joi, 9 august 2012

Cap. 11 The love is still here!!!
Part 4.

Am iesit in fuga din hotel, am dat peste niste colegi si am auzit-o pe profa de chimie si de geogra cum strigau dupa mine. Dar nu imi pasa de nimic acum, vreau doar sa gasesc un loc linistit unde pot sa gandesc, unde pot sa plang pentru sa simt cum o i-au razna.
Am mers cam 10 minute pana am ajuns la lac. Am mers pe lanaga el inca 10 minute pana am gasit niste busteni unde m.am asezat. Sunt destul de departe de hotel si pe aici nu trece nimeni, deci pot sa plang linistita, nimeni nu o sa ma vada.
Lacul asta e chiar frumos, asa inghetat. Afara e chiar frig, iar eu nu sunt imbracata pentru frigul asta. Simt chiar cum imi ingheata lacrimile, dar nu pot sa ma intorc acum la hotel. Sunt asa furioasa, cum a putut sa se culce cu Julia???? ¨¨ Ohh doamne, sunt cumva blestemata????¨ am tipat eu, uitandu-ma in sus. In acea clipa am simtit cum cineva pune o haina pe mine. ¨ Eu nu cred ca esti!¨
Am ridicat ochii, iar el mi-a sters lacrimile.
¨Cred ca ai nevoie de o imbratisare.¨
Tea: Da am! Si m-am aruncat in bratele lui. Era Louis, venise dupa mine sa se asigure ca nu fac vro' prostie.
Ma luat in bratele lui mari si am inceput sa plang in hohote.
Louis: Hai descarcate!
Am stat asa cam 5 minute pana mi-am revenit.
Louis: Esti mai bine?
Tea: Da, multumesc. Dar ce faci aici? Si cum mai gasit?
Louis: Pai mi-am facut griji pentru tine. Ai plecat asa suparata, nervoasa. Si te-am vazut cand te-ai indreptat spre lac, asa ca am urcat, am luat o geaca si m-am intors dupa tine. NU a fost greu sa urmez pasi din zapada.
Tea: Si frumos si inteligent. Multumesc, chiar muream de frig.
Louis: Clar, sunt un multiplu talent. M-a facut sa rad.
Asa imi place, sa razi, esti mai frumoasa cand razi.
Tea: Nu suficient pentru..
Louis: Hazz? Mai mult decat suficient.
Tea:*am inceput sa zambesc ironic¨* Tu chiar vrei sa ma faci sa rad.
Louis: Nu Tea.
Si te rog sa ma asculti, nu ma intrerupe. Noi nu am avut ocazia sa vorbim dupa balul ala. Sti pariu, imi pare asa rau. V-am facut pe toate sa suferiti, mai ales pe tine si ne pare asa rau, dar nu sti tot. E adevarat Harry e un mare fustangiu. Ii place sa se joace cu fetele, vede in ele o provocare. La inceput a fost amuzant, dar ajunsese sa piarda numarul fetelor pe care le cucerea. Cand punea ochii pe o fata care chiar ii placea faceam pariu daca o cucereste sau nu.
Tea: Pai a reusit si cu mine..stiu povestea.
Louis: Hey am zis sa nu ma intrerupi. Shhh.
Cand te-a vazut prima oara l-ai fermecat. I-a placut totul la tine, dar faptul ca l-ai tratat cu atat indiferenta a trezit bestia din el. Ne-a povestit despr tine si tu..pareai altfel Am pus pariul e adevarat, dar eram sigura ca tu nu o sa cedezi. Dupa v-am cunoscut pe tine si pe prietenele tale. Si pai fiecare...pur si simplu ni s-a pus pata pe una din voi, mie pe Daiana dupa cum sti. Nu ne-am jucat nici o clipa cu ele iti jur. Iar Harry, pai din vanator a devenit vatat. Chiar a inceput sa ii placa de tine, iar cand te-ai imbolnavit a luat-o razna. Nu l-am mai vazut asa si credema il cunosc. La naiba prietena lui era in spital si el s-a dus la club, deci da-ti seama.
Chiar i-ai ajuns la inima, Tea. Si cand ai acceptat sa ii fi prietena, saptamana aia, cat ati fost impreuna a fost un alt om. Nu cred ca l-am mai vazut asa de cand...pai niciodata. Si i-a fost teama sa nu te piarda de aia nu am zic niciunul nimic de pariu, pentru ca desi te-a cucerit, tu l-ai schimbat. A ajuns sa iubeasca o fata.
Tea: *aveam lacrimi in ochi* De ce naiba nu ati zic nimic pana acum???
I-a stai, si Julia, si voi cu plasticile.
Profa: Aici erati. Nu aveti voie sa plecati fara sa spuneti unde. Hai la hotel, e frig aici.
Louis: Dar, vorbeam..
Profa: Nu imi pasa...miscarea!!!
Am plecat la hotel total confuza. Daca intradevar ma iubeste, de ce e cu Julia? De ce naiba s-a culcat cu ea?
Nu puteam sa mai vorbim pentru ca profa era chiar langa noi.
Cand am ajuns am vrut sa ii zic sa ne asezam la o masa in restaurant, dar am vazut-o pe Nina in bratele lui Josh: Avea o privire pierduta.
Tea: Lou, eu ma duc la ea. Vorbim mai tarziu bine?
Lou: Da, eu ma duc sus. Ma sarutat pe obraz si a plecat.
M-am dus la Nina care s-a desprins din bratele lui Josh si a venit la mine.
Nina: Babe, eu am de vorbit ceva cu Tea. Vin mai tarziu si iesim sa ne bulgarim bine?
Josh: Bine, atunci eu ma duc la baietii. Ma gasesti afara.*kiss*
Tea: Hai, vino cu mine.
Nina: Ce naiba faceai cu Louis?
Tea: Aseazate, trebuie sa vorbim ceva.
In primul rand: Cum te simti?
Nina: Pai...imi vine sa urlu, sa bat pe cineva, pe Daianna, pe Zayn, pe mine ca imi pasa.
Dar tu, mi-a spus Dizz de Julia si...
Tea: Pai la fel ca tine...dar lasa asta.
Nina, Lou a venit dupa mine si..am vorbit. Pentru prima oara de cand cu balul, am ascultat ce au de zis.
Nina: Pai si ce e asa mare stire. Stiu povestea.
Tea: Nu pe toata. intradevar a fost un pariu, dar se pare ca...a ajuns sa tina la mine si nu au zis nimic de pariu ca sa nu ma supar.
Nina: CE????? Tea tu vorbesti serios. Stai de unde sti ca nu a mintit.
Tea: Pentru ca nu parea ca minte si pana la urma nu prea ar mai avea de ce, mai ales acum.
Nina: NU pot sa cred,  m-am despartit de Zayn din cauza aia, credeam ca m-a mintit, ca s-a jucat...a inceput sa planga.
De ce naiba nu am vrut sa il ascult, copil incapatanat ce sunt.
Tea: Te rog nu...nu plange.
Nina: Pai daca nu l-as iubi nu as face-o. Si acum chiar l-am pierdut.
Dizz: Hey nu mai plange, nu merita, a spus ea asezandu-se la masa impreuna cu Vero si Daiana.
Tea: Nu..fetelor trebuie sa va spun ceva.
Le-am povestit si lor ce mi-a zis Louis si au ramas blocate.
Tea: Hey trezirea.
Dizz: *inca era in stare de soc* Dar..eu si Niall..ne-am despartit din cauza asta.
I-a stai daca intradevar suntem asa importante de ce s-au combinat cu ...
Tea: Pai nu prea am mai avut cum sa vorbim ca a venit profa. A zis ca oo sa mai vorbim.
Nina: Daca intradevar ii iubiti eu zic sa faceti ceva pana nu o sa va uite. Adica tu Dizz eu cred ca NIall inca tine la tine. La fel si la Vero si Daiana. Eu si Tea ne-am cam pierdut speranta dupa spectacolul  de mai devreme.
Chiar cand a terminat Harry si Zayn au aparut in hol si pareau ca se indreapta spre restaurant.
Nina: Nu vreau sa ii vad moaca..
Tea: Nici eu. Hey hai la masaj, chiar avem nevoie si sigur nu o sa vina acolo.
Nina: Buna idee. Daca vreti, dupa ce mancati veniti si voi.
Am iesit pe cealalta usa si duse am fost.

Zayn part.
Ok ce naiba s-a intamplat aici. Nina a plecat plangand, iar Dianna e dezbracata langa mine.
Problema mea este ca nu imi amintesc prea multe..adica eu si Harry ne-am hotarat sa ne imbatam. Cred ca ne-am imbatat chiar rau, pentru ca nu imi amintesc mare lucru.
Dianna: A fost cea mai frumoasa noapte.
Zayn: A fost?
Dianna: Spune-mi te rog ca iti amintesti.
Zayn: Trebuie sa ma gandesc..te rog, imbracate.
Dianna: Ok.
Mi-am luat pe mine niste pantaloni in timp ce incerc sa imi amintesc ce naiba am facut, cand am auzit galagie pe hol. Am iesit si Tea a trecut plangand pe langa mine. ¨Hey esti bine?¨ am intrebat-o eu dar nu mi-a raspuns. Liam a alergat dupa ea dar prea tarziu.
Louis: Am eu grija de ea, dute la Harry.
Zayn: Ce a patit Harry.
Liam: Pai cam ce ai patit si tu. Unde naiba v-a fost mintea, in alta parte nu puteati sa va duceti cu ele.
Julia a trecut pe langa noi fara sa zica nimic. Avea un obraz rosu.
Liam: Tea i-a tras o palma...sanatoasa. Cred ca a lasat-o fara un dinte.
Atunci a iesit si Dianna din camera.
Dianna: Ne vedem mai tarziu si mi-a dat un pupic pe buze. Nu am zis nimic, ma uitam confuz la ea.
Liam: Dude, voi...sa nu imi spui ca tu chiar ai sentimente pentru ea.
Zayn: Sti ca singura fata pentru care simt ceva nu se numeste Dianna.
Dizz: Serios, pai si atunci noaptea trecuta doar ai amagit-o pe biata fata?
Zayn: Dizz, eu nu am vru...
Dizz: Shhh nu mie trebuie sa imi explici. Haideti fetelor, sa le gasim pe prietenele noastre.
Au trecut si ele pe langa noi, Vero s-a uitat in ochii lui Liam, parca ar fi vrut sa ii zica ceva, dar a plecat mai departe cu Dizz si Daiana.
Harry: Zayn ce dracu' am facut noi nopatea trecuta? a spus el iesind din camera din capatul holului, dezbracat, hainele le avea in mana.
Liam: Prietene, iar umbli gol pe holuri, treci in camera ta.
Am intrat toti 4, eu, Harry, Liam si Niall. Dupa ce a facut un dus Harry si dupa si eu, am inceput sa ne amintim.
Niall: Pai cred ca sunteti constienti ca, fetele care le iubiti v-au vazut cu altele in pat.
Harry: Stim Niall.
Zayn: Trebuei sa facem ceva urgent. Altfel o sa le pierdem de tot. Atunci a aparut Louis.
Liam: E bine?
Louis: Nu.
Harry: Cine?
Louis: Tea, cine altcineva. Frate e..devastata.
Harry: Serios? Pai asta inseamna ca inca tine la mine, daca...
Niall: Si uite cum, Harry vede binele din orice rau.
Louis: Nici, Nina nu arata prea bine.
Zayn:...
Niall: Stiti ce cred eu..ca ele inca tin la noi.
Am auzit ca in seara asta v-a fi un foc de tabara. Haideti sa profitam de el. Blondul asta e chiar genial.
Zayn: Buna idee!
Niall: Normal.
Liam: Bine atunci vedem ce facem in seara asta, haideti sa mancam ceva.
Am coborat si in timp ce ne intreptam spre restaurand le-am vazut pe fete. Totusi cand sa mergem acolo cineva ne-a oprit in holul de la receptie pentru autografe. Cand am terminat Tea si Nina disparuse.
Ne-am dus la celelalte 3.
Liam: Buna dimineata.
Vero: Poate pentru tine.
Liam: Pentru tine nu?
Dizz: Ce vreti?
Niall: Sa vedem ce faceti si sa mancam.
Daiana: Pai cred si eu..probabil cei 2..armasari aici de fata sunt flamanzi dupa o noapte de , nebuni.
Zayn: Mai mult insetati. Pe baieti i-a bufnit rasul.
Unde e Nina?
Dizz s-a ridicat si s-a apropiat de mine. Era chiar in fata mea cand mi-a zis:
Dizz: Nici daca as stii, nu ti-as spune.
Mergem?
Vero: Da, Max probabil ma asteapta. Atunci Liam a strans cutia de suc, pana s-a spart.
Daiana: Pa baieti.
Am mancat si dupa am mers pe munte s-a schiem. Toata ziua asta am facut, e un sport foarte distractiv si in plus te face sa iti iei mintea de la probleme. Cand ne-am intors jocul de tabara se vedea. Era aproape de lac.
Ne-am dus sus sa ne schimbam si ne-am alaturat si noi colegilor nostri. Fetele insa nu venise insa ¨prietenele¨ noastre erau acolo.
Narcissa: Hey, uite cine a venit. Lou babe, te-am sunat toata ziua de ce nu ai raspuns.
Louis: Nu am avut telefonul la mine.
Bety: Nici unul?
Niall: Nu..am schiat.
Mara: Pai luati un loc.
S-au asezat toti langa ele, mai putin eu si Harry.
Harry: Nu mai e loc aici, noi ne ducem sa stam pe busteanul ala.
Julia: Vin si eu.
Harry: Nu e nevoie.
Zayn: Da, avem ceva de...vorbit, am mintit eu.
Dianna: Bine...se uita confuza la Julia.
Dupa cateva minute au aparut ele. Din pacate erau insotite de prieteni lor.
Proful: Cam tarziu, nu prea mai sunt locuri.
Dizz: Scuze, am intarziat la masa.
Profa: Nu e nimic draga, uite trei din voi stati acolo langa Harry si Zayn, iar restul pe busteanul de langa Liam.
Josh: Mergem noi langa baieti.
Nina: Ce, de ce. Nu!
Pana s-au decis ei unde sa stea ceilalti s-au asezat. In picioare mai era doar Josh cu Nina si Tea.
Josh: Pana la urma tot acolo stam.
Nina: Tea, treci cu mine.
Dean: Daca vrei stai aici, sau te pot tin eu in brate.
Proful: Nu. fara sa stam uni peste alti, va rog.
Tea: E in regula, stai aici. Doar nu o sa mor, plus Nina e langa mine.
Nina s-a asezat chiar langa mine, iar singurul loc ramas liber era intre mine si Harry, asa ca Tea nu a avut de ales si s-a asezat intre noi.
Josh a pus mana pe umarul Ninei, iar ea si-a pus capul pe umarul lui. Simt cum imi fierbe sangele in mine. Totusi e asa frumoasa si la lumina focului e si mai frumoasa.
Harry se uita la Tea in permanenta insa ea nu il baga in seama. Dupa 5 minute profi au inceput sa vorbeasca. Nu am idee despre ce a fost discursul lor, nu am putut sa aud nimic. Ma uitam doar in pamant si ma gandeam, daca nu faceam asta si ma mai uitam mult la ea cred ca incepeam sa il pocnesc pe tipul ala.
Dupa ce au inceput cu toti sa glumeasca. Se radea in hohote. Chiar si eu am inceput sa rad.
Profa: Hey, avem printre noi 5 cantareti celebri. Ce ziceti baieti ne incantati cu glasurile voastre?
Liam: Pai fara muzica..
Niall: Aveti o chitara?
Proful: Fac rost imediat.
Dupa 5 minute proful s-a intros cu o chitara, asa ca Niall a inceput sa cante.
Toate fetele prezente pareau emotionate.


Tea part
Ziua asta a fost asa relaxanta. Ne-am petrecut-o toata ziua la spa, dar ne-am hotarat sa mergem si noi la focul de tabara. Nu am fost niciodata la unul in mijlocul ierni. Desi zapana nu e prea mare aici, ne-am imbracat gros pentru ca e totusi frig si am plecat afara. Ne-am intalnit cu baietii nostri in hol si am plecat inspre lac.
Proful s-a luat de noi si se pare ca nu avem cum sa stam toti in acelasi loc. Ba chiar trebuie sa stau langa Harry.
M-am asezat intre el si Zayn dar nu am scos nici o vorba, nici macar nu l-am privit. Situatia asta e chiar sanjenitoare.
Dupa putin timp profi au tinut un discurs, iar dupa am spus tot felul de glume. Am ras sanatos, insa am continuat sa ii evit privirea lui Harry.
Profa s-a trezit ca avem cantareti printre noi si i-a pus sa cante. A cantat insa doar Niall. Si ce melodia si-a ales si el. Ma facut sa imi amintesc cat il iubesc pe Harry. Ochii mi s-au umplut de lacrimi, asa ca m-am ridicat si am plecat.
Am mers in directia padurii si am mers cam 5 minute cand am simtit cum cineva m-a luat de mana. M-am intors si e el, e Harry.
Harry: NU cred ca e bine sa te duci singura, noaptea in padure. Daca ti se intampla ceva.
Tea: *cu ochii plini de lacrimi* Ti-ar pasa?
Harry: *si-a pus mana stanga pe obrazul meu* Tea, as muri daca ti s-ar intampla ceva. Te iubesc.
Tea: Aaaa de aia te culci cu atatea fete, inclusiv varamea, pentru ca ma iubesti. Atunci am izbucnit in lacrimi.
Harry: Nu..nu stiu cum am ajuns cu ea in pat. Tea credema eram beat, tu mi-ai zis toate lucrurile alea. NU am vrut sa se intample...
I-am dat mana la oparte si am vrut sa plec dar el m-a luat de mana m-a intors si mi-a spus:
Harry: Ai idee cat de dor mi-a fost sa fac asta? In momentul acela buzele lui s-au atins de ale mele.Doamne cat mi-au lipsit buzele astea moi. Am simtit cum mi se infurnica toata pielea. Mi-am pus mainile in jurul gatului lui, iar el pe soldurile mele. Un pupic s-a transformat intr-un sarut pasional. Pur si simplu nu stiu ce m-a apucat insa l-am sarutat ca si cum ar fi fost ultimul sarut din viata mea. Limbile noastre parca faceau dragoste, atat de intens a fost sarutul.
Cred ca a durat cam 2 minute pana m-am trezit la realitate si am incetat. I-am dat drumul, iar el se uita la mine cu cel mai adorabil zambet. L-am privit in ochii dar nu am zis nimic. M-am intors si am fugit spre hotel.

Niall part
Dizz sta numai bot in bot cu tipul ala. Da, recunosc, mor de gelozie. Adica serios in alta parte nu pot sa faca asta? Sau mai bine nu.
Bety: Esti bine? Esti cam incordat.
Niall: Da, sunt.
Bety: Bine, morocanosule. *kiss*
Dizz: Chris ma duc sa i-au ceva de baut, vi?
Chric: Nu, tipul asta spune bancuri chiar bune. Te superi daca te duci fara mine?
Dizz: Normal ca nu. Vin repede.
M-am uitat al ea cum se indeparteaza.
Niall: Hey ma duc sa i-au ceva de baut, mai vrea cineva?
Julia: Eu si unde naiba e Harry?
Liam: Si eu.
Bety: Vin si eu.
Niall: NU e nevoie ma descurc, oricum trebuie sa il sun pe managerul nostru, deci..
Bety: Ohh bine, si mi-a dat un mic pupic pe buze.
Am mers spre magazinul unde se vindea ciocolata calda si ea, Dizz statea la coada.
Ok acum e sansa mea.
Am luato de mana si am traso duap magazin.
Dizz: Ce naiba faci?
Niall: Vreau sa vorbim.
Dizz: Ce?
Doamne ce frumoasa e. Si schimbarea asta de look o prinde asa de bine.
Niall: Imi place ce ti-ai facut la par.
Dizz: Thanks. Stai asta vrei tu sa vorbesti cu mine.
Niall: Asta... si faptul ca mi-a fost dor de tine.
Dizz: Ti-a fost? Pai am vazut cateva articole care te contrazic.
Niall: Deci te-ai informat ce am facut eu in turneu.
Dizz: Nu...doar am... vazut intr-o revista.. din intamplare.
Niall: Da, normal. Oricum fetele alea nu au insemnat nimic.
Eu te iubesc pe tine.
Dizz:  Si eu imi iubesc prietenul.
Niall: Ce?
Dizz: Da Niall. Sunt fericita cu el deci..nu ma intereseaza. Acum daca nu te superi trebuie sa stau la o coada.
A plecat fara sa mai zica nimic. Il iubeste...cuvintele astea mi-au sagetat inima. Nu imi vine sa cred ca fata pe care o iubesc , iubeste pe altul. Am ajuns la focul de tabara fara sa imi  dau seama.
Liam: Hey si ciocolata.
Niall:*trezit din transa* Era coada prea mare.
Bety: Hey esti alb la fata. Te simti bine?
Niall: Nu. M-am uitat la ea si nu simtea decat ca vreau sa imi scot durerea asta din inima.
Vi cu mine?
Bety: Unde?
Niall: L ahotel.
Bety: Bine.

Dizz part.
L-am mintit, cum as putea sa il iubesc pe Chris cand eu ma gandesc numai la el. Cand il iubesc pe el. Dar nu pot sa ii spun asta, mai intai trebuie sa ma gandesc. Nu vreau sa sufar iar din cauza lui. Ohh doamne, oare am facut bine? Am luat ciocolata si am plecat spre focul de tabara.
Vero: Hey esti bine?
Dizz: Da.
Chris: Cand ai plecat nu aveai fata asta. Ce ai?
Dizz: Cand am plecat nu ma durea capul.
Chris: Ohh iubire..cred ca ar trebui sa mergi la culcare.
Dizz: Asta cred si eu..nu te superi nu?
Chris: Nu, normal. Vrei sa vin cu tine?
Dizz: Nu e nevoie, stai, distreazate. *Kiss*
Daiana: Vrei sa venim noi..
Nina: Hey ati vazut-o pe Tea. A disparut.
Dizz: Nu. Trebuie sa fie pe aici.
Eu plac, noapte buna lume.
Toti: Noapte buna.
Mi-a luat cam 10 minute sa ajung la hotel, m-am gandit tot drumul la discutia mea cu Niall. Am inceput sa plang.
Am trecut repede prin hol si m-am urcat in lift. Cand usile s-au deschis am avut un soc. Bety si Niall se sarutau pe jumatate goi. Erau chiar in fata usii camerei lui. Nu mai avea nici geaca, nici bluza pe el. Erau pe jos intinse pe hol, la fel si ale lui Bety care mai avea pe ea doar blugi si sutienul. Cum naiba sa reactionez?
Dizz: WTF, macar asteptati sa intrati in camera.
Atunci Niall s-a oprit.
Niall: Ce faci aici? Nu erai jos?
Dizz: Imi pare rau pentru intrerupere. Imediat intru in camera mea si va las sa va continuati...ce faceti voi aici, am spus toate astea cu o voce furioasa in timp ce treceam pe langa ei.
Niall: Dizz, eu..
M-am oprit chiar inainte sa intru, m-am intors, m-am apropiat de ei, (ea avea un zambet sinistru) l-am privit pe Niall in ochii si l-am plesnit. Apoi m-am intors spre Bety si am pocnit-o si pe ea. Am vrut sa plec dar am mai pocnit-o odata si inainte sa zica ceva am intrat in camera si am trantit usa dupa mine.
M-am lasat in jos sprijinita de usa si am inceput sa plang in hohote.







2 comentarii: