joi, 23 august 2012

Cap. 17 Special night!

Nina part.
Josh are dreptate nu am mai stat de mult cu el, asa ca azi imi voi petrece toata ziua cu el. Spre norocul meu fetele au inteles si nu s-au suparat, iar Zayn, se pare ca o face iar. A stat cu o tipa pe care nu o cunosc toata ziua. Ohh ma omoara chestia asta. NU trebuia sa fiu asa dura stiu, dar asa mi-a venit, ce pot sa fac.
Josh: Ce spui sa vedem niste filme de Craciun?
Nina: *eram ca trezita din hipnoza* Da, orice vrei tu.
Ne-am dus la el in camera si ne-am uitat toata ziua la filme. NU pot sa zic ca nu mi-a placut, am stat imbratisati, ne-am sarutat, am mancat multe floricele, dar parca nu e Craciunul. Oare fetele ce fac? Sper ca se simt mult mi bine ca mine. Si Zayn, oare el ce face si cine naiba e tipa aia?

Daiana part.
A fost o zi foarte relaxanta. Am ras mult si m-am simtit asa de bine. Nu am mai stat atat cu Louis si cu toata gasca de asa multa vreme ca am uitat cat de bine ne distram impreuna. Cina a fost un adevarat festin. Niall avea un zambet pana la urechii.
Daiana: Sunt plina, daca mai mananc ceva explodez. Acum am nevoie de un somn luuuung.
Louis: Nuuuuuu!!!
Daiana: De ce?
Louis: Trebuie sa mergem undeva. Ai uitat?
Daiana: Nu imi amintesc sa fi zic da.
Louis: Nu imi pasa. Mergem!
M-a luat in brate si s-a indreptat spre usa.
Daiana: BINE!!! am tipat eu. Merg, lasa-ma jos. Dar spune-mi unde mergem.
Louis: O sa vezi.
Daiana: Off spune-mi macar daca e afara. Imi iau o geaca.
Louis: Da. O sa fie putin cam frig.
Diana: Bine.
Louis:. Pa pa copii! Sa fiti cuminti, le-a spus el celorlalti. Am vrut si eu sa ii salut, dar m-a luat de mana si ma tras dupa el, asa ca nu am mai avut timp.
Dupa cateva minute am ajuns la telecabina.
Diana: Serios, mergem pe munte la 9 seara?
Louis: Da.
Daiana: Dar nici nu mai merge la ora asta. Plus ca e Craciunul.
Louis: In seara asta merge. Hai urca.
Dupa 20 de minute de mers cu telecabina am ajuns in sfarsit sus, pe munte.
Daiana: Ok...si acum ce facem?
Louis: Acum vi cu mine.
Daiana: Louis e zapada si eu am tocuri de 15 cm.
Louis: Nu e nici o problema, te duc eu. Tinete bine. M-a luat in brate si eu mi-am pus mainile in jurul gatului sau. Momentul asta e asa perfect. Dupa inca 5 minute am ajuns in fata unei cabane micute.
Diana: Aici..asta e surpriza?
Louis: Ai rabdare. Cand am intrat inauntru am ramas uimita. http://media.tumblr.com/tumblr_m6h0ofmvuo1qcs7kp.gif
E o singura camera nu foarte mare. Inuntru sunt doar 2 fotoli si o canapea langa o masuta. Intreaga incapere e luminata de focul din semineu. In fata semineului sunt asezate multe perne si 2 pahare de sampanie.
Louis: Deci....
Daiana: E frumos...romantic chiar.
Louis: Asa ma gandeam si eu. Plus ca daca te superi si nu mai vrei sa vorbesti cu mine, cum faci de obicei nu ai unde sa pleci. Telecabina nu mai merge pana maine dimineata.
Daiana: Ce?
Louis: Inainte sa te enervezi, te rog da-ti jos geaca si fate comoda.
Daiana: Mdea..nu ca as avea de ales...
Louis: Exact...sper sa iti place sampania.
Daiana: Da. A turnat sampanie in pahare si s-a asezat jos langa mine. Ok, 2 persoane care se iubesc in fata unui semineu si sampanie, asta parca e o imagine dintr-un film.
Daiana: De ce zambesti?
Louis: Pentru ca in sfarsit esti aici, aproape de mine. Si fara sa ai prieten si...s-a apropiat de mine si vroia sa ma sarute dar m-am dat in spate.
Louis: Ai patit ceva?
Daiana: Pai eu sunt libera acum dar tu...nu.
Louis: Narcissa? Dar nu e reala relatia noastra.
Daiana: WHAT????
Louis: Pai..lasa-ma sa iti explic. Cand nu ai vrut sa ma asculti atunci cu pariul si te-ai despartit de mine, pufuletelui meu Harry, i-a venit o idee. Cam tampita, acum cand ne gandim in urma, dar atunci ni s-a parut buna: sa va facem geloase. Dar voi nu prea ati reactionat, parca nici nu va pasa.
Diana: Tu glumest? Am zis ca mor cand te-am vazut cu ea in brate.
Louis: Imi dau seama acum ca nu a fost o idee asa buna, dar ma bucur ca recunosti ca esti geloasa.
Oricum in noapte aia la ziua lu' Harry ai venit cu tipu ala si am crezut ca o iau razna. Si cand ti-am spus ca te iubesc si nu ai zi nimic, chiar am crezut ca eu nu insemn nimic pentru tine.
Daiana: Nu am spus nimic pentru ca mai luat pe nepregatite. Nu am stiut ce sa zis, eram certati, tu erai cu Narcissa si eu..era prima data cand un baiat imi spune ca ma iubeste. Am vrut sa vobesc cu tine dar ai plecat.
Louis: Si nu sti cat regret. Imi pare rau ca am pierdut atata timp..timp in care tu ai suferit. Trebuia sa insist si sa iti explic...
Daiana: Shhh...a trecut. Important e prezentul, nu?
Louis: Da...ma luat de de maini http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8jh7jNyhW1rwu86mo2_500.gif
si m-a apropiat de el. Inima imi bate din ce in ce mai tare , cred ca mai are putin si imi iese din piept.
Louis: Ma ierti, mi-a soptit el la ureche?
Nu i-am raspuns, ci mu-am pus mainile in jurul gatului lui si mi-am apropiat buzele de ale lui. Nu stiu de ce dar nu indraznesc sa il sarut, cred ca si-a dat si el seama pentru ca si-a pus mainile pe fata mea si m-a sarutat el. http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8edojS2H81qgpzfao1_500.gif
Am inceput sa zambesc.
Louis: Deci ma ierti?
Daiana: Normal ca te iert.
Toata noaptea am stat in fata semineului , intinsi pe covor si mi-a povestit despre turneu si ce a facut cat timp nu ne-am vazut. E o adevarata placere sa il asculti ,dar nu stiu cand si cum am adormit cu capul pe pieptul lui.

Vero part.
Ziua asta chiar a fost una foarte frumoasa. E primul craciun pe care nu il petrec alaturi de familia mea, dar nu pot spune ca duc dorul Craciunurilor de acasa. Louis is Daiana tocmai au plecat, presimt eu ca dupa noaptea asta astia doi vor fi iar un cuplu.
Liam: Mergem si noi?
Vero: Pai eu vreau sa ma culc. Unde sa mergem? Nu mi-ai zis nimic.
Liam: Pai stiu ca nu ti-am zis...am vrut sa vad daca iti faci planuri cu Max si din cate am vazut nu ti-ai facut.
Vero: Pai eu si Max...
Liam: Nu imi spune nimic de Max, te rog. Deci vii?
Vero: Si daca zic nu?
Liam: Atunci o sa te iau pe sus, deci mai bine vii singura.
Vero: Cred ca o sa spun nu.
Liam: Bine tu ai vrut-o. M-a luat de misloc si m-a pus pe umarul lui.
Vero: Nuuuuu, vin singura.
Liam: Prea tarziu. Dizz imi dai te rog geaca ei?
Dizz: Imediat.
Vero: Ce imediat? Da-ma jos de aici.
Dizz: Sorry sweety, am niste treaba cu Niall. Bye!!!
Am mers asa pana in fata hotelului unde ne astepta un taxi.
Tot timpul cat am mers nu a spus niciunul nimic. Dupa 20 de minute eram in oras si taxi-ul ne-a lasat in fata cinematografului.
Vero: Nu e cam tarziu sa mergem la cinema.
Liam: Nu, e 9.
Vero: Pai tocmai e 9 seara. Plus ca e Craciunul. Intelegi ce zic?
Liam: Normal ca inteleg. Intram?
Vero: Dar nu e deschis.
Liam: Normal ce e.
Mi-a deschis usa si ma rugat sa intru. Aaaa asta e ciudat. Plus nu e nimeni aici.
Liam: Ce floriocele vrei?
Vero: Cum adica?
Liam: Adica simple, cu unt, cu sare?
Vero: Dar nu vinde nimeni.
Liam: Pai atunci o sa ne luam noi singuri. Cu sare sunt bune nu?
Vero: Da...cred. Ok sunt foarte confuza.
Liam: Haide, asta e sala.
Vero: Sti nu ma asteptam sa ma aduci la un film. De Craciun. La prima noastra intalnire dupa atat timp.
Liam: Deci e o intalnire?
Vero: Nu asta e?
Liam: Ba da, dar vroiam sa te aud pe tine cum o spui.
Vero: Si ce film o sa vedem?
Liam: Unul special. Stii ca am ratat debutul tau in teatru. Mi-a parut asa de rau si imi doream asa de mult sa te vad cum joci pe o scena reala incat am rugat pe cineva sa filmeze tot. Nu m-am uitat pana acum pentru ca am vrut sa vad filmuletul cu tine.
Vero: *ochii mi s-au umplut de lacrimi cand am auzit* Tu glumesti?
Liam: Cum as putea sa glumesc?
Vero: Asta e cel mai frumos cadou primit vreodata.
Liam: Deci ne uitam, sunt asa curios sa vad cum te-ai descurcat. Desi am auzit ca a fost o piesa foarte reusita.
Vero: Stai inainte...si..Mara, prietena ta.
Liam: Mara nu e prietena mea. Si am fost un idiot ca m-am culcat cu ea. Nu gandeam logic, mi-ai spus ca il iubesti pe Max si cand am fost pe munte nu ai vorbit deloc cu mine. Eram asa nervos, dar dupa ce m-am culcat cu ea am realizat ce greseala am facut. Si cand te-am vazut plina de sange am vrut sa ma iau la bataie. Regret asa de mult.
Vero: Pai, nu mai conteaza acum...s-a intamplat si pana la urma noi nu eram impreuna. Te iert pentru ca te iubesc la nebunie.
Liam: Si Max?
Vero: Eu nu mai sunt cu Max...
Liam: Glumesti?
Vero: Cum ai zis si tu mai devreme: ¨Cum as putea sa glumesc?¨
In acel moment m-a luat in brate si m-a sarutat. Ce dor imi e sa fiu sarutata de el. http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8a6625CDt1r02fd4o1_250.gif
Liam: Ne uitam sau facem asta toata noaptea. Pe mine nu ma deranjeaza a doua optiune.
Vero: Nu, vreau sa vad. Ne-am uitat la piesa de teatru si nu imi venea sa cred ca a facut asta. Am stat imbratisati cat a durat filmul, iar dupa am inceput sa ne batem cu floricele. Pe la 12 am ajuns la hotel.
Nu vroiam sa ma despart de el, dar imi e asa de somn.
Liam: Nu vrei sa dormi cu mine?
Vero: Ce sa fac?
Liam: Hey sa dormim nu altceva.
Vero: Nu, din cate stiu nici eu nici tu nu avem camera doar a noastra.
Liam: Bine zis. Stii sunt asa fericit. Abia astept sa vina maine sa stam tot timpul impreuna si tot restul vacantei.
Vero: Si eu, dar sti eu dupa Revelion o sa plec.
Liam: Unde?
Vero: In Londra...si de acolo in Romania. Nu mi-am vazut familia de jumate de an aproape, imi e dor de ei.
Liam-: Pai...atunci o sa vin cu tine, daca vrei normal.
Vero: Serios, chiar vrei asta?
Liam: Normal ca vreau. Vreau sa iti vad tara. Acum hai la somn, vorbim maine. Ma sarutat si a intrat in camera lui, la fel am facut si eu.



Dizz part.
Cred ca maine ma omoara Vero ca nu am ajutat-o, dar hey, am facut-o pentru binele ei.
Sunt tare curioasa ce are Niall in plan pentru seara asta.
Dizz: Deci unde mergem?
Niall: In partea cealalta a hotelului.
Dizz: Ok...
Am mers intr-o parte  hotelui care nu am mai vazut-o si am intrat intr-o camera unde am ramas : WOW!
Peste tot sunt aprinse lumanarele rosii, iar pe jos sunt mii si mii de petale de trandafiri rosi si albi.
Iar in mijloc este o masa pe care se afla o sticla de sampanie si capsuni cu ciocolata.
Dizz: WOW!
Niall: Sa inteleg ca iti place?
Dizz: Arata...este...e asa frumos.
Niall: Iti place sampania?
Dizz: Nu prea...dar sunt dispusa sa incerc.
Mi-a pus un pahar si l-am baut pe tot, nu stiu de ce eu nu beau alcool deloc. Tot corpul a inceput sa mi se incalzeasca si simt o energie de nedescris si nu cred ca e de la sampanie. Bine poate are o mica legatura si cu sampania dar nu e numai asta.
Dizz: Pot sa te intreb de ce ai aranjat toate astea?
Niall: Pentru ca am vrut sa avem o noapte speciala. Si nu ma refer la sex. Putem sa facem ce vrei tu, stiu ca nu esti inca pregatita.
Dizz: Eu cred ca sunt si fara sa ma mai gandesc i-am sarit in brate sarutandu-l.
Niall: Stai...esti sigura?
Dizz: Mai sigura ca niciodata. I-am scos tricoul si am continut sa il sarut. http://24.media.tumblr.com/tumblr_m863mdihbI1rckwfgo1_500.gif
El ma luat in brate si m-a asezat usor in pat. O doamne chiar fac asta?
A continuat sa ma sarute si mi-a dat bluza jos, iar dupa pantaloni. In momentul ala mi s-a facut pielea de gaina.
Niall: Sigur? Eu pot sa astept.
Dizz: Niall, sunt sigura.
Si-a spus si el pantaloni si s-a urcat pe mine. mi-a scos lenjeria extrem de repede.
Dizz: Protectie?
Niall: Uite aici!
Ok, acum sunt mai linistita, asa ca am continuat.Eu ma simt stanjenita sa il privesc, dar e asa bine facut. El in schimb imi admira corpul si isi tot plimba mainile pe soldurile mele in timp ce ma saruta si la un momentat ceva a intrat in mine. Ma asteptam sa doara, asa am auzit dar eu nu am simtit durere, desi nici prea comod nu ma simteam. Dupa cateva zeci de secunde insa am inceput sa ma simt din ce in ce mai in largul meu si am inceput sa tip fara sa vreau. Ne-am sarutat ore in sir si am facut dragoste. http://25.media.tumblr.com/tumblr_m89srunXTQ1r9xjxoo1_500.gif
Aproape de zi, eram extenuati asa ca mi-am pus capul pe pieptul lui si am adormit.

Tea part.
Craciunul asta chiar a fost minunat. M-am simtit bine cu baieti, cu Harry.
Acum Harry ma duce undeva, nu vrea sa imi spuna unde, asa ca mor de nerabdare sa vad. Dupa ce am plecat de la hotel am mers spre lac, oare unde vrea sa ma duca, ca doar nu o sa facem vro' baie in lac.
Harry: Urca!
Tea: Dar..
Harry: Hai urca, ma pricep sa conduc o barca, jur.
Tea: Unde mergem?
Harry:Pe partea cealalta a lacului.
Dupa o plimbare scurta de 10 minute cu barca, prin bezna si frig am ajuns.
Am coborat si am mai mers cateva minute pana am ajuns in fata unui pom mare. Pomul e plin de luminite si arata absolut supert. Langa el este o masa foarte frumos aranjata cu lumanari, o sticla de vin rosu, cum imi place mie si...o da ciocolata.
Harry: Iti place?
Tea: La nebunie.
Harry: Si seamana cu un alt loc?
Tea:*atunci am realizat si ochii mi s-au umplut de lacrimi* Locul meu si al tatei.
Harry: Exact, copacul asta seamana cu cel de acasa. M-am gandit ca o sa iti placa aici din prima clipa cand am descoperit locul. Am vrut sa te simti cumva aproape de tatal tau, azi.
Am izbucnit in lacrimi.
Harry: Nu, nu plange. Nu asta a fost intentia mea.
Atunci i-am sarit in brate si iam pus: ¨Multumesc!¨ Dupa ce m-am linistit ne-am asezat la masa.
Tea: E perfect. Azi a fost primul Craciun fara ei si desi am ras cu voi si m-am simtit bine, m-am gandit mult la el. Locul asta e perfect. Si cum l-ai aranjat, e asa frumos. Si de unde sti ca imi place vinul rosu dulce?
Harry: Asta e secretul meu. Daca iti spun va trebui sa te omor. Am inceput sa rad.
Harry:*ma luat de mana* Sunt asa fericit in momentul asta iti jur. Nu m-am mai simtit asa de foarte mult timp.
Tea: Nici eu. Sti imi place mult colierul.
Harry: Si mie mi-a placut...sti medalionul ala...reprezinta inima mea, care acum e la tine.
Ochii mi s-au umplut iar de lacrimi.
Ne-am ridicat amandoi.
Harry: Tea, te iubesc cum nu am iubit in viata mea o fata si sti foarte bine ca am avut multe..
Tea: Chiar vrei sa strici momentul cu asta?
Harry: Nu, incerc sa evidentiez ceva. Ca te iubesc cum nu am iubit in viata mea. Crezi ca am mai facut asta pentru vreo fata? Sau sa ma tin atat dupa ea?
Tea: Probabil ca nu...dar, eu nu inteleg daca pariul nu a mai fost pe bune, pentru ca te-ai indragostit, de ce naiba te-ai cuplat cu Julia. Tocmai cu ea?
Harry: Nu ai idee cat regret. Dar, tu te despartisei de mine si ea mi-a dat o idee. Sa te fac geloasa, am crezut ca daca ma vezi cu alta o sa vrei sa te intorci la mine. dar nu prea am reusit.
Tea: Ce ai facut????
Pai eram geloasa, imi vedea sa o las fara par in cap cand o vedeam ca se apropie de tine. Cum te-ai gamdit la asa ceva. Defapt daca ea ti-a dat ideea la ce sa ma astept.
Harry: Imi pare rau, asa de rau. Dupa te-am vazut cu Dean si am devenit eu gelos si desi ti-am spus ce te iubesc nu mi-ai spus absolut nimic, asa ca am plecat in turneu si am sperat sa te uit. Cu muuulte fete, dar degeaba. Tu esti...speciala pentru mine.
Tea: Si eu am incercat sa te uit, dar nu am reusit. Nu pot..nici dupa ce te-am vazut cu Julia in pat nu am putut, desi am crezut ca te urasc mai mult ca niciodata, dar se pare ca nu e asa.
Harry: Nu ai idee cat defericit ma faci ca imi spui asta.
Tea: Eu nu pot sa cred ca ne-am despartit dintr-o prostie. Am suferit atat de mult.
Harry: Si imi pare asa de rau. S-a apropiat de mine si m-a luat de gat, la fel am facut si eu. http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8psvdqgDt1r2uu27o1_500.gif
Ne-am apropiat unul de altul si ne-am sarutat. Un sarut pasional, cum nu cred ca am mai avut pana acum.
Harry: Tremuri. Iti e frig?
Tea: Sunt emotionata...dar imi e si frig.
Harry: Uite i-a geaca mea.
Tea: Nu,o sa iti fie si tie frig.
 Hai mai bine sa mergem.
Harry: Stiu cum facem. Hai urca in barca. Am urcat si el si-a deschis geaca si ma luat la pieptul sau, incercand sa o inchida. Nu prea a reusit dar ne-am incalzit amandoi in timp ce el a condus barca pana in partea cealalta a lacului, de unde am plecat.
Ajunsi in fata camerelor noastre, Harry a vrut sa ma sarute dar nu l-am lasat. Ma luat in brate si ma lipit de usa.
Harry: Cum ai indraznit sa faci asa ceva? Nu sti ca nu poti sa scapi de mine? http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8k5dlDP6R1rdpri7o1_500.gif
Ohh fiecare sarut al lui ma topeste efectiv.
Harry: Deci acum suntem din nou impreuna?
Tea: NU! M-am desprins repede din bratele lui si am intrat in camera trantind usa si trezind-o pe Nina.
Nina Ce se intampla?
Tea: Nimic, culcate la loc.
Harry a ramas in fata usi si nu intelegea deloc ce s-a intamplat.
Harry: Ce naiba doar a fost o noapte perfecta? Ce am facut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu