sâmbătă, 4 august 2012

Cap.11 The love is still here!
Part 1.


Ok, ce naiba ce intampla? Nu erau in America in turneu? Adica mai aveau 2 saptamani pana il terminau. Ce cauta aici? Inima imi bate atat de tare ca simt ca o sa lesin. Si de ce..de ce nu imi spune nimic..e in fata mea. Sau e mai bine asa..ce sa ii zic? Am rams fara cuvinte, ei erau ultimile persoane pe care ma asteptam sa le vad azi. Cred ca si fetele au aceleasi ganduri ca si mine. Par asa pierdute. Stateam acolo si ne uitam uimite la ei, pana cand le-au luat in brate pe plastice si au inceput sa le sarute. In acel moment am simtit cum sangele fierbea in mine vroiam sa ma duc si sa il i-au la palme. Dizz avea ochii plini de lacrimi, dar se abtinea sa nu planga. Nina s-a ¨aruncat¨ pierduta in bratele lui Josh. Daiana si Vero s-au urcat in autocar fara sa spuna nimic, dar mi-am dat seama ca erau suparate. Am ramas blocata, stateam acolo si il priveam cum saruta o alta fata, defapt cum imi saruta verisoara. Ma dezgusta!
Dean: Hey e cineva acasa??? Hai sa urcam, si m-a luat in brate.
Tea:*am tresarit* Scuza-ma..eu..da hai sa ne urcam si noi.
Ne-am asezat toti pe ultimile randuri ale autocarului. Baietii in schimb cu prietenele lor, care s-au urcat tot in autocarul unde eram noi, s-au asezat in fata.
Drumul v-a dura 4 ore si daca inainte eram antuziasmata ca era atat de lung pentru ca avem mult timp de distractie, acum mi-as dori sa dureze maxim 40 de minute.
Dizz statea pe canapea cu prietenul ei, chiar paralel cu mine. Pe Chris il luase somnul, totusi era 7 jumate a.m, iar ea privea pe gem. Defapt sunt sigura ca nu vedea absolut nimic, avea o privire goala, plina de lacrimi. Oare ce ii trece prin minte, as vrea sa ma duc la ea sa o imbratisez, stiu ca are nevoie, dar nu vreau sa il trezesc pe Chris.
Daiana care statea in spetele lui Dizz, vorbea cu Nick. Incerca sa zambeasca si sa se simta bine. Nu vroia sa ii de-a nimic de inteles prietenului ei, dar eu o cunosc, zambetul ala care parea atat de adevarat, e asa de fals.
Vero are saraca o privire atat de pierduta. Sta in fata mea asa ca s-a intors la mine si a vrut sa ma intrebe ceva, dar s-a uitat la Max si s-a intors inapoi. Cred ca stiu ce vroia sa intrebe.
Nina care statea in spatele meu era cuibarita in bratele lui Josh. Nu schita nici un gest. Era blocata,  pusa pe ganduri. Josh adormise si el asa ca nu o deranja nimeni.
Eu stateam cu Dean care si-a dat seama ca nu sunt deloc bine.
Dean: Sti suntem pe drum de jumatate de ora si tu nu ai zis nimic..nu asa ma asteptam sa incepem excursia..
Tea: Doamne Dean scuzama, doar ca...nu stiu ce e cu mine.
Dean: Eu stiu. Styles, ai fost surprinsa sa il vezi, toti am fost, dar tu mai mult decat restul.
Tea: Da pai..stiam ca sunt in turneu si nu au mai dat nici un semn de viata..credeam ca au uitat de scoala..
Dean: Sau credeai ca a uitat de tine. Tea uiti cu cine vorbesti? Stiu mai bine decat oricine cat il  iubesti. NU ai idee cum ti se schimba ochii cand il vezi.
Tea: Nu..adica poate inainte dar acum..
Dean: Pe cine crezi tu ca pacalesti? De asta aproape ai lesinat cand l-ai vazut? Tea..pe mine nu poti sa ma minti, pe el poate, dar nu si pe mine.
Tea: Ohh Dean..nu eram sa lesin, doar am fost foarte surprinsa...dar ai dreptate*puppy face*.Give me a hug!!!!. M-a luat in brate, chiar aveam nevoie de o imbratisare si mi-a spus ca e mereu aici pentru mine.
In acel moment l-am vazut pe Harry care sa ridicase sa isi puna geaca sus. Se uitat atat de urat la mine, la noi. Parca faceam ceva ilegal. Totusi am incercat sa ne simtim bine pe drum. Ne-am jucat carti, am facut misto de profi, am spus glume si in ciuda faptului ca baietii erau cu cateva scaune in fata noastra am incercat cu toate sa ne simtim bine. Ne-am hotarat sa vorbim cand ajungem pentru ca nu vroiam ca baietii nostri (defapt ai fetelor, ca eu nu ma feresc de Dean) sa ne auda.
Din cand in cand ma mai uitam ce fac ei..si se pare ca nu foarte rau..se distrau si ei la fel ca si noi cu prietenele lor dar si cu alti colegi.

4 ore a durat drumul insa recunosc ca a meritat peisajul este devin. Hotelul unde vom sta este foarte aproape de un loc, doamne e chiar superb. Totusi zapana cam lispsete, insa este destula pentru o bulgareala.


Cand am coborat din autocar si ne-am luat bagajele Niall si Dizz au avut o mica cearta.
Niall: Da-mi voie sa te ajut. Pare greu.
Dizz: Ma descurc, nu am nevoie de ajutorul tau, a spus aproape tipand.
Niall: Ok, nu e nevoie sa te enervezi.
Dizz: Pai ti-as multumi daca nu ai mai pune mainile pe lucrurile mele.
Niall: Hey, am vrut sa te ajut...
Dizz: Nu am nevoie de ajutorul tau...las mincinos ce esti.
Vero: Dizz scumpo, lasa-l...
Chris: *tocmai cobora din autocar* Ai patit ceva babe? Lasa-ma sa te ajut.
Dizz: Nu..nu stai linistit..hai sa mergem sa ne cazam...
Am intrat toate in hotel si ne-am hotarat sa mergem ma iintai la baie si dupa sa ne cazam.
Nina: In sfarsit, putem sa vorbim.
Daiana: Ok...ce naiba cauta ei aici?
Vero: Se presupune ca erau in turneu.
Dizz: Si inca sunt cu ele...
Tea: Hey, gata. E vacanta noastra. Prima vacanta de iarna fara famiile noastre. Am venit aici sa ne distram, da! Va interzic sa il lasam sa ne strice vacanta.
Nina: Mdea...dar..
Tea: Nici un dar...haideti sa mergem daca vrei sa nu dormim pe holuri.
Cat am fost noi la baie se pare ca profi deja impartise camerele. Bine inteles pe fiecare etaj erau numai fete sau numai baieti, doar stiti cum sunt profi, nu vor sa aiba vrun ¨accident¨.
In total suntem 55 de elevi si doar 4 profesori, deci trebuie sa ne tina cumva sub control.
Profa de chimie: Fetelor voi unde ati fost?
Nina: La baie..
Profa: Am uitat de voi, va trebui sa stati la ultimul etaj. Acolo sunt doar 5 camere, ce sa va fac daca nu ati stat aici cu restul, ca sa fiti pe etaj cu alte fete.
Dizz: Pai nu e nici o problema, stam doar noi...
Liam: Si noi, a spus el aparand cu ceilalti 4 de afara.
Profa: Doamne si de voi am uitat. Off baieti de ce nu ati venit mai repede. Pai nu pot sa va dau camere decat la ultimul etj ca si lor, restul sunt ocupate, nu sunteti numai voi aici, mai sunt si alti turisti.
Toate: CE???
Profa: Da, pai se pare ca veti fi ¨vecini¨. Imi pare rau fetelor nu am ce sa fac. Oricum voi sunteti fete cuminti, am incredere in voi.
Tea: Dar...
Harry:*cu un zambet triumfator¨* Nici un dar domnisoara Evans, nu ati auzit nu se poate face nimic.
Tea: Taci!!!
Profa: Uitati cheile, va impartiti voi camerele.
Le-am vazut pe plastice cum se faceau rosii. Erau ca o oala sub presiune.
Oricum ne-am dus la lift, iar ei erau in spatele nostru.
Vero: Noi primele!
Liam: Ca sa luati voi camerele mai bune? Nu multumesc.
Dizz: Ce gentelmani...duceti-va voi atunci primi.
Niall: Nu, ne ducem toti.
Nina: Suntem 10.
Zayn: E un lift mare, incapem.
Cu tot cu bagaje eram destul de inghesuiti, si 2 minute cat a durat sa urcam am incercat pe cat posibil sa nu ii privim.
Cand am ajuns m-am grabit sa ies insa m-am lovit de Harry.
Tea: Scuze...
Harry: Nu e nimi...
Dizz: Ok, cum stam..ca nu putem sa stam cate doua..
Lou: Ba putem..
Daiana: Haha, ce amuzant.
Vero: Pai uite aici sunt 2 paturi, a spus ea deschizand una din camere. Putem sa le lipim si stam 3 aici. Deci cine sta cu mine.
Liam: Eu...
Vero: Mai nou suntem amuzant?
Daiana: Stau eu cu tine.
Nina: Si eu!
Dizz: Atunci eu stau cu Tea.
Tea: Ok..haideti sa despachetam. Intr-o ora ne intalnim aici sa inspectam hotelul bine.
Vero: Ok.
Si am intrat in camerele noastre. Se pare ca si ei au ales sa isi imparta camerele ca si noi. Liam sta cu Niall si Zayn, iar Harry cu Louis.
Camera noastra este foarte draguta, iar peisajul mai mult decat pefect.
Tea: Un singur pat...sti ca eu am un somn agitat e posibil sa primesti cateva picioare si palme.
Dizz: Si eu la fel, deci vom avea adevarate razboaie. Am inceput sa radem.
Tea: Eu ma duc sa fac un dus.
Dizz: Ok, dupa ce termini fac si eu unul, intre timp imi desfac bagajul.
Tea: Bine. Am terminat destul de repede si am lasat-o pe Dizz in locul meu. In timp ce despachetam si incercam sa vad cu ce ma imbrac am primit un mesaj.
¨ Imi place ce ti-ai facut la par. xx¨ Era de la Harry. Nu stiu cum sa reactionez. Oare sa ii raspund la mesaj?
Tea: *am inceput sa urlu* Dizz iesi mai repede, trebuie sa te intreb ceva!!!!
Dizz: Ai rabdare, abia am intrat.
Oare ce sa  fac? Clar ma duc la fete. Dar am doar prosopul pe mine. Mai bine stau aici, nu raspund si gata.
Dizz: Ce e?
Tea: Pai..nu nimic..am rezolvat. Hai sa ne imbracam. Ce zici de tinuta asta?
Dizz: Pai imi place, dar nu o sa iti fie frig.
Tea: Pai vizitam doar hotelul, babe. Mu mergem azi afara. Nu am chef azi, dupa drumul asta vreau doar o cana mare cu ciocolata calda.
Dizz: Bine zici. Eu ma imbrac asa?
Tea: Perfect!
Dupa o ora ne-am intalnit in hol si cu restul fetelor. Desi suntem imbracate lejer, aratam chiar bine.




 Tea outfit
                  Dizz outfit








                                             Daiana outfit








 Nina outfit
                                                 



                              Vero outfit.   







In acelasi timp au iesit si baieti. Se pare ca Harry si Louis stateau in camera de langa fete, iar Niall, Liam si Zayn in camera de langa noi. In timp ce asteptat liftul eram toti destul de stinjeniti de situatie, Louis a vrut sa sparga gheata dar atunci Daiana a spus:
Daiana: Doamne am uitat sa ii dau mesaj lui Nick.
Louis: Nick? E tipul care..cu care ai fost la ziua lu' Harry..si cu care erai mai devreme.
Daiana:*cu un zambet fals* Chiar el..wow Louis ce memorie.
Zayn:*in timp ce se uita la Nina cu subinteles* Se pare ca niciuna dintre voi nu a pierdut timpul. Toate aveti prieteni.
Nina: Da avem. Credeai ca o sa stau sa plang tot restul vietii dupa tine, Zayn?
Zayn: Nu, dar din cate imi spunei tu chiar tineai la mine, m-am convins cat de mult. Incepuse sa se enerveze, la fel si Nina.
Nina: Ce face?  Tu glumesti tu. Tu, Zayn se presupune ca tineai la mine si mai mintit. Ba mai mult la 2 zille dupa ce ne-am cerat TU ti-ai facut prietena noua, s-au ai uitat de Dianna?
Liam: Nu e asa...
Vero: Taci Liam, ca nu esti mai bun. Ai facut exact acelasi lucru. Nici nu eram despartiti cand ai inceput sa fi cu Mara.
Liam: Scuza-ma, dar tu ai inceput sa flirtezi cu tipul ala la repetitiile voastre..
Vero: Ce? Nici macar nu erai...o Doamne erai acolo.. Nu..nu.oricum ce iti pasa tie. Nu ti-a pasat niciodata.
Incepuse o adevarata cearta, nici unul din ei nu observase ca liftul venise de mult. Doar eu si Harry stateam si ne holbam unul la altul, cand s-a apropiat de mine si mi-a spotit la ureche:
Harry: Sti de obicei cand primesti un compliment se spune multumesc.
Tea: Nu am nevoie de complimestele tale.
Harry: Si totuis iti sta atat de bine..esti mai frumoasa ca oricand.
Ma uitam la el cu cea mai dispretuitoare privire posibila.
Harry: Aaa si pari mai dura ca oricand.
Atunci am inceput sa tip mai tare ca toti.
Tea: INCETATI!!!! Voi nu aveti nici un drept sa ne reprosati nimic. Am avut incredrre in voi si ne-ati dezamagit. Ne-ati spus ca ne iubiti si dupa ati plecat fara sa spuneti nimic. NU AVETI NICI UN DREPT CLAR?
Dupa cate ne-ati facut, macar aveti decenta sa ne lasati in pace. In locul vostru mie mi-ar fi rusine sa ne priviti in ochii, dar sa mai si vorbiti cu noi si mai mult sa ne cereti socoteala.
Haideti sa coboram odata, prietenii nostri ne asteapta*si din nou m-am uitat extrem de urat la ei*.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu