marți, 21 august 2012

Cap. 16 Christmas!

Tea: Sunt asa frumoase.
Daiana: Dar de la cine sunt?
Dizz: Nu are cum sa fie de la prieteni vostri..pentru ca altfel eu nu primeam.
Vero:Atunce de la cine?
Nina: Poate sunt...de la ei.
Cand a spus ¨ei¨ ne-am dat seama imediat la cine se referea. Nu am spus niciuna nimic.
Tea: Pai...cred ca ar trebui sa ne imbracam si sa coboram...
Nina: Perfect deacord.
Dizz: Sa nu uitati traditia noastra.
Vero: Ce traditie?
Tea: O doamne am uitat sa iti spunem. Noi in fiecare an de Craciun ne imbracam cu ceva rosu, sper ca ai ceva rosu.
Vero: Hmmm...ma descurc eu.
 Dupa ce ne-am furat hainele una la alta si am stat la rand ca sa intram in baie, suntem in sfarsit gata. Nu ne-a luat mult, doar o ora sa fim gata. Ne-am imbracat cam asa:
Eu: http://www.polyvore.com/craciun_tea/set?id=56584506#stream_box
Daiana: http://www.polyvore.com/craciun-daiana/set?id=56580050#stream_box
Nina: http://www.polyvore.com/craciun_nina/set?id=56582264#stream_box
Dizz: http://www.polyvore.com/craciun-dizz/set?id=56621765#stream_box
Vero: http://www.polyvore.com/craciun-vero/set?id=56620909#stream_box


Daiana: Vad ca nu sunt singura care poarta colierul.
Tea: Nu..adica e frumos. Mie imi place.
Dizz: Si mie.
Nina: Haideti odata, iar ajungem ultimile.
Cand am ajuns in sala pregatita de profi special pentru noi toti erau acolo, faceau schimburi de cadouri.
Nina: V-am zis eu ca ajungem ultimile.
Vero: Ei si ce, nu are nimic.
Dizz: Unde e???
Tea: Cine?
Dizz: My baby love Niall.
Niall: Chiar aici, a spus el in spatele nostru.
Dizz: Merry Christmas babe, si s-a aruncat in bratele lui.
Asta e pentru tine, sper sa iti placa. I-a luat parfumul lui preferat, Armani Mania..
Niall: Babe, thanks e prefect. Ador parfumul asta si chiar mi se termina. Multumesc. A luat-o in brate si a sarutat-o.
Niall: vad ca si tie iti place cadoul meu, din moment ce il porti.
Dizz: Deci de la tine este. Doamne il ador.
Niall: E un mic, micut simbol al iubiri mele pentru tine.
Dizz: Il ador. http://25.media.tumblr.com/tumblr_m90j3ydOQ51r9p374o1_500.gif
Vero: Deci si ale noastre sunt...
Liam: De la noi. Sper ca va plac. *s-a apropiat de Vero* Sper ca iti place.
Vero: E..dragut. Multumesc. Haideti sa ne asezam. Si unde e Max?
Tea: E langa brad Vero mama, dar numai tu nu il vezi. Vero a plecat spre Max lasandu-l pe Liam cu o privire trista.

Daiana: Multumesc Louis. E foarte frumos.
Louis: Ma bucur ca iti place.
Nick: Hey babe. Merry Cristmas!
Lui Louis i s-a sters imediat zambetul dupa fata.
Daiana: 'Neata. Craciun fericit!
Nick: Hai sa ne asezam la masa, ti-am pastrat un loc si trebuie sa iti primesti cadoul.
Daiana a plecat cu Nick dar se tot uita la Louis si parca ii spunea din priviri sa o opreasca, din pacate Louis nu a inteles mesajul.

Zayn: Deci iti place?
Nina: I-ai dai si Diannei unul?
Zayn: Nina azi e Craciunul, te rog nu face asa. Noapte trecuta ne-am simtit asa de bine, speram ca si azi sa fie la fel. De Craciun ar trebui sa stai cu persoanele pe  care le iubesti si sa nu te certi cu ele.
Nina: Da tocmai de aia eu o sa merg la Josh. Aaa si poti sa il iei inapoi. Nu imi trebuie. Si-a scos colierul de la gat si i l-a aruncat.
Zayn: Nu trebuie sa mi-l dai inapoi.
Nina: Nu ai auzit? Nu imi trebuie. Ma asteapta cineva deci...papa!!!
Zayn s-a enervat si a dat un pumn unui perete nevinovat.
Harry: Bro' mai incet o sa iti rupi mana.
Tea: Ce ai patit?
Zayn: Fata asta e imposibila. NU stiu cum niba o iubesc asa de mult cand ma enerveaza asa de tare. Nu o sa ii mai cumpar in viata mea nimic.
Tea: Nu vreau sa pun sare pe rana dar...o meriti. S-a uitat urat la mine cand am zis asta.
Zayn: Stiu...a spus dezamajit. Eu ma duc sa mananc ceva, mai vorbim.

Harry: Si am ramas singuri..
Tea: Multumesc, am spus intrerupandu-l.
Harry: Iti place?
Tea: Il ador. Ochii mi s-au umplut de lacrimi si fara sa imi dau seama l-am luat in brate.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m93rmyZetd1raripxo2_500.gif
Harry: Si eu te ador pe tine.
Julia: Mai mai mai...cine ar fi crezul ca sfanta Tea se imbratiseaza cu prietenul altcuiva. Ar trebui sa iti fie rusine de tine. Si tu Harry cum ii perimiti cand sti prea bine ca am prietena.
M-am desprins imediat din bratele lui cand am auzito.
Tea: What? Tu vorbesti? Esti experta in a fura prieteni altora.
Julia: Whatever! Babe unde ai disparut aseara, nu te-am pupat de noapte buna.
Cand am auzit-o am vrut sa plec dar Harry m-a prins de mana.
Harry: Gata!
Julia: Ce anume?
Harry:Sti foarte bine cum a inceput ¨relatia¨ noastra si din cauza asta aproape am pierdut-o pe singura fata care o iubesc. Nu vreau sa o pierd si mai mult, deci gata.
Julia: Are you breaking up with me?
Harry: Da, oricum asta nu e real.
Julia: Faptul ca te-ai culcat cu mine nu e real?
Harry: Aia a fost o greseala..
Julia: O greseala? M-ai pacalit sa ma culc cu tine si acum a fost  greseala?
Harry: Hey nu te-am pacalit si sti foarte bine ca eram beat, in plus imi amintec ca tu trageai de mine si m-ai dus in camera aia nu invers.
Julia: Ei daca vrei sa sti nu ai fost chiar asa de bun. In plus ai strigat-o pe proasta asta in timp ce erai cu mine. Esti ..
Tea: Ce a facut? Eram uimita..http://media.tumblr.com/tumblr_m6vg5xZy2Q1r6hxat.gif
Harry: Wow pai esti prima care se plange. Presupun ca trebuie sa imi imbunatatesc tactica.
Julia:*mai avea putin si exploda de nervi* Asta nu o sa ramana asa.
M-am uitat la ea cum a plecat si m-am intors zambind la Harry.
Tea: You are a free man.
Harry: Sper ca nu pentru mult.
Tea: Nu putem sti viitorul...am totusi o intrebare. Cum a inceput ¨relatia¨ voastra?
Harry: Ce spui sa iti povestesc diseara dupa cina de Craciun?
Tea: Ok. Atunci hai si noi sa mancam. Cand ne-am intors toata lumea se uita mirata la noi. O doamne au auzit tot scandalul ala???

Vero part.
Max vrea sa imi spuna ceva important dar eu as vrea sa fiu cu Liam in momentul asta. Chiar daca il urasc pentru ce a facut, vreau asa de mult sa fiu langa el in momentul asta. Si a fost asa dragut sa imi i-a colierul asta. E superb.
Max: Esti atenta????
Vero: Da, normal ca sunt. Ce spuneai?
Max: Uite vezi, iar faci asa. Eu vorbesc cu tine si tu te gandesti cine stie unde. Nu mai stam impreuna, nu mia vorbim la telefon. Nu mai e ca inainte. Esti altfel.
Vero: Nu! Sunt aceiasi din totdeauna.
Max: Sti am observat.
Vero: Ce?
Max: Cum te uiti la el. La fostul tau. Il iubesti Vero. Cunosc privirea aia, e aceiasi privire care o am eu cand ma uit la tine. Din pacate tu o ai pentru altcineva.
Vero: Eu..nu..nu e adevarat.
Max: Ba e. Si te iubesc prea mult ca sa te fac sa suferi. Nu vreau sa fi cu mine doar din obligatie, cand tu il iubesti pe Liam.
Vero:*ochii i s-au umplut de lacrimi* Te desparti de mine?
Max: Nu vreau, dar da. Pana la urma gandestete ca nu e corect nici fata de mine.
Vero: Ai atata dreptate. Dar spune-mi te rog ca o sa ramanem prieteni.
Max: Normal ca da. Mereu o sa fiu aici pentru tine.
Ne-am imbratisat, dar am fost intrerupti de tipetele Juliei. Ce naiba are?

Daiana part.

Doamne ce frumos e colierul. Inimioara asta, ei bine mi-a ajuns la inima. Nick nu a venit intr-un moment prea bun. Chiar vroiam sa vorbesc mai multe cu Louis. Imi e asa dor de el. Vreau asa de mult sa il imbratisez, sa il sarut. Imi e dor de el. Stiu ca ma iubeste si acum ca stiu care a fost faza cu pariul, cred ca ar trebui sa ii dau o sansa. Dar tot nu inteleg de ce s-a cuplat cu Narcissa asa repede. Ce sa fac. Oricum eu chef de Nick nu mai am deloc. Tin mult la el, dar nu mai starneste nimic in mine. Defapt nu a facut-o niciodata. Cred ca nu ar trebui sa il mai amagesc asa.
Daiana: Vreau sa iti spun ceva.
Nick: Ascult.
Daiana: Si ca eu tin mult la tine. Ai fost alaturi de mine cand aveam nevoie si te iubesc la nebunie pentru asta dar...
Nick: Cand urmeaza un dar nu e nimic bun. Nu mai vrei sa fi cu mine nu?
Daiana: Sti deja?
Nick: Ai fost asa de...altfel in ultimul timp. Cam de cand a aparut Louis, deci am banuit.
Dar nu ma supar. Am stiut mereu ca il iubesti.
Daiana: Serios? Pai cum, ca nici macar eu nu am stiut ce simt pentru el, mult timp.
Nick: Pur si simplu am stiut. NU pot sa spun ca m-am simtit bine cu asta. Am sperat mereu ca o sa te indragostesti de mine, dar...
Daiana: Imi pare rau. Dar sti ca esti foarte important pentru mine.
Nick: Stiu. Ai terminat de mancat?
Daiana: Da.
Nick: Atunci eu merg la prieteni mei.
Daiana: Ok, sper ca sunt si eu printre prieteni tai.
Nick: Mereu.
I-am zambit si l-am lasat sa plece. Eu m-am dus la o canapea libera si am stat singura cam 5 minute pana a venit Louis la mine.
Louis: Sti in locul lu' Nick nu te-ai lasa singura nici o secunda. Te-ar putea fura cineva.
Daiana: Pai nu esti in locul lui nu?
Louis: Din pacate.
Daiana: Defapt esti, amandoi sunteti fosti mei prieteni.
Louis: Ce?
Daiana:*am zambit* Ce ai auzit.
Louis:*a zambit si el* Ce spui daca diseara vi cu mine undeva?
Daiana: Unde?
Louis: Surpriza. Deci vi?
Daiana: Ma mai gandesc. Am fost intrerupta de niste tipete.
Louis: Ce naiba tipa Julie in halul asta?
Daiana: Si de ce e si Tea acolo?

Nina part.
Poate ca am exagerat. Dar pur si simplu imaginea lui in pat cu Dianna imi vine mereu in cap si ma omoara. Aseara a fost ok, m-am distrat cu el, cu toata gasca si am uitat complet. Dar Cand m-am asezat in pat mi-am amintit iar, si m-am trezit cu gandul asta. Nu il suport, nu vreau sa am ceva de la el si cu toate astea imi vine sa mor ca nu pe el il imbratisez.
Josh: Te iubesc. Asta e cadoul tau.
Nina: Aww nu trebuia. Iti multumesc.
Josh: Sti sper sa ne apropiem iar.
Nina: Adica?
Josh: Nu stiu..mi se pare ca relatia noastra s-a racit.
Nina: Atunci o sa o facem iar calda. Uite si eu ti-am luat ceva. Ce zici sa petrecem azi toata ziua impreuna?
Josh: Mi se pare perfect.
L-am sarutat, dar m-am oprit cand l-am vazut pe Zayn. Statea cu Louis si Daiana si cu inca o tipa. Ok, cine e aia? Si de ce vorbeste cu ea...asa. Cu atata...cum sa o numesc eu? Pasiune?
Josh: Se pare ca Julia are o criza de-a ei.
Nina: *mi-am intors capul spre Julia* Asa se pare..stai de ce o tine Harry pe Tea de mana?

Dizz part.
E perfect. Nu m-am simtit niciodata ca acum. Iubesc Craciunul, iar faptul ca il petrec alaturi de Niall il face perfect. Dupa ce ne-am batut cu mancarea si s-au laut profi de noi pentru ca am starnit o mica bataie cu mancare ne-am asezat pe o canapea. In fata noastra Chris a aparut de mana cu Bety.
Dizz: What? E cu Bety? Serios?
Niall: Esti cumva geloasa?
Dizz: Nu, cum sa fiu geloasa. Dar cu Bety, o fata mai de treaba nu gasea si el.
Calca pe urmele tale.
Niall: Hey!
Dizz: Ce? Am dreptate.
Niall: Mai bine taci si ma saruti.
Dizz: Buna idee. Ne-am sarutat atat de pasional. Oare e posibil sa fi asa de fericit?
Niall: Uite Daiana si Louis stau impreuna.
Dizz: Sunt asa draguti impreuna. As vrea asa de mult sa se impace. Toti. Se iubesc ca prosti si nu fac nimic in privinta asta. Ar  trebui sa ne urmeza exemplul.
Niall: Poate ca o vor face, se anunta o noapte lunga si frumoasa.
Dizz: Ce?
Niall: Nimic, nu mai dau detali. Apropo da nu iti faci planuri pentru diseara.
Dizz: De ce?
Niall: O sa vezi.
Dizz: Dar vreau sa stiu.
Niall: Poti sa te rog de mine cat vrei, nu o sa afli.
Dizz: Dar..
Niall: Fara dar. hai la Louis, uite si Zayn e acolo.
Dizz: Cine e aia?
Niall: Cine tipa asa?

Tea part.
Dupa micul spectacol dat de Julia, eu su Harry ne-am dus si am mancat si dupa la prieteni nostri. Eram toti, mai putin Nina care e cu Josh si Zayn, care a plecat cu tipa aia. Oare cine e?
Ne-am jucat toata ziua tot felul de jocuri copilaresti. Remi, carti, adevar si provocare si multe alte jocuri pe care nu le-am mai jucat din copilarie.
Pe la 12 grupul nostru s-a marit.
Ever: Hey girls!
Andreea: Merry Christmas!
Tea: Hey, Merry Christmas! Wow, imi place cum aratati.
Andreea: http://www.polyvore.com/craciun_andreea/set?id=56622749#stream_box
Ever: http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=es&id=56622989
Andreea: Multumim!
Ever: Si noi.
Dizz: Thanks dear!
Ever: Pai noi am vrut sa va salutam , plecam acum.
Daiana: De ce?
Vero: Da, stati cu noi.
Andreea: Nu vrem sa deranjam.
Tea: Prostutelor, nu deranjati.
Hey boyn, ele sunt prietenele nostre Andreea si Ever.
Fetelor ei sunt niste..prieteni. Niall, el e prietenul lui Dizz, Harry, Liam si Louis.
Harry: hey imi pare bine de cunostinta.
Liam: Si mie.
Niall: Hey girls.
Louis: Hai luati loc si jucativa cu noi. A fost o dupa amiaza chiar incantatoare. Am ras mult si ne-am cunoscut mai bine, pentru ca pana la urma nu stim chiar asa multe lucruri uni despre alti.
La cina a fost un adevarat festin, spre deliciul lui Niall. Mancarea a fost delicioasa.
Harry: bun deci acum urmeaza...
Tea: Ce'
Harry: Ceva frumos. Mergem?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu