joi, 16 august 2012

Cap. 13 Blood!!!

Nina: Ce naiba ai facut????
Cand m-am uitat la ea era toata plina de sange.
Tea: Vero ce ai patit? Am putut sa vad cum tine un ciob in mana.
Liam era socat, pur si simplu nu zicea nimic.
Dizz: Hey, alo gara. Trezirea.
Liam: CE AI FACUT?!?!?!?!
Tea: Ce i-ai facut???
Vero: Hei gata, liniste. Am spart o vaza si cand am vrut sa strang cioburile m-am taiat la mana. A fost un accident.
Tea: Daiana adu un prosop. Da-mi sa vad. I-am lut mana si m-am uitat la ea.
Te-ai taiat in 3 locuri, si asa adanc, cum naiba a fost un accident?
Vero: Pai...nu am fost atenta.
Liam: Cum sa nu fi atenta?
Vero: Tu sa taci.
Intre timp au aparut si ceilalti 4.
Louis: Hei ce faceti toti aici...wow ce naiba ai patit.
Harry: Vero, esti bine?
Niall: Liam, ce naiba faci doar in boxeri.
Zayn: Da omule dute si i-a ceva pe tine, sunt fete aici.
Harry: Si sunt fetele nostre nu oricine ca sa iti permiti sa stai asa... In momentul ala ne-am uitat toate la el. Am zambit, ohh cat de dulce e, dar mi-am revenit repede si am incercat sa o bandajez pe Vero cu proopul.
Tea: Imbracate, mergem la spital.
Vero: De ce?
Daiana: Ca sa te bandajeze calumea doar nu vrei sa faci vro' infectie.
Vero: Dar..
Harry: Ce dar? Fara dar! Hai imbracate!
Tea: Cine vine cu mine?
Daiana: Eu!
Harry, Louis: Si eu!
Liam: *a iesit imbracat de data asta* Vin eu.
Tea: NU prea cred. E suparata pe tine.
Dizz: Da, ce naiba i-ai facut?
Liam: Pai nimic..doar a vazut-o pe Mara iesind din camera mea.
Niall: What???
Zayn: Dude!!!
Tea:Si pe tine in boxeri..buna miscare.
Nina: C'mon Liam si tu. Macar in tine aveam sperante..Eu chiar credeam ca o iubesti.
Esti singurul din toata gasca asta in care chiar credeam.. In momentul ala Zayn s-a uitat la ea, parca scotea flacari pe ochii.
Nina: Ce? Asa e!
Vero: Sunt gata!
Tea: Hai sa mergem. Daiana chemi tu un taxi?
Louis: Am chemat deja.
Tea: Merci Lou! :). Hai Daiana.
Louis: Hei nu glumeam, vin si eu.
Harry: Si eu la fel.
Daiana: Ne descurcam si singure.
Louis: Doar nu o sa va lasam singure. E 10, daca patiti ceva.
Vero: Au dreptate.
Tea: Ohh bine. Cine ii anunta pe profi unde am plecat?
Nina: Ma duc eu.
Tea: ok.
Am coborat la receptie unde toata lumea se uita la Vero si dupa ce am iesit din hotel am realizat ca nu incapem toti 5 intr-un taxi.
Louis: Tea urcate tu cu Vero si Harry in taxi , iar noi venim cu altul.
Daiana: Nu, dute tu cu ele, eu vin cu Harry.
Louis: Dar...
Tea: Hotarati-va odata pierde sange mult.
Louis: Ohh bine. S-a urcat in masina cu noi si am plecat.
Louis: Cum te simti?
Vero: Nu prea bine, si-a pus capul pe umarul meu si a inceput sa planga.
Tea: Aww babe, te doare rau?
Vero: Da...si nu doar mana.
Tea: Stiu cum e..hai plangi, descarcate.
Vero:*si-a indreptat privirea spre Louis* Daca intradevar o iubesti pe Daiana cum spui, sa nu o faci sa treaca prin durerea asta. Te rog.
Louis: Nu..promit. Hai linistestete.
Tea: Louis, are dreptate. Sa nu o faci si tu pe Daiana sa treaca prin asa. Doare ca dracu.
Louis: Nu fetelor. Eu chiar o iubesc. Si prieteni mei va iubesc, doar ca...s-au intamplat toate prostiile astea, ne-am indepartat uni de alti, iar ei...nu stiu ce a fost in capul lor. Au vrut sa va scoata cumva din capul si din inima lor, dar..va spun sigur ca nu au reusit.
Ma uitam la el cu lacrimi in ochii, apoi la Vero si mi-am pus capul pe capul ei si am stat asa pana am ajuns la spital.

Daiana part.

Harry:*a inchis telefomul* O sa vina un taxi in 2 minute.
Daiana: Bine.
Harry: Ai...patit ceva? De ce te uiti asa la mine. 
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8ulfcDwWb1ry8zjoo1_500.gif
Daiana: Vreau sa vorbim.
Harry: Pai acum ce facem?
Daiana: vreau sa vorbim serios.
Harry: Ok..ascult.
Daiana: Ce naiba tot ii faci prietenei mele?
Harry: Adica?
Daiana: Ii spui ca o iubesti, pleci si in fiecare zi te vede prin reviste cu alte fete. Dupa te intorci ii spui iar ca o iubesti, ea te crede si a doua zi te gaseste cu verisoara ei in pat. Chestia asta a distrus-o. Sti ca nu e noapte in care nu plange?
Harry: Eu..
Daiana: Inceteaza Harry. Te cand te-a cunoscut s-a schimbat asa de mult. Ea chiar s-a indragostit de tine si tu ai..distrus-o pur si simplu. E rece, e distanta, nu ii mai pasa de ce se intampla in jurul ei. NU mia are incredere in nimeni si nu zic ca nu vrea sa mai auda de nici un baiat.
Harry: Pai si Dean?
Daiana: Dean e doar un pri..a venit taxiul. Hai sa mergem.
Harry: Doar un ce?
Daiana: Vorbesc serios Styles. Inceteaza sa te mai joci cu prietena mea, sau vei avea de aface cu mine si nu ai idee cum sunt eu cand cineva raneste o persoana la care tin.
Harry: Nu ma joc cu ea iti jur. Eu chiar o iubesc.
Daiana: Atunci aratai asta, nu o mai dezamagi. SI hai sa urcam odata.

Nina part.

Dupa ce au plecat la spital m-am dus in camera sa imi las geaca si am plecat sa le spun profilor ce s-a intamplat.
Zayn: Unde te duci?
Nina: La profi. Ce faci? S-a urcat si el c mine in lift.
Zayn: Ce ti s pare ca fac? Vin cu tine.
Nina:*m-am uitat confuza la el* Bine..
Nimeni nu zicea nimic, iar situatia asta devine din ce in ce mai stanjenitoare.
Zayn: Sper sa fie bine.
Nina:*am tresarit* Cine?
Zayn: Vero.
Nina: aaa da..si eu.
Zayn: Nina tu chiar ai vorbit serios cand ai zis faza aia cu Liam?
Nina: Ce? Ca e singurul din toata gasca voastra care chiar credeam ca e capabil sa iubeasca? Da, chiar am vorbit serios.
Zayn:*ca o privire trista* Pai nu e singurul, toti suntem capabili sa iubim. Eu sunt, doar te iubesc pe tine.
Nina: Si deaia te-ai culcat ci Dianna la cateva ore dupa ce mi-ai spus ca ma iubesti nu?
Zayn: Nu..hai Nina. Stiu ca si tu ma iubesti pe mine.
Nina: Pai nu esti informat prea bine.
Zayn:*s-a apropiat de mine* Si stiu ca nu crezi ce ai zis. 
Doamne cat imi place cand isi musca buza asa...ma face sa vreau sa sar pe el. Noroc ca s-au deschis usile.
Nina: Si am ajuns.
La etajul 1 unde sunt cazati profi stau si plasticile si din pacate erau pe hol, vorbeau cu profa de chimie si cu proful de sport.
Dianna: Zayn? Ce faci aici, cu...ea.*a spus ¨ea¨ cu atat de mult dispret, dar nu am bagat-o in seama*
Zayn: pai..trebuie sa vorbim cu..
Nina: Doamna profesoara, Tea si Daiana au trebuit sa mearga cu Vero la spital.
Profa: La spital? Dar de ce?
Zayn: Veronica s-a taiat destul de rau si a trebuit sa se duca cu ea..sa o bandajeze cum trebuie.
Proful: Si s-au dus singure la ora asta? De ce nu au venit la mine sa merg cu ele?
Zayn: Pai sunt si Louis si Harry cu ele.
Julia, Narcissa: CE????
Proful: Atunci e bine. Maine dimineata sa vina la noi sa le vedem ca sunt bine.
Julia: Eu vreau sa merg la spital.
Narcissa: Si eu.
Profa: Nimeni nu placa nicaieri. Inteleg ca va faceti griji pentru colega voastra dar nu aveti de ce.
*oo da, pentru colega lor isi fac ele griji*
Narcissa: Dar...
Profa: Nici un dar...haideti la culcare cu voi.
Profi au plecat si eu am vrut sa fac la fel, asa ca m-am dus spre fift. Zayn a venit si el si mi-a soptit la ureche:
Zayn: Bun, avem o discutie de continuat.
Dianna: Love azi nu am stat deloc impreuna, a spus ea luandu-l in brate pe la spate.
Zayn: Dianna trebuie sa dormim.
Dianna: De ce sa dormim? Ce zici sa repetam experienta de acum cateva zile?
Eu m-am enervat la maxim. Nu am mai asteptat nici un lift ci m-am indreptat spre scari si am urcat pe jos 7 etaje. Lacrimile imi umpluse ochii.
Dizz: Ai patit ceva?
Niall: De ce raspiri asa greu?
Nina: Am urcat 7 etaje Niall, cum ai vrea sa respir?
Niall: Ok dar nu e nevoie sa tipi.
Nina: Scuza-am. Am intrat in camera si m-am trantit direct in pat. Off doamne de ce il iubesc asa mult?

Dizz part. 
Fetele au plecat si eu am ramas singura in camera asta plina de sange. Cred ca ar trebui sa curat pata asta de pe podea, dar cu ce?
Niall: Cred ca ai nevoie de astea. Statea in tocul usii si tinea in mana cativa bureti.
Dizz: Da, chiar am nevoie.
Niall: Mi-a dat un burete, s-a asezat in genuchi si a inceput sa curete.
Dizz: *ma uit la el si nu imi vine sa cred ce dragut e* Mulumesc ca ma ajuti.
Niall: Nu ai pentru ce.
Dizz: Nu imi vine sa cred ca si Liam mi-a dezamagit prietena..
Niall:*s-a oprit din curatat si s-a a inceput sa se uite in ochii mei* Imi pare rau!
Dizz: Pentru?
Niall: Pentru ca si eu te-am dezamagit pe tine.
Nu stiam ce sa mai zic.
Niall: Imi pare rau ca nu am incercat mai mult. M-am lasat batut asa de usor. Si crede-ma te iubesc atat de mult.
Dizz: Eu..
Niall: Te rog lasa-ma sa termin.*S-a ridicat si s-a dus spre balcon.* NU am vrut sa te mint cu pariu. Crede-ma si cand nu ai mai vrut sa vorbesti cu mine eram atat de suparat. Tu nu ma lasai deloc sa iti explic ca defapt Harry chiar o iubeste pe Tea si tot pariul ala nu a mai contat deloc. Dupa ce nu ai mai vrut sa vorbesti deloc cu mine Harry a avut proasta idee sa va facem geloase. De asta ne-am facut prietene noi asa de repede, nu pentru ca nu va iubim.
Dizz: WHAT?*poker face*
Niall: Da si dupa la ziua lu' Harry cand ti-am spus ca te iubesc, nu pareai deloc interesata. Ma asteptam la alta reactie din partea ta.
Dizz: Da, pentru ca am fost uimita. Nu stiam daca sa te cred sau nu. Am vrut sa vorbesc cu tine a doua zi, dar ai plecat asa pe neasteptate si am crezut ca iar te-ai jocat cu sentimentele mele.
Niall: Nu Dizz. Noi nu am stiut ca avem un turneu. A fost luati prin suprindere. Doar ni s-a spus ca plecam si am plecat. Si dupa noaptea aia am crezut ca nu iti pasa de mine, de aia am incercat sa te uit. Am fost cu alte fete dar imaginea ta imi venea mereu in minte. Si cand m-am intors te-am vazut cu tipul ala. Eu abia asteptam sa te i-au in brate si tu erai in bratele altuia. Si in noaptea focului de tabara mi-ai spus ca ti la el. M-au distrus vorbele tale. Nu am idee cum am ajuns cu Bety pana aici. Dar sincer imi pare asa de bine ca ne-ai vazut.
Dizz: Ce ai zis?!?!?!
Niall: Da, pentru ca din reactia ta mi-am dat seama ca si tu ma iubesti.
Dizz: Tu copil cretin!!!!!
Ai vrut sa ma faci geloasa? Pai ai reusit*lacrimile mi-au umplut ochii*. Cand te-am vazut prima data cu Bety am simtit cum cade cerul pe mine. Am fost o proasta ca nu te-am lasat sa imi explici. Tot timpul asta am crezut ca m-ai mintit si am suferit enorm de mult, pentru ca desi am fost impreuna doar o luna si nici aia intreaga, am ajuns sa te iubesc. E adevarat tin la Chris, a fost alaturi de mine cand aveam cea mai mare nevoie. Daca nu era el si prietenele mele probabil cadeam intr-o mare depresie. Dar Niall de iubit te iubesc doar pe tine.
Atunci m-a luat in brate si ne uitam unul in ochii celuilalt. Ai mei sunt plini de lacrimi in timp ce ai lui sunt plini de fericire. Mi-am pus mainile pe obrajii lui si...m-am apropiat din ce in ce mai mult.
Mi-am lipit buzele de ale lui si am inceput sa tremur toata. Cred ca a simtit cat sunt de nervoasa si a transformat un sarut dulce intr-unul pasional.
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8uo1fPU8v1rc9lv8o1_500.gifNe-am oprit dupa 5 minute cred. Sunt toata un zambet, la fel si el.
Niall: Asta a fost frumos.
Dizz: Chiar a fost.
Niall: Dizz, acum ca am lamurit toate..astea, vrei te rog sa fi din nou prietena mea?
Dizz: Pai si Bety?
Niall: Dizz tocmai ti-am explicat ca eu si Bety nu avem o relatie serioasa. O sa ii spun ca totul s-a terminat intr-e noi.
Dizz: Atunci da vreau. L-am luat de tricou si l-am mai sarutat odata.
Ohh asta inseamna ca trebuie sa o termin cu Chris.
Niall: NORMAL!!!
Dizz: Abia astept sa le spun fetelor ce s-a intamplat defapt. Adica toata treaba cu plsticile nu a fost pe bune. NU aveam de ce sa fim sup...
Niall: Nu Dizz. Cred ca fiecare trebuie sa spuna ce s-a intamplat. E dreptul lor.
Dizz: Atunci eu ce le spun  cand vor afla ca suntem iar impreuna?
Niall: Nu stiu, dar nu le spune asta. Fiecare trebuie sa isi rezolve problemele, asa ca noi.
Dizz: Da ai dreptate. Atunci presupun ca nu le voi spune ca ne-am impacat. Ce zici, secretul nostru?
Niall: Vrei sa fie secret?
Dizz: Da, adica pana rezolv cu Chris, nu vreau sa creada ca l-am parasit pentru altu. Pana termini si tu cu Bety. Pana afla si fetele. E mai bine asa.
Niall: Cum vrei tu love!

Daiana part.
Ok, o tine pe Vero in camera aia de 2 ore. Ce naiba tot ii face?
Daiana: Crezi ca e bine?
Louis: Sigur e bine!
Ei si Tea stateam jos una langa alta in timp ce Louis si Harry stateau in fata noastra.
Harry: Mie imi e somn.
Tea: Si mie.
Louis: Merg sa i-au niste cafele. Cine vina sa ma ajute?
Harry, Tea: Eu nu!!!
Daiana: Eu n..
Tea: Prea tarziu Daiana. Hai dute.
Daiana: Dar!!!
Tea: Fara dar.
Harry: Hai dute odata!
Daiana:*m-am uitat urat la el* Curly!!!
Harry: Roscato!!!
Am inceput toti sa radem si am plecat cu Louis.
Louis: Apropo de roscat, iti sta foarte bine.
Daiana: Multumesc.
Louis: Pari suparata.
Daiana: Da pai, nu ma asteptam sa imi petrec noapte intr-un spital asteptand sa vad daca prietena mea are sau nu ceva grav.
Louis: Hey doar s-a taiat nu are nimic grav.
Daiana: Sper..
Louis: Dar ce vroiai sa faci in seara asta? Probabil sa stai cu tipul ala...Nick.
Daiana: Exact asta vroiam sa fac. Probabil ca si tu vroiai sa stai cu Narcissa.
Louis: Exact!!!
Ahh tonomatul asta abia merge, nu poate sa ne de-a cafeaua mai repede?
Louis: Ce facem noi aici. Sincer nu vreau sa fiu in alta parte, ador ca pot sa stau cu tine, chiar daca e un spital. Simplul fapt ca te vad ma face sa am simt bine.  Ma uitam la el si nu imi venea sa cred ce zice.
Si vorbesc serios. S-a apropiat de mine si m-a satutat pe frunte. Dupa a luat 2 pahare cu cafea si a plecat.
Eu am ramas acolo si ma uitam cum se indeparteaza si nu intelegeam ce tocmai s-a intamplat.

Tea part.
Dupa ce Daiana si Louis a plecat dupa cafea eu am ramas singura cu Harry. Nu mai e nimeni pe tot holul., iar el sta acolo si se uita la mine.
Tea: Inceteaza!
Harry: Dar nu fac nimic.
Tea: Ba faci! Te uiti la mine..in felul ala. http://media.tumblr.com/tumblr_m8uiphGhv61rusw06.gif

Harry: Scuze! S-a ridicat si s-a asezat langa mine.

Nu am ce sa fac daca tie ti se pare irezistibil felul meu de a te privi.
Tea: Da sigur. M-am ridicat si m-am asezat in locul lui.
Harry: Sa sti ca nu musc.
Tea: Si daca musti?
Harry: Daca musc, suntem intr-un spital, sunt sigura ca cineva ar avea grija de tine. Ma bufnit rasul.
Tea: Multumesc, Harry. Multumesc ca ai venit cu noi. E chiar dragut din partea ta.
Harry: Nu ai pentru ce! Cum as fi putut sa va las singure. Doar ca imi pare rau pentru ce s-a intamplat cu Vero si Liam.
Tea: Si mie..se repeta povestea...Atunci si-a indreptat privirea in pamant.
Louis: Voi vreti sa va luati in brate si ca sa nu va vada nimeni v-ati asezat unul in locul celuilalt, sau ce?
Ne-a bufnit rasu pe amandoi.
Harry: Da Louis babe, asta facem. Ne era frica sa nu ne vezi si sa devi gelos.
Tea: Unde e Daiana?
Louis: Vine acum!
Daiana: Aici sunt. Poftim cafeaua ta.
Tea: Multumesc!
Ok, aici s-a intamplat ceva, de ce tot evita Daiana si Louis sa se priveasca.
Louis: Stiti peste doua zile e ajunul Craciunului.
Daiana: Da..mai sunt 3 zile si vine Mosul!!!
Harry: Nu Daiana, mai sunt 2 zile si Lou aici prezent face 19 ani.
Tea, Daiana: WHAT? *O Doamne am uitat complet*
Louis: Ma bucur ca v-ati amintit.
Tea: Scuze Loui.
Louis: NU e nimic. Ce ziceti petreceti cu noi?
Atunci doctorul a iesit cu Vero. Avea mana bandajata.
Louis: In sfarsit. Ce a durat atat?
Doctorul: Am avut un caz mai urgent si a trebuit sa ne ocupam mai intai de el. Oricum prietena voastra e bine. I-am scos toata cioburile. Dar aveti grija de ea. I-am dat niste medicamente de durere si e cam somnoroasa. Uitati aici reteta. Trebuie sa i-a madicamentele astea ca sa nu o doara.
Tea: Ok, o sa am eu grija. Multumesc domnule doctor.
Am ajuns la Hotel la 2 dimineata.
Vero: Imi e asa de somn!
Louis: Ma lasi sa te i-au in brate pana ajungi in camera?
Vero: Chiar te rog!
Louis a luato in brate si a plecat impreuna cu daiana.
Tea: Stai, Harry!
Harry: Ce e?
In spre lac se vedea o fata care se certa cu un baiat.
Tea: Vino cu mine!
Harry: Tu perversa mica, unde vrei sa ma duci.
Tea: Styles, perversul aici esti tu nu eu. Fata aia cred ca are nevoie de ajutor.
Intradevar spiritele erau incinse, iar tipul ala o prinsese de mana si nu ii mai dadea drumul. O doamne este Ever.
Ever: Da-mi drumul. ma doare.
Tipul: Nu prea cred. In noaptea asta vei fi a mea.
Ever: Esti beat. Da-mi drupul. Sii-a dat o palma.
Tipul: Ai indraznit sa ma lovesti. I-a dat si el o palma.
Atunci eu si Harry am fugit pana acolo, iar Harry l-a pocnit pe tip. Tipul s-a prabusit direct, iar eu am luato in brate pe Ever.
Tea: Esti bine?
Ever:*plangea* Acum sunt. Multumesc atat de mult ca ati venit. Nu stiu ce sa alegea de mine daca nu apareati.
Harry: Hai linistestete.
Tea: Cine e tipul?
Ever: Prie..fostul meu prieten.
Harry: Ce nenorocit!
Ever: Mdea..
Tea: Hai sa mergem inauntru..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu