duminică, 19 august 2012

Cap. 15 What?

Tea: Deranjam????
Dizz se uita speriata la noi in timp ce pe Niall l-a bufnit rasul.
Niall: Pai cam da, deranjati.
Daiana: Ce faceti?
Niall: Nimic important, stateam la o barfa.
Pe baieti i-a bufnit rasul, dar noi eram foarte serioase.
Tea: Acum inteleg de ce esti asa fericita si de ce ne-ai mintit ca ieri te-ai intalnit cu Chris. Defapt te-ai intamnit cu el nu?
Vero, Nina, Daiana: Ce???Era cu Chris.
Dizz: Defapt eram cu Niall. Cum ai stiut?
Tea:Pai ne-am intalnit si nu erai cu el. Si dupa scena de mai devreme nu mi-a fost greu sa ghicesc.
Daiana: Dizz il inseli pe Chris?
Dizz: Nu...adica eu si Chris nu mai suntem impreuna.
Toti: What?
Niall: Nici eu cu Bety.
Toti: What?
Harry: Ma bucur sa vad ca nu sunt ultimul in urma cu stirile.
Louis: Adica voi doi acum sunteti...
Niall: Impreuna si a luat-o de mana. http://24.media.tumblr.com/tumblr_m90eaxdvCH1r2ie1ro1_500.gif
Vero: Si noua de ce nu ne-ai spus?
Dizz: Nu s-a intamplat de mult...defapt mai devreme ne-am despartit de fosti... Fetelor imi pare rau.
Nina: Pai nu pot sa cred ca ne-ai ascuns asta dar...eu te inteleg. Ma bucur pentru tine.
Dizz: Multumesc Nina. Si voi?
Daiana: Si noi suntem suparate dar..
Tea: Daca tu esti fericita...
Vero: Si noi suntem fericite pentru tine.
Dizz: Multumesc fetelor. Grup hug. http://media.tumblr.com/tumblr_loypj5eGuJ1qc5xzp.gif

Zayn:  Felicitari frate!
Harry: Da, stiam ca nu o sa iti reziste prea mult, esti adorabil.
Nina: Hei Horan daca imi mai ranesti vrodata prietena...te omor cu mana mea.
Niall: Nu...niciodata. Cum sa o ranesc cand eu o iubesc.
Dizz era toata un zambe si Niall a luat-o in brate. http://25.media.tumblr.com/tumblr_m90ddqTFoZ1rrm83ro1_500.gif
Tea: Stiti oricat de dragut ar fi momentul asta suntem in baia baietilor, eu ies.
Vero: Si eu.
Daiana, Nina: Asteptati-ne!!!!
Ne-am intors la petrecere. Toate cu zambetul pe buze, iar Dizz nu mai spun, se vede ca e fericita. La masa din fata nostra Bety plange in bratele Juliei, iar toate celelalte incearca sa o consoleze. Nici Chris nu e prea bine, bea pahar dupa pahar.
Trebuie sa recunosc ca sunt geloasa pe Dizz. Ea in sfarsit e cu baiatul pe care il iubeste. Ma intreb oare cum si-a calcat pe orgoliu si -a iertat pentru ca s-a combinat cu Bety cand ei abia se despartise.
Stateam cu fetele la masa cand au venit toti la noi.
Louis: Stiti ce nu imi place mie?
Daiana: Ce?
Louis: E ajunul Craciunului, eu mereu de ziua mea cand eram acasa, noaptea inpodobeam bradul.
Vero: Aww da. Mereu am impodibit bradul. E primul an cand nu fac asta.
Liam: Pai atunci sa mergem sa impodobil bradul.
Dizz: Unde?
Niall: Profi au rezervat o sala, e foarte frumoasa si mare special pentru maine, pentru noi toti.
Harry: Si intamplator stim ca acum o decoreaza.
Tea: Intamplator?
Louis: Pai i-am ajutat sa o rezerve.
Niall: Deci mergem sa impodobim noi  bradul?
Dizz: Da!!!!
Daiana: Pai si petrecerea?
Louis: Toti se simt foarte bine, se distreaza, multi sunt beti, nu vor vedea ca lipseste sarbatoritul.
Tea: Atunci sa mergem!!!! Ne-am luat rochitele pe noi si am plecat. Sala era in cealalta parte a hotelului*mare mai e hotelul asta*. Este intradevar mare si foarte dragut decorata. In mijloc este o masa foarte lunga cu fete de masa cu Mos Craciun. Arata foarte bine, cred ca maine vom manca acolo. In rest sunt asezate multe canapele si fotolii rosii, par foarte comfortabile. In capat de tot este un brad mare, inca neimpodobit.
Profa chimie: Copii ce faceti aici?
Profa fizica: Nu petreceti cu ceilalti?
Louis: Pai ne-am gandit sa va ajutam. Putem sa impodobim noi bradul?
Profu' sport: Chiar vreti. Ne-ati face un mare serviciu. Toate decoratiunile astea ne-au obosit.
Harry: Atunci am venit la fix.
Profa chimie: Chiar asa. Uitati in cutia aia aveti tot ce v-a trebuie.
Nina: Ok, de aici ne descurcam.
Profi: Bine copii, noapte buna!
Toti: Noapte buna.


*Povestirea se face la pers. a 3*
Tea: Ok..deci sa incepem.
Harry: Suntem cam multi. Eu zic sa ne impartim pe echipe.
Vero: Echipe?
Liam: Nu e o idee rea.
Zayn: Echipe de cate doi.
Dizz, Niall: NOI IMPREUNA!!!!
Daiana: Nici nu ma gandeam altfel.
Louis: Eu cu tine si a luat-o repede de mana.
Nina: Eu cu Ver...
Zayn: Tu cu mine! Vino incoace.
Liam: Deci noi impreuna, i-a spus lu' Vero.
Vero: Nu, nu vreau..
Harry: Hey in seara asta nimeni nu se cearte. Voi impreuna pentru ca eu sunt cu Tea, nu mai ai cu cine.
Tea: Serios?! Esti cu Tea? Cine a zis?
Harry: EU!!!
Zayn: Bine deci..eu si Nina ne vom ocupa de instalatie. Harry cu Tea si Niall cu Dizz cu globurile, Louis si Daiana cu beteala si Liam si Vero cu funditele alea.
Tea: Ok, sa ii  dam drumul
Au inceput cu toti saisi duca sarcina la bun sfarsit.
Dizz: Babe asta e primul nostru brad pe care il impodobbim impreuna.
Niall: primul din muuuulte.
Dizz: Serios?
Niall:Normal, doar nu crezi ca o sa mai scapi de mine.
Dizz: Sau tu de mine! Puteau un glob in brad si se mai sarutau umpic, asa au facut toata noaptea.

Tea: Aww ce draguti sunt.
Harry: Da, stiu pe cineva care ar putea sa fie la fel de draguti.
Tea: Brad si Angie?
Harry: Haha foarte amuzant. Ma gandeam la Tea si Harry. I-a soptit asta la ureche  in timp ce s-a asezat in spatele ei si a pus un glob in brad.
Harry: Dar tu nu ai ochii doar pentru Dean.
Tea: Harry inceteaza cu Dean. E prietenul meu. Atat. Il iubesc ca pe un prieten. S-a schimbat si mi-a devenit cel mai bun prieten. NU stiu ce ma faceam lunile astea fara el, mereu mi-a fost alaturi.
Cand a auzit asta Harry s-a schimbat la fata. Dintr-o fata morocanoasa si serioasa s-a transformat in una care radia de fericire.
Harry: Serios?
Tea: Da...spre deosebire de tine si Julia.
Harry: Ti-am mai zis ca nu a fost nimic serios in seara aia...eram beat. Eram asa suparat.
Tea iarta-ma. Nu am vrut sa te ranesc. Cand ma gandesc ca ai plans din cauza mea imi vine sa ma bat.
Tea: Pai atunci..unde sunt vanataile? Au inceput amandoi sa rada si si-au continuat treaba. Totusi atmosfera dintre ei s-a schimbat. Amandoi rad, glumesc si se simt bine.

Liam: Mana ta..e bine? Te doare?
Vero:*evita sa il priveasca in ochii* E ok. NU doare.
Liam: Atunci e bine.
Sti nu mi-au placut niciodata funditele astea.
Vero: Eu le ador. De ce nu iti plac?
Liam: Pentru ca imi i-a prea mult sa le pun in brad.
Vero: Asta pentru ca nu sti sa le pui. Uite hai sa iti arat cum se face. In timp ce ii arata cum se pune o funda in brad s-au apropiat foarte mult, stateau la cativa cm departare.
Liam: Sti imi pare rau..
Vero: Nu vorbi acum despre asta..ne simtim asa bine.
Liam: Si te iubesc.
Vero: Nici despre asta nu vorbim acum. Hai doar sa incercam sa ne simtim bine si atat.
Liam: Bine.

Daiana: Doamne iubesc sa impodobesc bradul.
Louis: SI eu..

Daiana: NU stiam ca iti place Craciunul asa mult.
Louis: Glumesti il ador.
Daiana:*a zambit* Si eu..
Louis: Si clar sa impodobesc bradul e cea mai buna parte..asta si Mos Craciun.
Daiana:Ooo da Mosul. Il iubesc pe batranul ala.
Louis: Ce???NU???Vrei sa fiu gelos pe el?
Daiana a inceput sa rada.
Louis: E clar, de acum nu imi mai place de el.
Daiana radea si mai tare.
Louis: Sti iubesc si mai mult Craciunul asta...e primul cu tine.
Atunci Daiana s-a oprit din ras si nu a mai zis nimie. Doar a continuat sa puna beteala. Dar au glumit tot timpul, ohh astia 2 sunt facuti unul pentru altul.

Nina: Trebuia tu sa alegi instalatia. E mai complicat sa o descurci decat o pereche de casti.
Zayn: Ohh nu ai nici umpic de rabdare.
Nina a tinut-o asa pana au descurcat toata instalatia, s-a luat mereu de el.
Zayn: Asta inseamna ca ma iubesti.
Nina: Ce?
Zayn: Te iei intruna de mine. Ma iubesti. Cine se cearat se iubeste.
Nina: Si de cand esti tu asa filozof.
Zayn: Mereu am fost, doar nu mi-ai dat sansa sa iti arat.
Nina: Oo da!!!
Zayn: *a lat-o in brate si s-a apropiat de ea din ce in ce mai mult* Daca te sarut acum vrei sa spui ca nu o sa iti pese?
Nina: *aroganta* NU!
Zayn s-a apropiat de ea mai mult, cativa milimetru lipseau pana o saruta, dar i-a dat drumul si si-a continuat treaba.
Nina care era pregatita se o sarute aproape ca mai avea putin si sarea la gatul lui ca a lasat-o asa. O intarata si dupa da inapoi.

Dupa 2 ore de marturisiri de dragoste, de glume, de rasete si de munca bradul este gata. Arata superb. 





Tea: E chiar frumos!
Harry: Da!
Louis: Primul nostru brad impreuna.
Zayn: Primul din multe.
Liam: Exact.
Fetele doar se uitau una la alta confuze.
Dizz: Awww a inceput sa ninga. S-au dus toti la geamuri si priveau cum ninge.
Louis: Cred ca ar merge o bulgareala.
Daiana: Tu esti nebun, avem rochii pe noi.
Liam: Si niste rochii foarte dragute.
Vero: Aww multumim.
Niall: Cred ca e timpul pentru somn, trebuie sa vina mosul.
Tea: Chiar asa, haideti la somn.
Inainte sa plece s-au mai uitat odata la opera lor si au iesit multumiti si cu zambetul pe buze din sala.

La petrecere se pare ca plasticele fac noi planuri:
Julia: Ok, totul incepe sa redevina ca inainte.
Bety:*plangea* Nu pot sa cred ca s-a despartit de mine.
Dianna: Stai linistita, se va intoarce la tine.
Mara: Ne-am culcat cu ei, nu au cum sa se intoarca la ele.
Niacissa: Pardon v-ati culcat,eu si Bety nu am avut ocazia.
Julia: Dar o veti avea.
Mara: Da si o sa profitati de ea.
Julia: Acum trebuie sa actionam. Cat inca nu ii iarta proastele alea..
Dianna: Si ce sa facem??
Julia: Vedem noi. Haideti mergem?
Mara: Da..oricum unde naiba au disparut.
Dianna: Nici ele nu sunt aici.
Narcissa: Hai sa ii cautam.
Bety: Eu mai raman.
In timp cce, celelate 4 ii cautau pe baieti, fara succes insa, Bety a inceput sa flirteze cu Chris, care era beat mort. Si se pare ca cei doi au sfarsit ajungand intr-o camera.


Tea part. 
Tea:IS CRISTMAS!!!!!!
Nina trezirea!!!!!!
Merry Cristmas sister!!!
Nina:*somnoroasa* Iar imi dai trezirea de dimineata?
Aww stai e Craciunul. Merry Cristmas iubita.
Ne-am luat in brate, dupa care asa in pijamale ne-am luat pungile cu cadouri si am aterizat la fete in camera.
NIna, Tea: MERRY CRISTMAS!!!!!!!
Ne-am luat toate in brate si ne-am urat toate prostiile posibile.
Dizz: Deci acum, cadouriiiiiiiii!!!
Eu le-am luat la toate cate un inel. Defapt e mai mult o verigheta pe care scrie best frieds. Am si eu una.
Tea: Eu ma gandeam..stiti din moment ce sunteti surorile mele sa le purtam mereu. Ca un semn al prieteniei noastre.
Toate: Awww. Grup hug.
Dizz: E genial, multumim.
Nina: Da Tea, multumim.
Nina ne-a luat cate o rochie pentru fiecare. Fata asta are gusturi bune. Dizz si Vero au luat accesori, unele foarte tari. Daiana ne-a facut la fiecare un ursulet care are un tricou cu poza de grup. E perfect. Cea mai frumoasa dimineata de Craiun.
*Cioc, Cioc*
Dizz: Ma duc eu!
Da!
Tipul: Buna dimineata. Am un colet pentru dumneavoastra. I l-a pus in brate si a plecat fara sa zica nimic.
Dizz: Hei de la cine e???? Pauza nu a spus nimic.
Ok, asta a fost ciudat.
Tea: Pai deschide-l!
Daiana: Daca e o bomba.
Nina: Cum sa fie o bomba. Desch..nu a mai apucat sa termine ca Dizz a sfasiat hartia de cadou in care era impachetat si erau 5 plicuri. Pe fiecare plic era cate un nume.
Vero: Si devine si mai ciudat.
Ne-am luat fiecare plicul cu numele nostru si cand l-am deschi am ramas blocate.
Sunt niste coliere superbe.
Eu: http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=es&id=56759940

Vero: http://www.polyvore.com/vero/set?id=56759608#stream_box
Nina: http://www.polyvore.com/nina/set?id=56759026#stream_box
Daiana: http://www.polyvore.com/daiana/set?id=56758386#stream_box
Dizz: http://www.polyvore.com/dizz/set?id=56757407#stream_box
DAR DE LA CINE SUNT?????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu