marți, 31 iulie 2012

Cap.9 Let the drama begin!!!


Dizz: Eu nu inteleg?
Nina: Nici eu..ce naiba sa facem noi acolo.
Tea: Simplu...ne-au trimis invitatia asta sa invarte cutitul in rana nu?
Pai doar nu o sa ii lasam sa creada ca pe noi chiar ne doare ca ei au prietene noi...vom merge si ne vom distra...
Vero: Si nu ne vom distra singure, a inceput sa zambeasca, ne vom distra cu niste baieti noi.
Daiana: Nu vi se pare ca deja exageram...adica de ce sa nu ii lasam in pace...sa ii ignoram si..
Tea: Nu Daiana...adica dupa ce am fost jucariile lor si ne-au ranit, ei continua. Eu nu vreau sa le dau satisfactia asta, o nu!!!
Nina: Stiti fetelor, Tea chiar are dreptate. Adica de ce sa ii lasam pe ei sa ne calce in picioare, ce naiba noi nu avem mandria noastra?
Dizz: Da si sunt sigura ca nu se asteapta sa mergem..adica probabil au trimis invitatia doar ca sa ne enerveze.
Vero: *cu un zambet sadic* Si cu siguranta nu se vor astepta sa aparem acolo la bratul unor baietii.
Daiana: Ok si de unde facem noi rost de baieti?
Nina: Pai eu pot sa vin cu Josh.
Vero: Si eu cu Max, e chiar dragut. (Max e baiatul de la teatru cu care Vero vorbea mai devreme).
 Dizz: Voi si noi...noi cu cine vom veni.
Nina: Pai, mai sunt cateva zile nu? Pana atunci gasiti si voi pe cineva, numai sa vreti.
Tea: Da..deci Dizz, Daiana, ce ziceti?
Dizz: Pai..la naiba, de ce nu. Hai sa ne distram si noi!
Daiana: Pai din moment ce majoritatea a decis, a spus ea timida, dar cum naiba reusesc eu sa imi conving parinti sa ma lase intr-un club?
Tea: Pai, daca esti cu noi, sigur te vor lasa. Vin eu la tine si impreuna ii vom convinge.
Daiana: Bine...
Ziua de azi a trecut extrem de incet. Parca totul se misca in slow motion. In pauze eu si fetele preferam sa ramanem in clase. Eu una nu ma simteam in stare sa il vad pe Harry cu Julia si nici fetele nu aveam chef sa isi vada fosti prieteni cu plasticile. Din nou ne-am petrecut pausa de masa(care dureaza 20 de minute) la biblioteca. Nu este un loc deloc aglomerat. Defapt pe langa noi 5 si bibliotecare mai sunt doar 3-4 elevi care vin aici in pauza de masa si asta este perfect, pentru ca nu avem chef sa se uite cineva ciudat la noi.
Dupa ore am plecat la Daiana acasa. Pe drum mi-am dat seama cat de mult sufera, Louis tocmai trecuse pe langa noi, iar in masina cu el era nimeni alta decat Narcissa. Atunci Daiana a inceput sa planga.
Tea: Scumpo, nu, nu plange te rog.
Daiana: nu pot, a spus ea suspinand, ma doare Tea. Eu chiar il iubesc. M-a facut sa il iubesc din toata inima. Si sa stiu ca s-a folosit asa de mine si acum sa il vad cu una dintre persoanele care ma enerveaza la culmea ma distruge.
Tea: Ohh Daiana, te inteleg. Dar cu timpul va trece. Nu merita. De asta trebuie sa ii arati ca ai trecut mai departe, ca nu te doare ce face el. Altfel nu o sa poti sa treci peste.
Daiana: Da, a inceput sa isi stearag lacrimile, cred ca ai dreptate. NU inteleg cum ai trecut asa de repede peste Harry. Adica pe tine chiar nu pare sa te mai deranjeze ce face.
Tea: Da, vreau doar sa..ma razbum pentru faza cu pariul. Dar in rest, nu ma mai leaga nimic de el. Eu nu am avut timp sa ma indragostesc, spuneam astea ca si cand le-as fi crezut.
Hai sa mergem, avem niste parinti de convins.

Am ajuns acasa la Daiana si se pare ca doar doamna Parker era acasa.
Tea: Buna ziua, doamna!
D-na Parker: Teresa, ce surpriza. Draga mea, nu te-am mai vazut de mult.
Tea: Da, pai eu si Daiana vrem sa ne facem azi temele impreuna., daca sunteti deacord.
D-na Parker: Normal ca sunt. Hai lasati-va ghiozdanele si veniti sa mancati ceva.
Daiana: Ok mama, venim in 5 minute.

Tea: Dumneavoastra faceti cea mai buna lasagna.
D-na Parker: Multumesc Tea, ma bucur ca iti place Mai vrei? Tu Daiana mai vrei?
Tea: Nu multumesc. Sunt plina.
Daiana: Si eu sunt plina. Mama vrem sa iti spunem ceva.
D-na Parker: Ok, a spus cu o voce suspicioasa.
Daiana: Azi am primit o invitatie la ziua unui...coleg. Si are loc intr-un club.
D-na Parker: Club?
Tea: Pai da, One Level. Este un club exclusivist. Nu oricine poate intra. Si securitatea este foarte buna. Nimic rau nu ni se poate intampla acolo.
Daiana: Ma lasi sa am duc?
D-na Parker: Daiana, esti cam mica pentru club. Nu stiu ce sa zic.
Daiana: Mama mai am cateva luni si fac 18 ani si nu am fost niciodata intr-un club. Plus i-au note mari, va ascult, nu fac probleme. Ar trebui sa aveti incredere in mine.
Tea: Si vom fi si noi acolo..eu si restul fetelor. Deci ce spuneti?
D-na Parker: Pai..tu esti un copil exemplar si prietenele tale la fel..cred ca poti sa te duci. Va trebui sa il conving si pe tatal tau, dar ai dreptate, esti destul de mare si putem avea incredere in tine.
Daiana: Wow, chiar nu se astepta sa o lasa, multumesc mama. Esti cea mai buna.

Saptamana a trecut foarte incet. Mai incet decat de obicei, mai ales ca abia asteptam sa vina sambata.
Dizz a inceput sa se flirteze cu un baiat foarte dragut, un fotbalist, Chris.
Daianei, care e extrem de timida cand vine vorba de baieti, i-am facut cunostinta tot cu un fotbalist, Nick.
Acum ca toate aveam un partener, mai putin eu, eram pregatite pentru marea petrecere.
Ne-am hotarat sa ne aranjam toate acasa la Dizz, iar cu parteneri nostri ne vom intalni in fata clubului.
Vineri dupa scoala, am fost la o sesiune de shopping. Trebuie sa aratam spectaculos. Adevarul e ca ne-am cumparat niste tinute extraordinare.
Sambata ne-am intalnit dupa cum am hotarat la Dizz acasa, pe la ora 5. Ne-a luat cam 2 ore sa ne aranjam, dar cu ajutorul doamnei Kane, mama lu' Dizz, am reusit sa aratam chiar foarte bine.




 Tea outfit
                                                                     

                                                                                Dizz outfit
 Nina outfit

 Daiana outfit


                                                                     Vero outfit














Pe la 7 jumate doamna Kane ne-a chemat 2 taxiuri si am plecat spre faimosul club.
Eu cu Dizz si Nina am urcat intr-un taxi, iar Daiana si Vero il celalalt.
Nina: Noi toate avem cate un partener, Tea. Si tu? Tu ce faci?
Dizz: Da, Tea. Adica tu ai venit cu ideea asta si tocmai tu nu ai partener.
Nina: Si nu ai facut nimic ca sa ai unul. Nici macar nu ai incercat.
Tea: Fetelor, linistitiva. Am partener. Doar ca nu v-am spus.
Dizz: Ce??? De ce? Cine?
Tea: Hai sa pastram misterul pana la sfarsit.
Nina: Nuuuu..trebuie sa ne spui!!!!
Tea: Nu, nu trebuie. Aveti rabdare.
Tot drumul fetele au stat pe capul meu sa le spun cine este misteriosul meu partener, dar nu au aflat nimic.
Ne-a luat cam 45 de minute sa ajungem pana in partea cealalta a Londrei unde se afla clubul.
Max, Josh, Chris si Nick ne asteptau in fata clubului. Pe langa ei am putut sa recunosc si alti copii din soala. Totusi in fata clubului erau extrem de multe fete. Se pare ca eram fanele baietilor. NU am realizat pana acum ca au asa multi fani, care ii iubesc atat de mult sa vina in fata unui club doar ca sa ii vada, pentru ca inauntru nu aveai voie decat pe baza de invitatie.
Max: Hey, buna. Arati minunat Vero.
Vero: Aww, multumesc.
Josh: Da aratati divin, sunteti foarte frumoasa toate, si tu Nina, esti incredibil de frumoasa.
Chris: Se pare ca avem cele mai frumoase partenere in seara asta.
Nick: Chiar asa.
Dizz: Baieti incetati, o sa ne inrosim de la atatea complimente.
Daiana: Ne asteptati de mult?
Nick: Nu stai linistita, abia am ajuns si noi de 5 minute.
Nina: Atunci e bine. Oare cei 5 fantastici au venit?
Josh: Sarbatoritul si colegi lui? da, din cate am auzit au venit cam acum o ora. Fetele astea se mandreau cu autografele si pozele facute cu ei.
Tea: Normal, doar nu ratau ei ocazia sa creeze putina isterie...
Dizz: Hei, partenerul tau unde e?
Dean: Chiar aici, a spun Dean aparand din spatele ei.
Fetele: Dean!erau toate surprinse.
Dean: Chiar eu. Buna Tea. Wow, arati..ca un inger.
Tea: Multumes  Dean, esti un dragut. Si iti multumesc mult ca ai venit.
Dean: Cum sa nu vin. NU suntem noi prieteni? Imi place sa ma distrez cu tine. Imi aminteste de vremurile vechi.
Josh: Hey, ce spuneti sa intram.
Nina: Ooo, da, haideti copii!!!!


I-am aratat invitatiile tipului de le intrare, care era un tip extrem de mare, si dupa ce ne-a cautat pe lista cu invitati ne-a lasat inauntru. Clubul arata extraordinar. Auzisem multe despre el si ne asteptam sa fie destul de tare, dar recunosc ca mi-a depasit asteptarile.Deci aici isi pierd vedetele noptile.






Cand am intrat in club cei 5 dansau cu prietenele lor. Am simtit un nod in gat, dar nu conteaza am de gand sa ma simt bine in seara asta.
Cand ne-au vazut s-au oprit. Pareau foarte surprinsi sa ne vada. Pur si simplu erau blocati. Se pare ca am avut dreptate. Chiar nu credeau ca o sa venim. S-au dus la masa lor, iar noi ne-am dus la ei ca sa ii dam cadourile lui Harry.
Harry: Buna!
Tea: La multi ani! Asta e pentru tine *i-am cumparat un ceas*.
Harry: Erm..multumesc..si sa apropiat sa ma pupe, cand Julia a intervenit.
Julia: Nu ma asteptam sa va vad aici.
Tea: Stiu!
Dupa ce si fetele i-au dat cadouriel lor, si au schimbat cateva priviri cu fosti lor prieteni, ne-am dus cu partenerii nostri la o alta masa. Una chiar paralela cu a lor. Erau multi colegi de scoala acolo, dar si multe vedete.
Plasticile clar nu se asteptau sa venim si cu atat mai putin insotite de cineva. Se vedeau ca erau extrem de suparate din cauza asta. Totusi aratau destul de bine.


 Julia
                                                                                  Narcissa
 Bety
                                                                                    Dianna

Mara








Baieti se uitau mereu la masa noatra. Pareau foarte deranjati, dar oare de prezenta noastra sau pe compania noastra? Am decis sa dansam. Muzica era foarte buna deci de ce sa pierdem timpul stand jos. Dansam fie toti, fie in perechi, depindea de cantec. Au inceput si celialti sa danseze. Nu stiu cand si cum dar parca totul se transformase intr-o competitie. La un moment dat dj-ul a pus o melodie foarte romantica.
http://www.youtube.com/watch?v=TtMBOSF6E34
Cred ca Liam a cerut-o in mod special, pentru ca l-am vazut vorbind cu dj-ul putin mai devreme.
Zayn: Ce ziceti facem schimb de partenere, i-a intrebat el pe baietii nostri.
Nina: Nu e nevo...
Liam: Da, haideti, doar e o petrecere. Ne distram cu toti.
Niall: Nu trebuie sa dansam doar cu o singura persoana.
Bety: Dar..
Dean:*se uita la mine si parca ma citea* Da, haide-ti sa facem schimb de partenere.
Niall a luat-o repede de mana pe Dizz. Liam pe Vero, iar Louis pe Daiana, fara  sa mai apuce sa zica nimic.
Zayn s-a apropiat de Nina si i-a zis:
Zayn: Hai ca nu musc.
Nina: Dar, Josh..
Josh: Pe mine nu ma deranjeaza, dansez cu Dianna.
Harry: Hai Tea!!!
Tea: Nu!
Dean: Hai dute!


Niall:Esti asa de frumoasa...
Dizz: Merci, a spus fara nici un pic de chef..
Niall: Imi era dor sa te tin in brate.
Dizz: Aaa de aia mi-ai gasit inlocuitoare atat de repede nu?
Niall: Dizz, nu..dar vad ca nici tu nu ai pierdut timpul. Cine e tipul asta???
Dizz: Chris? Un prieten. Asta e o melodie mult prea lenta pentru un club.
Niall: Nu iti place..eu cred ca este o melodie minunata. Hei nu schimba subiectul.
Dizz: Din moment ce eu nu te intreb ce faci tu cu Bety, nici tu nu ar trebui sa ma intrebi ce fac eu, bine.
Te rog sa ii dai drumul. -
Niall: Niciodata. Nu vreau sa iti mai dau drumul.
Dizz: Ce?
Niall: Ai idee cat de prost ma simt fara tine, fara sa vorbesti cu mine.
Dizz eu te iubesc. Te iubesc si imi vine sa ma dau cu capul de pereti cand ma gandesc ca te-am facut sa suferi.
Dizz: *nu mai stia ce sa zica, nu se astepta la asta* Ce te face sa crezi ca eu sufar?
Niall: Aaa deci pe tine nu te deranjeaza deloc ca noi nu mai suntem impreuna?
Dizz: Nu mai vreau sa dansez. Vreau sa plec.
Niall: De ce, eu nu dansez la fel de bine ca..tipul ala?
Dizz: Da-mi drumul, vreau sa stau jos.

Louis: In sfarsit.
Daiana: In sfarsit ce, il intreaba ea evitand sa il priveasca.
Louis: In sfarsit esti in fata mea. Am multe sa iti spun.
Esti frumoasa.
Daiana: Da stiu.
Louis: Mi-a fost dor de tine.
Daiana: Nu prea pare. Cred ca iti e dor si de Narcissa cat dansezi cu mine, nu?
Louis: Nu, Daiana..imi e dor de tine, simt ca inebunesc fara tine. Si tu ce faci vii aici cu tipul asta. Imi vine sa ii sparg fata.
Daiana:*se uita fix in ochii lui, si se uita urat* Cum poti sa fi asa...badaran.
Doamne, ce am vazut  la tine nu stiu.
Louis: Nu stiu ce ai vazut la mine, dar stiu ca te simteai bine cu mine. Si mai stiu ca mai facut sa te iubesc.
Daiana: Trebuie sa plec.
Louis: Stai!
Daiana s-a dus la Nick.
Daiana: Poti sa te duci la prietenul tau Narcissa.
Narcissa: Aaa gata cu schimbul de parteneri? Ok mie imi convine, a  spus cu un zambet satisfacut.

Liam: In seara asta esti superba.
Vero:...
Liam: Iti place melodia?
Vero: E draguta, cam nepotrivita, dar draguta.
Liam: Nepotrivita? Mie mi se pare fosrte potrivita.
Pentru ca eu nu pot sa incetez sa te iubesc, dar tu vad ca deja ai trecut la altul..
Vero: Eu, eu am trecut la altul??? Si Mara? Nu mi se pare ca suferi prea mult dupa mine. Sau suferi in bratele ei?
Liam: Nu e ce pare.
Vero: Cum naiba nu e ce pare. E prietena ta.
Sti ceva, da-mi drumul.
Liam: Nu vreau.
Vero: Ooo ba vrei!!!
Liam: Vero nu..eu te iubesc, intelegi asta.
Vero: Ma iubesti...cum sa ma iubesti.
NU gata da-mi drumul
I-a dat drumul si Vero s-a dus direct la bar unde si-a comandat un cocktail. Tremura toata.

Zayn s-a apropiat foarte incet de Nina. Ea nici macar nu vroia sa il priveasca.
Zayn: Esti frumoasa...Ei hai ca nu sunt asa urat, poti sa te uiti la mine.
Nina: De ce as face-o??? Poate ai o prietena geloasa. Nu vreau sa ai probleme cu ea.
Zayn: Nina, te rog nu face asa. Sau poate tu ai un prieten gelos si nu vrei sa ai probleme cu el.
Nina: Ce?? Josh e un prieten..sti eu spre deosebire de tine nu trec asa repede de la un baiat la altul...
Zayn: Pai pareti foarte apropiati..
Nina: E doar un prieten, ti-am spus deja..
Mana!
Zayn: Ce e cu ea?
Nina: Tine-o mai sus!
Zayn: Si daca nu vreau, mana lui continua sa alunece de pe talie pe solduri...
NIna: Zayn, chiar vrei sa ma enervezi??
Zayn: Si ce o sa imi faci? Ma bati? NU poti, sunt mai puternic, si a inceput sa o tina mai strans.
Sti orice mi-ai spune, eu nu pot sa imi iau mainile dupa tine.
Nina: Zayn, da-mi drumul!
Zayn: Nu pot, te iubesc!! CUM SA ITI DAU DRUMUL?
Ochii Ninei sau umplut de lacrimi. S-a desprins din bratele lui si a plecat.

Melodia aia chiar era...foarte lenta si..imi aducea aminte de multe lucruri. Harry si-a pus amandoua mainile in jurul taliei mele, ca un lant. S-a apropiat de mine, ii simteam respiratia. Dansam foarte apropiati. NU imi placea deloc situatia asta, oare simtea si el cat de repede imi bate inima?
Mi-a soptit in ureche:
Harry: Esti foarte frumoasa in seara asta.
Tea: Si prietena ta este foarte frumoasa in seara asta.
Harry: *a inceput sa zambeasca* Nu ma asteptam sa va vad aici in seara asta dar ma bucur mult ca ati venit.
Tea: Pai de ce nu te asteptai? Doar tu ne-ai invitat.
Harry: Da, dar...la cum ne-ati evitat..am crezut sa nu o sa veniti.
Tea: Pai, avem motive sa nu va evitam?
Harry: Da este unul foarte mare!!!
Tea: Serios, ma uitam fix in ochii lui, care ar fi ala. Uimeste-ma!!!
Harry: Va iubim...eu te iubesc.
Tea:*am inceput sa rad* Esti amuzant in seara asta. Oare odata cu varsta devi mai amuzant?
Harry: Nu glumesc..nu am mai spus asta de mult...cu adevarat.
Tea: Sunt sigura. Juliei de cate ori i-ai spus ca o iubesti azi.
Harry nu e nevoie de toata drama asta. Iubirea ta e doar o minciune, tu nu esti altceva decat o minciuna. Si as aprecia daca mi-ai da drumul.
Harry se uita la mine cu o privire care ma induiosa.
Tea: Am spus sa imi dai drumul.
Harry: Eu iti spun ca te iubesc si tu vrei sa pleci? M-am uitat urat. Bine!!!
Dupa ce m-a eliberat am fugit direct la baie.



Dupa aceasta scena nu am mai vorbit cu baieti toata noaptea. Chiar daca vroiam nu cred ca aveam cum, plasticile nu ii lasa nici 2 minute singuri. Chiar si cand Harry se ducea sa vada cum se simt invitatii lui, Julia era dupa el. Totusi baieti nu pareau ca se simt prea bine si nici noi nu mai eram in largul nostru.
Am stat mai mult jos. Am vorbit si glumit cu partenerii nostri si din cand in cand am mai dansat.
La miezu noptii Harry a trebuit sa isi stinga lumanarile din tortul lui. Dupa ce toata lumea i-a cantat ¨La multi ani¨  Acesta s-a propiat si a suflat in ele, pudandu-si o dorinta.

Harry:¨Imi doresc ca totul sa mearga bine cu trupa..si imi doresc ca Tea sa ma ierte si sa vada cat de mult o iubesc, iar daca asta nu se intampla, dragostea asta care o simt pentru ea sa dispare, pentru ca altfel o sa mor pe dinauntru.¨

Nu am mai stat mult dupa ce Harry a suflat in lumanari. I-am rugat pe baieti sa mergem acasa. Ma intreb oare ce dorinta si-a pus Harry.
Oricum seara asta a mers si bine si rau. Baieti pareau chiar gelosi, deci ne-am indeplinit sarcina, dar nici una dintre noi nu ne asteptam sa ne spuna ca ne iubesc. Oare chiar ne iubesc? Oare chiar gresim cand nu vrem sa ascultam ce au de spus?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu