sâmbătă, 18 august 2012

Cap 14 Party!!!

Ce dimineata insorita. Azi m-am trezit bine dispusa, nu stiu ce am. M-am urcat pe Nina si am inceput sa cant.
Nina:*somnoroasa*  Tu ai inebunit???
Tea: Putin, da de ce intrebi?
Nina: De ce intreb? Femeie tu stai pe spatele meu si canti. Apropo nu stiu ce ma doare mai rau, spatele sau urechile.
Tea: Stiu ca esti invidioasa pe vocea mea de privighetoare.
Nina: Sigur ca da. Acum jos!!!
S-a ridicat si m-a dat jos din pat. Am inceput sa ne gadilim si radeam ca disperatele.
Tea: Nina gata inceteaza ca mor!
Nina: Hey, tu te-ai urcat pe mine. Bine gata incetez. Ma duc sa fac un dus si dupa iesim.
Tea: Ok, pe mine ma gasesti la fete in camera.
Nina: Bine, a strigat ea din baie.
*Cioc, cioc*
¨Intraaaa!!!¨ a tipat cineva. Defapt nu cineva, era incantatoarea voce a lu' Dizz, as fi putut sa o recunosc oriunde.
Tea: Morning my girls.
Dizz: Morning, si m-am trezit cu o stampila pe obraz.
Tea: Cineva a dormit bine noaptea trecuta.
Dizz: Mai bine ca niciodata.
Tea: Ok, am spus suspicioasa, varsa tot. Ce ai patit?
Dizz: Nimic in mod deosebit...doar sunt fericita.
Daiana: Ne-a trezit cu topaielile ei, nu stiu ce are. Am inceput sa rad, deci nu numai eu sunt bine dispusa azi.
Cand insa m-am uitat la Vero m-am intristat.
Tea: Babe, cum te simti?
Vero: Sunt bine...
Tea: Chiar esti?
Vero: Nu..
Tea: Aww vino incoace..am luato in brate si am stat asa cam 5 minute.
Gata cu asta, hai schimbate, mergem sa mancam.
Vero: Nu imi e foame.
Tea: Normal ca iti e foamne. Nici ieri nu ai mancat.
Vero: Dar..
Tea: Si nu accept un refuz, sa fie clar.
Dizz: Imbracareaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Nina: Aoleu alta cu gura mare, a spus ea intrand in camera. Si ea a primit aceiasi stampila ca si mine de la Dizz.
Daiana: Alta?
Nina: Domnisoara Evens ma trezit cantand in timp ce ma calarea.
Am inceput toate sa radem, inclusiv Vero.
Daiana: Ok, tu si Dizz aveti ceva. Ce?
Tea: Eu nu am nimic, doar m-am trezit bine dispusa.
Dizz: Si eu.
Nina: Vai Vero, imbracate!
Vero: In 5 minute sunt gata.
Intradevar in 5 minute a fost gata. Cred ca e prima data cand a durat ata de putin sa se imbrace. Doar si-a luat o pereche de blugi, un plovar, tenesi si s-a dat cu putin gloss.
Am coborat si ne-am dus la restaurant. Au venit si baieti nostri la noi.
Max: Vei love. Am auzit ce ti s-a intamplat aseara. Nu crezi ca ar fi trebuit sa ma suni, sa vin cu tine.
Vero: max, numai la tine nu ma gandeam eu aseara.
Max: O sa incerc sa nu ma simt jicnit...
Vero: Scuza-ma nu am vrut sa sune asa, iartama. Nu...nu m-am gandit. Oricum sunt bine. Uite vezi, mana e intreaga, doar cateva bandaje. L-a sarutat scurt si nu a mai zis saracul baiat nimic.
Chris: dar nu prea ati mai dat nici un semn de viata, parca nici nu am fi impreuna.
Dizz: Pai vezi tu,*el s-a asezat langa ea si a luat-o in brate* am avut nevoie de timp cu...noi, doar noi.
Josh: Totusi am simt neglizat.
Nina: Awww vino incoace sa te iubesc putin. L-a luat in brate si a inceput sa il sarute. Eu ma uitam la ei toti si desi zambeam nu imi placea ce vad. Nu cu ei vreau sa le vad, desi stiu ca ei nu le-ar rani niciodata. Cand am privit spre usa i-am vazut pe ei. Baietii care sunt mereu in mintile noastre. S-au asezat la o masa aproape de noi. Niall se uita extrem de urat, iar Dizz imediat cum l-a vazut s-a desprins din bratele lui Chris. Liam nu privea decat in pamant, iar Louis si Zayn vorbeau dumnezeu stie ce. Harry nu era cu ei. Oare unde e?
Dupa 10 minute Louis s-a ridicat si a facut un anunt:
¨Dragii mei colegi, dupa cum probabil stiti maine este ziua mea. M-am gandit sa petrecem cu toti la piscina hotelului asa ca am inchiriat-o numai pentru noi. Mi-ar fare mare placere daca ati veni cu toti. Tinuta obligatorie: costum de baie normal, sau daca vreti fara tinuta. Pe mine nu ma deranjeaza.¨ Au inceput cu totii sa rada.
Josh: Ooo se anunta o petrecere grozava. Mergem nu?
Max: Normal ca mergem!
Vero: Eu nu am chef..
Tea: Normal ca ai...mergem baieti.
Daiana: Deci trebuie sa mergem sa ne cumparam costume de baie, asta daca nu v-ati adus.
Toate: NU!
Nina: Ce sa fac cu costumul de baie intr-o statiune montana. Nu stiam ca hotelul are piscina.
Dizz: Bun, atunci azi sesiune de shopping.
Josh: Noi mergem la schi, asta inseamna ca ,iar  ne lasati singuri.
Nina: Pai...cam da. :D
Daiana: Dar voi nu v-a suparati, asa e Nick?
Nick: mdea...
Tea: Bun, atunci eu ma duc sus sa i-au gecile si gentile.
Nina: Bine te asteptam aici.
Am plecat din restaurant si pe holul de la receptie am auzit o voce cunoscuta:
Dean: Buna straino.
Tea: Dean, si am fugit la el si l-am imbratisat.
Dean: Nu prea ti-a fost dor de mine. NU am mai stat impreuna de cand am ajuns aici.
Tea: Tu vorbesti? Nu prea te-am vazut cautandu-ma.
Dean: Pai m-am distrat cu colegii..sti tu.
Tea: Da..stiu. Si eu cu prietenele mele. Dar imi e dor sa vorbesc cu tine. Am cate ceva sa iti povestesc si am nevoie de sfaturile tale.
Dean: Vi la petrecerea cantaretului?
Tea: Loui? Da.
Dean: Bun, atunci vorbim acolo. Acum plec pitico, ma asteapta prieteni.
Tea: Bine si l-am sarutat pe obraz. Pa pa!!
Dupa ce a plecat lam vazut pe Harry, era chiar in fata mea. Statea cu mainile in buzunar si se uita la mine. Nu stiu de ce dar m-am speriat, ma privea ciudat. Am trecut pe langa el si m-am urcat in lift, cand sa se inchida usile s-a urcat si el.
Harry: 'Neata!
Tea:'Neata!
Harry: Tu si Dean sunteti foarte...impreuna.
Tea: Cum suntem? m-a bufnit rasu'.
Harry: Sti tu...draguti si ce se mai spune.
Tea: Multumesc. Chiar suntem doi draguti.
Harry: Dar mie nu imi place. Tot mai draguti suntem doi doi.
Tea: Serios? Mie nu mi se pare.
Ohh uite am ajuns, trebuie sa plec. Pa Harry. Am iesit repede si am fugit in camera. Am luat gecile fetelor si a mea si am pus portofelul intr-un rucsac si am plecat.
Dizz: Nu mai veneai odata. Vreau cumparaturi mai repede!
Vero: Si eu!
Tea: Ooo cura cu cumparaturi? Nimic mai bun ca asta pentru tine Vero.
Ne-am urcat in taxiuri si am plecat la mall-ul din oras. Ne-a luat ceva pana am gasit un magazin cu costume de baie, doar suntem intr-un oras de munte si e iarna, nimeni inafara de noi nu mai cumpara asa ceva. Bine mai sunt doua fete. Sunt Ever si Andreea.
Tea: Hey, ce faceti fetelor? Atunci Ever a venit la mine si m-a luat in brate.
Ever: Buna. Ce ma bucur sa te vad. Multumesc mult pentru aseara.
Andreea: Da, Tea. Multumesc si eu.Mi-ai salvat prietena.
Dizz: De ce, ce s-a intamplat?
Tea: Fetelor, v-a cunoasteti nu.
Nina: Da, avem cateva cursuri impreuna.
Toate: Da!
Dizz: Deci?
Ever: Pai...cred ca eram pe punctul de a fi...violata pe fostul meu prieten. Daca nu era Tea si Harry, nu stiu ce se alegea de mine.
Daiana: O doamne!
Nina: Ce nenorocit!
Andreea: Da..dar haide-ti sa uitam ce s-a intamplat. Va cumparati costume pentru petrecerea de maine?
Vero: Da, si voi?
Ever: Pai da. E petrecerea lui Louis Tomlinson. Cine stie cand vom mai avea ocazia sa mergem la o petrecere a unei celebritati.
Tea: Ooo da. Voi sunteti modele. Sunt sigura ca vor fi multe petreceri la care veti participa.
Andreea: Pai..poate.
Nina: Facem cumparaturile impreuna?
Ever: Ne-ar face mare placere.
Andreea: Normal.
Tea: Ok, pai haideti sa cumparam fetelor.
Cred ca asta e inceputul unei prietenii frumoase.
Am stat ore intregi in magazine, am probat ogroaza de costume, dar si de rochii si sandale asortate.
Mdea..numai noi cumparam asa ceva in tot mall-ul. Am putut insa sa vedem din cand in cand fete din scoala, le.am vazut chiar si pe plastice.  Oricum, cum ziceam, am stat ore intregi si pe la 2 am parasit mall-ul foarte incantate de ce ne-am cumparat.

Ajunse la hotel ne-am dus toate la spa si am stat acolo pana s-a facut seara. Dizz a spus ca are intalnire cu Chris si trebuie sa plece, dar m-am intalnit cu el cand m-am dus la biliard. Oare unde e fata asta?

 Dizz part.
Ok, urasc sa le mint pe fete dar imi e asa de dor de Niall si mi-a dat un mesaj sa ne intalnim la patinuar. Mi-a zis ca a aranjat el sa fim doar doi doi. M-am imbracat in ceva lejer si am plecat. http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=es&id=56632593
Desi  patinuarul apartine tot hotelului, este putin mai departe, undeva in padure. Deci locul perfect.
Cand am ajuns acolo erau tot felul de luminite prin copac si Niall ma astepta in mijlocul patinuarului cu un trandafir in mana. Mi-au dat lacrimile, nu stiam ca e asa romantic.
Dizz: Si eu cum ajung la tine?
Niall: Ai acolo patine..deci patinand.
Dizz: Nu prea cred..vi tu la mine, ca eu nu am habar sa patinez.
S-a apropiat de mine si mi-a dat trandafirul.
Niall: Speram sa spui asta.
Dizz: Ce? De ce?
Niall: Pentru ca asa o sa pot sa te tin tot timpul in brate.
Dizz: Aww...l-am luat de haina  si l-am sarutat.
Ne-am certat cateva minute, pentru ca eu nu vroiam sa imi pun patinele in picioare nici in ruptul capului, dar intr-un final i-am facut pe plac si m-am incaltat cu monstruozilatile alea.
Dizz: Daca o sa cad te omor!
Niall: Cum sa cazi? Te tin eu.
Ma tinea foarte strans in brate si era asa de frumos. Dupa cateva incercari am reusit chiar sa imi mentin singura echilibrul si cu ajutorul lui am inceput sa patinez.
Dizz: wow, e chiar frumos.
Niall: Da, e frumos. Sunt asa fericit.
Dizz: Si eu. L-am sarutat din nou.
Niall: Sti azi cand te-am vazut cu..ala, imi venea sa vin sa il bat. Cum sa imi atinga el printesa?
Dizz: Da pai..inca nu i-am spus. Nu am avut curaj. Dar o sa ii spun. Promit.
Niall: Cat ami repede te rog.
Dizz: Hey si tu esti inca nu Bety.
Niall: O sa rezolv asta. Maine.
Dizz: Si eu la fel.
Am stat amandoi imbratisati si sarutandu-ne pana la 12 noaptea. A fost perfect. Ba mai mult a inceput si sa ninga. E clar ca cineva acolo sus ne iubeste pentru ca a facut totul si mai frumos.
Din fericire fetele dormeau cand am ajuns in camera asa ca nu le-am dat nici o explicatie.

Tea part
Dimineata a trecut foarte repede. Dizz nu a spus nici un civand legat de noaptea trecuta. Nici eu nu le-am spus fetelor ca m-am intalnit cu Chris, iar ea nu era cu el. e clar ca ne ascunde ceva, dar oare ce?
Tea: Si cum a fost aseara?
Dizz: Bine.
Tea: Ce ati facut. S-a uita la noi toate cu niste ochii mari.
Dizz: Pai ne-am plimbat. Nimic interesant.
Tea: Aha. M-am uitat la ea cu o privire banuitoare .
Dizz: ce?
Tea: Nimic.
Hey le-am spui Andreei si lu' Ever sa vina la noi sa ne facem gata de petrecere.
Daiana: bine ai facut. Imi plac fetele alea.
Nina: Si mie.
Vero: Da, sunt de treaba.
Pe la ora 2 au venit la noi si am inceput sa ne facem frumoase. Nu a durat chiar asa mult. Doar o ora...si jumatate.
Tea: Aratam foarte bine!
Andreea: Da, chiar aratam.
Daiana: Wow, Vero, ce colier. Pentru cine e?
Vero: Pentru..amandoi. Am inceput sa radem toate.
Dizz: Hai sa mergem!
Eram chiar incantate de cum aratam
Eu: http://www.polyvore.com/pool_tea/set?id=56564342#stream_box
Dizz: http://www.polyvore.com/pool_dizz/set?id=56565653#stream_box
Vero: http://www.polyvore.com/pool_vero/set?id=56566744#stream_box
Nina: http://www.polyvore.com/pool_vero/set?id=56565114#stream_box 
Ever: http://www.polyvore.com/pool_ever/set?id=56569351#stream_box
Cand am intrat in sala unde se alfa piscina toata lumea era deja acolo. Nu stiu de ce dar toti se holbau la noi.
Tea: Am ceva pe fata? De ce se uita asa la noi?
Harry: Pentru ca esti frumoasa. Au venit toti 5 la noi insa nu l-am bagat in seama pe Harry si m-am dus la Louis si l-am pupat.
Tea: La multi ani!! Poftim cadoul.
Andreea: La multi ani!!! Si au inceput toate sa il pupe si sa ii de-a cadourile.
Louis: Parca am zis ca tinuta obligatorie e..
Daiana: Ne schimbam imediat!
Era decorat foarte dragut. Erau multe lasere, multe baloane iar apa era..rosie. Erau multe mese si canapele, aveai impresia ca esti intr-un club, iar dj-ul isi facea treaba foarte bine. Ne-am asezat la o masa si au venit si prieteni fetelor.
Le-am vezut si pe plastice. Nici ele nu arata rau.
Julia: http://www.polyvore.com/pool_julia/set?id=56569994#stream_box
Narcissa: http://www.polyvore.com/pool_narcissa/set?id=56571988#stream_box
Dianna: http://www.polyvore.com/pool_dianna/set?id=56571228#stream_box
Mara: http://www.polyvore.com/pool_mara/set?id=56572584#stream_boxBety: http://www.polyvore.com/pool_bety/set?id=56570477#stream_box

Dizz part.
Dizz: Chris hai cu mine la baie.
Chris: La baie?
Dizz: Nu te mai uita asa si hai.
*in sfarsit putina liniste*
Chris: Ai patit ceva?
Dizz: Trebuie sa vorbim.
Chris: Asta nu suna bine.
Dizz: Pai..depinde cum o iei. Uite eu tin enorm de mult la tine. Chiar tin si oricand ai nevoie de mine sunt aici pentru tine dar..
Chris: Dar..
Dizz: Nu mai vreau sa fim impreuna, am lasat capul in jos.
Chris: What?
Dizz: Te rog nu te supara. Chiar vreau sa ramanem prieteni..
Chris: Dar eu te iubesc.
Dizz: Pai eu nu si sti asta.
Chris: Dar tu iliubesti pe blondul ala. Spune.mi te rog ca nu m-ai inselat cu el.
Dizz: Nu..da.
Chris: Ce? Sti in momentul asta..vreau sa fiu singur.
Dizz: Ok..pai atunci eu plec.
Chris: Da..dute la el.
M-am dus inapoi la masa si l-am vazut cand a trecut pe langa noi si a aterizat direct la bar.
Tea: A patit ceva?
Dizz: Ne-am despartit.
Tea: Ce? Cred ca ai cateceva sa imi spui.
Dizz: Da, dar acum, hai in apa.
Ne-am aruncat in apa si am evitat pe cat posibil sa ii spun ce se intampla.

Tea part.

Ok ce naiba se intampla ce ea. Nu am mai avut ce sa ii spun pentru ca m-a arunvat in apa.
Dean: Hei! Vrei sa iesi de aici?
Tea: Da, hai pe uscat.
Ne-am luat cate in prosop si ne-am dus la masa.
Dean: Deci..pune-ma la curent cu tot.
Tea: Pai..Harry, evident.
Dean: Evident. Ti-a facut ceva?
Tea: Mi-a spus ca ma iubeste. Dupa s-a culcat cu Julia.
Dean: Off ce idiot. A facut greseala mea.
Tea: Da..greseala ta.
Dar dupa am vorbit cu Louis si mi-a povestit care a fost defapt faza cu pariul. Am stat si i-am povestit cam o ora. Am putut sa vad cum Harry ne urmareste cu privirea.
Dean: Ohh dar am pierdut ceva.
Tea: Pai da...oricum nu stiu ce sa fac, dar nu mi-l scot din minte.
Dean: Pentru ca il iubesti.
Tea: Crezi?
Dean: Da..da-i o sansa. nU vreau sa te mai vad cum suferi pentru el. Stim amndoi ca il iubesti.
Tea: Ohh asa e. Aveam atata nevoie sa vorbesc cu tine. L-am luat in brate si mi-am pus capul pe pieptul lui.

Vero part.
Nu am dansat in viata mea intr-o piscina dar e tare amuzant. Eu cu Daiana si Nina ne dansam de minune. Dizz nu am idee unde e, iar Tea vorbeste cu Dean asa ca ne distram doar noi, aa si prieteni nostri. Pe Liam l-am evitat toat timpul insa cand am iesit din piscina sa i-auceva de baut m-a luat de mana*cea buna* si m-a dus pe un hol.
Liam: Imi pare asa rau.
Vero: Mie imi pare si mai rau.
Liam: Stiu ca nu vrei sa auzi acum de mine, dar eu chiar te iubesc sa nu uiti asta.
Vero: Si eu...dar mia ranit asa mult...te rog da-mi drumul....
Am plecat cu lacrimi in ochii.

Liam part.
A spus cumva ca si ea ma iubeste? Unde a disparut? Trebuie sa ma duc dupa ea, dar ce naiba are Harry? A trecut pe langa mine si a trantit usa. M-am dus dupa el si am vazut cum a dat un pumn la perete.
Liam: Ce ai frate?
Harry: E cu el..sta in bratele lui. Inebunesc. Ma dus si il pocnesc.
Liam: Hey linistestete.
Zayn, Louis: Ce faceti aici, petrecerea e acolo.
Harry: Si tot acolo e si ea...eu el.
Zayn: Stiu sentimentul bro!
Louis: Toti trecem prin asta. Apropo la vazut cineva pe Niall.
Daiana: Sau pe Dizz, a spus ea aparand din spatele meu.
Tea: Da, nu o gasim nicaieri.
Vero: Lipseste cam de jumate de ora.
Zayn: Poate sunt impreuna.
Nina: Nu prea cred.
Harry:*se uita urat la Tea* Hai sa ii cautam.
Dupa cateva minute da cautari ne-am dus toti la baie si cand am deschis usa ei erau acolo se sarutau cu pasiune.
Tea: Deranjam????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu