse?
Harry: Exact, sunteti tare zambareti.
Louis: Spre deosebire de voi.
Zayn: Lasa-ne pe noi, cum a fost aseara. Sunteti iar cu fetele pe care le iubiti?
Louis, Liam: Da!
Harry: Asta e grozav.
Zayn: Astia sunt baietii mei.
Louis: Daiana nu a putut sa reziste farmecului meu.
Liam: Esti asa modest.
Louis: Plus ca i-am spus tot ce s-a intamplat defapt si cum ne-am despartit dintr-o prostie. Si din moment ce si ea ma iubeste normal ca ne-am impacat.
Liam: Cam asa s-a intamplat si la mine, numai ca noi am ajuns inapoi pe la 2 noaptea, spre deosebire de tine care ai venit in dimineata asta.
Zayn, Harry: Ooooo!!!
Harry: Ai fost pus pe fapte mari?
Louis: Oricat as vrea sa zic ca da, defapt nu a mers telecabina pana in dimineata asta.
Zayn: But where is our little leprechaun?
Liam: Probabil inca cu Dizz, nici el nu a dormit in camera azi noapte.
Louis: I-am trimis si lui un mesaj ca ne intalnim aici dar..
Niall: dar ma scuzati ca am intarziat.
Louis: Cum am putea sa nu te iertam.
Harry: Cunosc privirea asta. Ce ai facut tu aseara?
Niall: Lucruri..interesante.
Am inceput toti sa aplaudam.
Liam: Sincer, nu ma asteptam sa fi tu primul care trece la urmatoarea etapa cu fetele astea.
Zayn: That's my man!
Niall: Thanks Zayn. Adevaru' e ca nu am fost niciodata asa de fericit, fata asta ma facut sa o iubesc cum nu credeam ca o sa iubesc vrodata.
Louis: Same here!
Liam: And here!
Harry: As vrea sa spun acelasi lucru.
Louis: Chiar asa, tu ce ai facut aseara?
Tea: Nu ai reusit sa te impaci cu ea?
Harry: Nu. Si nu inteleg de ce.Adica i-a placut surpiza. I-am explicat tot ce s-a intamplat si cat o iubesc. Si stiu ca si ea ma iubeste, doar mi-a spus-o, plus ca am avut cel mai epic sarut. Si...
Toti: Si???
Harry: Cand am intrebat-o daca suntem iar impreuna mi-a spus ca nu si a intrat in camera.
Liam: What? De ce?
Harry: Habar nu am.
Zayn: Pai trebuie sa vorbesti cu ea. Nu poti sa o lasi sa iti scape iar. Nu la cat o iubestui si noi stim bine cat inseamna ea pentru tine. Deci vorbeste cu ea frate.
Harry: Asta o sa fac. Dar tu, Nina?
Cand i-am rostit numele Ninei s-a schimbat imediat la fata.
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m9j2789hTo1r8zk5qo1_500.jpg
Zayn: Hai sa nu vorbim de Nina bine. M-a facut sa ma simt ca un mare idiot ieri. O iubesc asa de mult, dar nu mai pot sa o tin asa. Ma distruge ca nu ma mai iubeste, ma face sa ma simt gol...dar asa nu mai pot sa continui. O sa trec peste ea, orice ar fi.
Chiar i-am promis ieri Cristei ca i-au micul de jun cu ea.
Liam: Da ce cauta aici?
Louis: Chiar m-a surprins sa o vad ieri.
Zayn: Pai e in vacanta cu familia ei. Si cum i-am spus ca anul asta ne petrecem sarbatorile aici s-a hotarat sa imi faca o vizita. Nu ne-am mai vazut de mult si cum noi mereu suntem ocupati a profitat de situatie.
Eu plec, nu vreau sa o fac sa astepte.
Louis: Bine, sa o saluti din partea noastra.
Harry: Si sa o pupi.
Zayn: Normal. Bye!
Niall: Trebuie sa facem ceva si incapatanati astia doi sa fie iar impreuna.
Louis: Mdea...dar ce?
Liam: *a primit un mesaj*Vero s-a trezit. Vrea sa luam micul de jun impreuna. Eu plec.
Louis: Minti defapt nu vrei sa faci exercitii. Stai vin cu tine.


Girls part.
M-am trezit cu Vero si Dizz peste mine.
Tea: Voi nu aveti minte?
Nina: Daiana jos dupa mine!!!!!!!
Vero: Sunteti doua puturoase, TREZIREA!!!
Daiana: Avem noutati.
Nina: Gata m-am trezit. Ce noutati? A spus ea ridicandu-se.
Daiana: Aseara am avut cea mai frumoasa noapte ever. Plus ca m-am impacat cu Louis.
Tea: Ce? BRAVO!!! Hug grup!
Nina: Unde te-a dus?
Daiana: La o cabana, micuta dar extrem de frumoasa. Si era luminata doar de focul din semineu si noi am stat in fata lui si am vorbit si ne-am sarutat si ne-am impacat si sunt asa FERICITA!!!!
Toate: Awwww!!!
Vero: Ce romantic.
Pe mine Liam m-a dus la cinema.
Tea: La cinema..ai ma. De Craciun?
Vero: Asa am reactionat si eu prima data. Dar cinema-ul a fost deschis doar pentru noi si ghiciti ce film am vazut?
Dizz: No ideea.
Vero: Piesa noastra. A vrut sa vada cum a fost prima mea piesa. Si cum el era in concert a pus pe cineva sa o integistreze ca sa putem sa o vedem impreuna.
Dizz: Asta e asa romantic.
Tea: How cute.
Nina: Aww se vede cat de mult te iubeste. Dar eu nu inteleg cum ia-ti iertat dupa faza cu plasticile.
Dizz: Nina, relatile lor nu au fost pe bune. Au vrut sa ne faca geloase.
Nina: WHAT THE FUCK!!!
Tea: Mdea..nu a fost nimic pe bune. Ne-am despartit dintr-o prostie si ne-am indepartat si mai mult dintr-o prostie si mai mare.
Nina: Nu pot sa cred. Dar zayn si Dianna s-au culcat..
Tea: Nina, stiu exact prin ce treci, doar trec prin acelasi lucru cu Harry. Dar pana la urma dupa cate le-am zis in seara aia si la cat erau de beti...totusi ar trebui sa acceptam ca ne-am facut-o cu mana noastra.
Nina: *ochii i s-au umpluc cu lacrimi* probabil ai dreptate..m-am purtat asa urat ieri cu el. Doamne ce idioata sunt. Trebuie sa vorbesc cu el...
Dizz: Da, chiar trebuie.
Vero: dar tu Tea, ce ai facut?
Tea: Eu? Pai Harry m-a dus pe partea cealalta a lacului intr-un loc care semana izbitor de mult cu locul meu si al tatei.
Daiana: Ce frumos!
Tea: Da, nu ma asteptam la asta. Si era asa frumos si totul era luminat de niste beculete mici, era chiar frumos. Oricum am vorbit, mi-a explicat ce s-a intamplat atunci cu Julia si cu fetele din turneu..su=i am avut un sarut epic.
Dizz: Deci sunteti iar impreuna.
Tea: Nu chiar. Am vrut sa ma gandesc putin, sa procesez tot ce am aflat. Si nu puteam cand el ma saruta si ma lua in brate, ca nu gandesc prea bine cand face asta.
Dizz: Stiu cum e.
Tea: Oricum, il las putin sa fiarba.
Vero: Ahh vrei sa mai alerge putin dupa tine nu?
Tea: De ce nu.
Dar tu domnisoara? Ce ati facut.
Dizz: Ce nu am facut. Si partea cu domnisoara, nu prea mai e valabila.
Am ramas toate poker face.
Tea: Ce ai facut?
Dizz: Pai m-am simtit pregatita si stiti si voi ca e mai bine ca prima data sa fie cu cineva pe care il iubesti. Iar eu pe Niall il iubesc de mor!!!
Daiana: Si cum a fost?
Dizz: Perfect, chiar perfect. M-am simtit cea mai iubita femeie din lume.
Nina: Pai atata timp cat nu regreti, felicitari.
Tea: Da, daca tu esti fericita cu asta, bravo babe.
Vero: Mie imi e dor de puiul meu. Si imi e foame. Haideti sa coboram.
Ne-am dus la masa si baieti ne asteptau deja, toti mai putin Zayn.
Vero s-a asezat langa Liam, Daiana langa Louis si Dizz langa al ei Niall.
Aww sunt asa draguti, imi era dor sa ii vad impreuna. Eu am rugat-o pe Nina sa se aseze langa Harry, iar eu m-am aseszat langa ea.
Harry: Musc?
Tea: Nu, doar ca stau mai bine aici, langa fereastea.
Louis: Cred ca eu merg pana la bar. Vii iubire?
Daiana:dai imi e foamne..
Louis: Tu si Niall, hai vino cu mine, te rog.
Daiana: Ok.
Liam: Stati ca venim si noi.
Niall: Da, Dizz, hai sa iti arat ceva. Nina vrei sa vi si tu?
Nina: Aaa bine..
Tea: De ce plecati toti?
Niall: Ne intoarcem repede.
Harry: Iti e frica sa ramai singura cu mine?
Tea: Mie, hai Harry asa fricoasa ma crezi. Eu inteleg ca tu te crezi vrun mare leu, dar stim amandoi ca esti o pisicuta.
Harry: *a zambit* Deci nu iti e frica de pisicuta asta.
Tea: Cum sa imi fie frica?
S-a apropiat de mine si a vrut sa ma sarute dar nu l-am lasat.
Harry: Nu inteleg. ma iubesti, te iubesc, de ce nu vrei sa fim impreuna.
Tea: Nu vreau.
Harry: Ahh ma inebunesti, WHY NOT?
Eu nu spuneam nimic, imi mancam omleta si il priveam cum se supara din ce in ce mai tare.
Tea: Gata ai terminat?
Harry: NU te inteleg. Te iubesc, dar ma scoti din minti.
Tea: Asta era si ideea.
Harry: Da, pai tu sti de ce nu...stai ce?
Tu te joci cu mine?
Tea: Putin, am spus zambind.
Harry: Asta e crud, nu pot sa cred ca mi-ai facut asta. Nu am dormit toata noaptea incercand sa inteleg ce am facut prost.
Tea: Aww, my baby boy. Cum sa nu vrea sa fiu cu tine, cand eu te ador. M-am riditac de la masa si m-am apropiat de el. L-am privit in ochi si i-am spus: Normal ca vreau sa fim iar impreuna.  http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9k6um0Scv1r42l11o1_500.gif
Liam: Se pare ca cineva s-a impacat.
I-am dat drumul si le-am zzambit celorlati.
Tea: Asa se pare.
Nina: Bravo, daca va mai certati va dau cap in cap. Ne-a lau pe amandoi in brate dar cand ne-a dat drumul era alba la fata si trista.
Tea: Ce s-a intamplat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu