duminică, 5 august 2012

Cap.11 The love is still here!!!
Part 2

Au ramas toti blocati. Stateau acolo si se uitau la mine. Harry a vrut sa spuna ceva dar le-am luat pe fete si am coborat. Nu am spus nici una nimic. Tacerea era foarte apasatoare.
Cand in sfarsit am ajuns jos ne-am dus direct la restaurant. Era foarte elegant dar totusi modern. Atmosfera era foarte calda. Mesele erau ocupate in marea majoritate de colegii nostri. Ceilalti colegi de la teatru ne-au invitat la masa lor, insa am refuzat politicos si ne-am asezat la  o masa mai in spate.
Tea: 5 ciocolati calde te rog, am spus chelnerului.
Dizz: Uitati aici brosura hotelului. Au piscina interioara, trebuie sa mergem.
Vero: Dar, nu am costum de baie la mine.
Nina: NU e nimic...cumparam.
Dizz: Si masaj..am nevoie de un masaj, sunt asa tensionata.
Josh: Si afara au si un patinuar, a spus el aparad din spatele meu.
Iubito ai spus ca imi dai mesaj cand cobori.
Nina: Scuza-ma...am uitat*puppy face*
Josh: Off uituca mea, nu e nimic, vino incoace, si i-a dat un sarut. Aww sunt asa draguti.
Vero: Si Max, unde e brunetul meu(asa il alinta Vero pe Max)?
Josh: E la bar, iar prietenii vostri domnisoarelor sunt afara cu ceilalti fotbalisti.
Vero: Pai atunci eu ma duc la el.
Josh: Pai haideti toate, eu am venit doar sa va i-au cu mine.
Dizz: Eu ma duc sa il vad pe Chris.
Daiana: Si eu vin cu tine. dar mai intai haide sus sa ne luam gecile pe noi.
Tea: Eu raman aici..
Nina: Cum singura?
Tea: Nu sunt singura..heloo sunt multi colegi, asa mai vorbesc si eu cu ei. Plus ma dor picioarele nu vreau sa ma deplasez.
Dizz: Bine, pai atunci ne vedem mai tarziu. Si-au luat canile cu ciocolata calda si au plecat.
Eu vroiam sa ma duc la 2 colege, Andreea si Ever, cand i-am vazut. Stateau la cateva mese distanta cu ele. Radeau si cred ca le povesteau ce au facut in turneu. Din cand in cand cineva se duce si le mai cere cate un autograf, totusi aici nu suntem numai noi, sunt multi turisti.
Zambetul ala, e la fel de frumos, chiar daca nu simt decat dispret pentru omul asta, zambetul lui ma fascineaza si acum. Cred ca m-am uitat la el 5 minute pana i-am intalnit ochii. Da, si ochii ii sunt la fel de frumosi. Blanzi si...i-a stai asa. Se uita la mine, e evident ca si-a dat seama ca si eu fac acelasi lucru. M-am facut rosie si am inceput sa ma uit in alta parte, iar el evident ca a inceput sa zambeasca.
M-am ridicat si m-am dus la fete.
Tea: Hey girls!
Andreea: Uite cine e aici! Hey nu am mai vorbit de mult.
Ever: Buna. Hey ti-am vazut spectacolul. Esti o acrtita asa buna. Toate sunteti.
Tea: Multumes fetelor.
Andreea si Ever sunt colegele mele. Sunt foarte de treaba. Evenr este satena ca si mine , iar Andreea blonda. Amandoua sunt inalte si foarte frumoase si sunt modele. Defapt sunt modele la cea mai cunoscuta agentie din Londra.
Mereu m-am inteles bine cu ele, dar de cand tatal meu a murit am cam pierdut legatura cu toata lumea, inafara de cele 4 ¨surori¨ ale mele.
Ever: Hey, tu ai fost cu Styles. E asa de hot.
Tea: Da..mai de mult..
Ever: Scuza-ma Tea..nu am vrut sa te supar, dar e...
Tea: Da stiu, chiar e. Poate fermeca pe oricine, am inceput sa zambesc. Nu iti face griji.
Andreea: Dar faceati un cuplu asa dregut, de ce va-ti despartit?
Tea: Sa spunem ca nu jucam in aceleasi ape. Am inceput sa radem. Am ramas acolo si am povestit cateva ore.
Andreea: Wow, e 6. Trebuie sa urcam sa ne facem frumoase.
Tea: De ce?
Ever: Cum de ce? E sambata seara, e vacanta. Club babe. Ce zici vii?
Tea: Da, de ce nu. Le intreb si pe fete. Dar ne lasa profa?
Andreea: Atata timp cat ne intoarcem pana la 1.

Boy's part.


Cand Tea a inceput sa tipe la noi am realizat cat ne mult am ranit-o. Dar si ea ma ranit pe mine, adica toate ne-au ranit.
Le-am spus ca le  iubim iar ele au plecat, au fugit de noi. Doamne am jurat ca nu ma voi mai indragosti niciodata si eu m-am indragostit de fiinta asta care e atat de incapatanata. Am ramas toti surpinsi de reactiile lor, asta nu poate sa insemne decat ca ele nu ne impartasesc sentimentele.Cine stie poate au vrut sa guste putin din celebritate.
A doua zi dupa petrecerea mea Simon ne-a sunat si ne-a spus sa ne facem urgent bagajele. Avem un mic turneu in State care a aparut de nicaieri. NU am avut timp sa facem nimic pentru ca a venit imediat o masina sa ne i-a. Vroiam macar sa ii zic pa, dar nu am mai avut timp. Poate ca asa a fost mai bine. Eu si baietii eram foarte dezamagiti asa ca ne-am propus sa ne distram. Trebuie sa ni le scoatem pe fetele asea din cap si mai ales din inima.
Trebuie sa recunosc ca am petrecut multe nopti fierbinti cat am fost plecati, dar nu mai era la fel ca inainte sa o cunosc pe Tea. Nu stiu de ce dar simt ca liseste ceva din mine.
Nici baietii nu au asteptat prea mult, au frant cateva inimi dar fara succes. Si lor ca si mie le lipseste ceva. Poate inima?
Julia mi-a spus de excursia de iarna asa ca ne-am hotarat sa plecam acasa. mai aveam doar 2 concerte si i-am convins pe manageri sa le anuleze.
Abia astept sa o vad pe Tea. Trebuie sa ma conving daca intradevar ea nu simte nimic pentru mine.
Stiu ca si baietii vor acelasi lucru, sa isi vada fetele. Mor de dorul lor asa cum si eu mor de dorul Teei. Liam  nu a vrut sa piarda prima piesa a Veronicai a vazut totul online, pentru ca la trimis pe un prieten Paul sa inregistreze. Ohh fetele astea chiar stiu sa joace. Abia astept sa le vad, sa o vad.
Cand am ajuns in Londra era destul de frig. Ne-am dus acasa ne-am facut bagajele si direct la scoala am plecat. Am vazut-o pe Tea pe geam, sa urca in masian lui Dean. Asta m-a facut sa imi pierd mintile si am spart o vaza.
Zayn: Dude, ce naiba te-a apucat.
Harry: Tea, asta ma apucat. S-a urcat in masina maimutoiului ala. NU pot sa cred ca l-a iertat pe el si pe mine nu.
Niall: Hey nu stii ce s-a intamplat.
Harry: pai s-a urcat in masina lui nu, a venit sa o i-a. Cred ca sunt impreuna.
Liam: Sa nu ne grabim cu concluziile. Haideti sa mergem altfel vom pierde autocarul.
Cand am ajuns la scoala temerile mele au fost confirmate. Dean ii tinea mainile in ale lui , iar ea ii zambea atat de frumos. Am vrut sa ma duc sa il i-au la pumni.
Nici baietii nu am avut noroc. Zayn s-a schimbat la fata cand a vazut-o pe Nina in bratele tipului ala. Liam mai avea putin si incepea sa injure cand a vazut ca Vero are alt prieten. Nici Niall si Lou nu au avut noroc. Se pare ca si Dizz si Daiana au pe altcineva. Deci chiar asa e? NU ne-au iubit niciodata! Atunci ¨prietenele¨ noastre au venit la noi. Ne-au luat prin surprindere, inca vor sa joace rolul asta? oricum nu mi-a pasat am luat-o pe Julia in brate si am sarutat-o. A fost un sarut rece, nu a insemnat nimic, tot ce vedeam era Tea care era tinuta de maimutioul ala. Si restul baietilor au intrat in jocul asta. Pe drum am incercat sa ne simtim bine, dar niciunul din noi nu era bine.
Ironia sorti a facut ca la hotel sa stam toti 10 la acelasi etaj. Nu imi vine sa cred, oricum nu voi face nimic. Am incheiat-o cu Tea, voi incerca sa o cunosc mai bine pe Julia. Totusi e asa frumoasa. S-a schimbat, pare mai matura si imi place ce si-a facut la par. O prinde bine. O sa ii trimit totusi un mesaj, asa vad daca mai are acelasi numar, insa nimic. Chiar nepoliticos as spune. Intalnirea din hol nu a fost placuta si dupa ce a spus mi-am dat seama ca situatia nu sta cum cred eu. Sau sta? Sunt asa confuz.
La restaurant am vazut cum ma privea, avea din nou privirea aia gingasa pe care o iubesc.
Cand m-a vazut s-a ridicat si s-a dus la niste fete, care apropo sunt foarte frumoase.
Oricum in excursia asta mi-am propus cu baietii sa m-a distrez asa ca incepem din seara asta, e timpul pentru club.

Tea part.

Tea: Ce spune-ti de club in noaptea asta?
Dizz: DA!!!! Clar da!
Nina: Si eu vreau!
Vero: Sunte mereu gata de distractie.
Daiana: Ok.
Baietii: NU!!!!
Tea: De ce nu?
Josh: Eu sunt mort de obosit.
Max: Same here!
Nick: Da fetelor, abia am venit, avem timp.
Dizz: Atunci mergem doar noi, nu te superi Chris nu?
Chris: Nu, de ce as face-o. Am incredere in tine.
Dean: Eu nu vin Tea. NU te superi nu?
Tea: Nu!
Josh: Bine, atunci noi mergem in camere ne culcam.
Nina: Bine iubire, vino incoace,muah :*.
Sau sarutat de noapte buna, iar dupa ne-am dus sus si noi sa ne imbracam. Nu ne-am obosit prea tare. Nu avem de gand sa agatam nimic, doar sa ne distram.







 Dizz







 Tea
                                                Daiana
 Vero






                                                           Nina














Clubul arata chiar foarte bine. Le-am vazut pe Andreea si Ever care erau la o masa asa ca ne-am dus la ele.
Dar surpriza, la masa de langa noi erau niste voci cunoscute.
Dizz: Ce naiba, nici aici nu scapam de ei?
Nina: Mdea..lasatii, haideti sa dansam.
Ne-am lasat gecile si am aterizat pe ringul de dans. Erau multi copii din scoala cu care evident ne cunosteam. Am dansat cu toti. O ora intreaga nu ne-am asezat jos deloc. Si atunci am simtit cum cineva imi pune mainile pe solduri. Cand m-am intors Harry era in fata mea, ii simteam respiratie.
Harry: Din moment ce dansezi cu toata lumea, cred ca poti sa o faci si cu mine nu?
Tea: Uitima data nu a fost prea bine deci, nu.
Harry: Ei hai, ultima oara a fost...a fost. Acum e acum, hai sa dansam, sau poate iti e frica.
Tea: Frica, serios? Hai sa dansam!
Ii simteam corpul aproape de mine si am inceput sa tremur, dar hei nu trebuie sa observe asta. Am dansat ca si cu un alt baiat, dar parac cu mai multa pasiune.

 Dizz part  
Ok e aici si asta nu imi place deloc. Ma face sa ma simt atat de...nici eu nu stiu exact ce cuvant sa folosesc, insa senzatia asta nu imi place deloc. Pana la urma nu conteaza. Eu am venit sa ma simt bine, deci DANCE BABY. Am dansat cu toata lumea, chiar si cu cativa baietii pe care nu ii cunosc, cand am vazut ca se apropie de mine. Ok ce naiba face de ce vin in directia mea. M-a luat in brate fara sa spuna absolut nimic.
Dizz: Ce naiba crezi ca faci?
Niall: Dansez, a spus calm.
Dizz: Si cu altcineva nu poti?
Niall: Nu. Ei hai doar nu o sa te omoare un dans.
Dizz:*nu stiu ce a fost in mintea mea* Bine un dans...a fost cel mai plin de tensiune dans posibil.

Nina part

Si ce daca sunt aici noi ne distram oricum. Hai la dans. AM tansat cu ogramada de fete dar si de baieti. Zayn parea deranjat de asta si a venit la mine si m-a luat de ingheietura.
Zayn: Cu mine dansezi?

Nina: Nu.
Zayn: Ba da!
Nina: ok, eu nu sunt unu din fetele alea care daca zici ceva ma topesc si fac ce spui, bine?
Zayn: Nici nu am zis ca esti, dar stii si tu ca vrei sa dansezi cu mine, se vede in ochii tai.
Nina:*ma enervat la culmea* Cred ca nu citesti bine, i-am dat o palma si am iesit din club, Tea a venit dupa mine.
 
Daiana part

Am dansat enorm de mult, ma omoara picioaree asa ca m-am asezat la masa. Louis a venit la mine spre suprinderea mea.
Lou: Gata, doar atat rezisti.
Daiana: Iti pasa?
Lou: Da, vreau sa dansezi si cu mine.
Daiana: Si eu vreau luna, dar nu o am.
Lou: Suntem si amuzanta. Nu serios hai sa dasam.
Daiana: Ma dor picioarele. Le-am vazut pe Tea si Nina iesind afara. M-am uitat in ochii lui Louis si mai aveam putin si acceptam insa mi-am revenit si am fugit afara dupa ele.

Vero part 

Liam a dansat cu plastica lui toata noaptea pana ea s-a dus la toaleta. Atunci a venit la mine.
Liam: Dansezi bine.
Vero: Stiu.
Liam: Si, dansezi si cu mine?
Vero:*cu o privire scarbita* Pe bune, ti-a plecat prietena si ai venit la mine?
Liam: Nu, pot sa dansez cu tine si cu ea de fata.
Vero: Da, dar eu nu vreau. L-am calcat pe picior si am plecat. Am luat-o pe Dizz si am iesit afara, pentru ca am vazut ca fetele iesise mai devreme.

Tea part 

Am vazut ca Nina a iesit afara asa ca m-m dus dupa ea. NU mai puteam sa stau nici o secunda langa Harry.
Tea: Hey e frig.
Nina: Nu imi pasa.
Tea: Mdea, nici mie, vrei una. Am fluturat pachetul cu tigati, de cand au plecat baietii in turneu se pare ca au devenit prietenele noastre.
Nina: DA!
Daiana: Ce faceti?
Tea: Ne eliberam de nervi.
Daiana: Si eu am nevoie de una si mi-a luat pachetul din mana. La scurt timp a venit si Vero  cu Dizz.
Dizz: Iar ati inceput cu prostiile alea?
Tea: Cred ca si tu ai nevoie de una.
Dizz: Probabil, dar nu multumesc.
Vero: Nici eu, doamne cum v-a distrugeti voi plamani asa aiurea.
Harry, Zayn, Louis: CE NAIBA FACETi?!?!?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu