marți, 7 august 2012

Cap. 11 The love is still here!!!
Part 3

Harry, Louis, Zayn: CE NAIBA FACETI?!?!?!
Au aparut dintr-o data si cand au tipat ne-am speriat toate. Nina a aruncat-o, iar Daiana a ramas blocata. Eu tremuram si nu de la frig. Ma uitam in ochii lui si nu vedeam decat...furie.
Zayn: Voi v-ati tampit?
Louis: De ce naiba..fumati?
Nina: De ce naiba va pasa?
Zayn: Imi pasa de sanatate ta!
Nina: Pfff..sunt sigura. Hei si tu fumezi..
Louis: Asta nu inseamna ca trebuie sa faceti si voi asta... Daiana tu nu erai asa, erai asa dulce.
Daiana: Eram Louis. Si-a luat haina, pe care o tinea Dizz in mana si a plecat cu lacrimi in ochii.
Louis a fugit dupa ea, dar s-a urcat intr-un taxi si dusa a fost.
Zayn a luat-o pe Nina de maini si a ¨tarat-o¨ dupa el, Dumnezeu stie unde.
Niall se uita la Dizz, dar ea ii ocolea privirea.
Dizz: Ce ziceti mergem?
Vero: Da, e 1 deja, imi e somn.
Tea: Voi mergeti, eu ma duc sa o ¨salvez¨ pe Nina.
Dizz: Ok, uite acolo un taxi.
Vero: Sa nu intarzati, bine?
Liam: Mergeti singure la ora asta? Daca patiti ceva, a spus el aparand din spatele lui Niall.
Vero: Ghinionul nostru daca patim.
Niall: Pai, putem sa venim cu voi. Totusi sunteti 2 fete singure, care nu cunosc orasul si e 1 noaptea.
Dizz: Citestemi pe buze: NU!!!
Vero: Plus nu aveti propiile voastre mimoze de care sa va faceti griji inauntru.
Niall: Ohh Bety..
Dizz: Mdea..distractie placuta in continuare. Tea sa nu intarziati mult, bine?
Tea: Stati linistite, o i-au si venim. Hai mergeti si prindeti-o pe Daiana din urma.
Fetele s-au urcat in taxi, iar Liam si Niall s-au intors in club. Harry statea tot acolo, rezemat de perete, se holba la mine. Nu a scos nici un cuvant pana acum. Doar statea si se uita, ma analiza si parea nervos, se tot uita la mana mea. O da, tigara, inca o am in mana. Am tras un fum si am vrut sa plec in directia in care Zayn a disparut cu Nina. Atunci Harry m-a prins de mana.
Harry: Unde pleci?
Tea: Dupa prietena mea..
Harry: Lasa-i au multe de vorbit.
Tea: Au?
Harry: Da, au. Si cred ca si noi avem.
Tea: Eu nu cred.
In acel moment m-a luat de umeri si m-a lipit de perete, a luat tigara si a stins-o si si-a pus amandoua mainile pe perete ca sa nu pot sa plec.
Harry: Ba avem. Cand, naiba ai devenit asa rece, asa indiferenta? Te-ai apucat de fumat, tu care esti total impotriva chestiilor astea. Dansezi cu toata lumea, tu care esti cea mai timida persoana pe care o cunosc cand vine vorba de distractie. Esti cu Dean, tipul care te-a facut sa suferi si din cauza lui nu mai aveai incredere in baieti si mie nu mi-ai putut ierta o minciuna. Cand naiba te-ai schimbat atat de mult?
Tea: Porfim? O minciuna? Te-ai jucat cu mine, cum sa te iert. Cum poti sa imi ceri sa te iert. te-ai jucat cu sentimentele mele, Harry. Ochii mi s-au umplut de lacrimi, dar incercam sa par puternica. Tu, domnule mai facut sa te iubesc si dupa m-ai distrus, cand stiai foarte bine ca nu mai pot sa sufar din nou. Mi-ai zis ca ma iubesti, iar eu te-am crezut. Chiar daca stiam ca sunt doar un pariu pentru tine, te-am crezut, iar tu ai plecat. Asa ma iubesti tu? Plecand fara sa zici nimic? Ai idee cat au insemnat pentru mine cuvintele alea si cum m-am simtit cand am aflat ca pleci?
Harry: Eu..
Fumez? Da fumez, e modul meu de a scapa de stres, de nervi, de durere. Am invatat sa ma distrez, de ce sa nu o fac, am doar o viata si nu vreau sa o ratez, iar Dean, el mi-a dovedit ca poate sa fie un prieten foarte bun.
NU ai nici un drept sa imi reprosezi nimic. Da, m-am schimbat. Sunt rece, sunt indiferenta la tot ce se intampla in jurul meu, dar nu indrazni sa ma intrebi de ce, pentru ca tu m-ai transformat in ce sunt acum.
Se uita la mine cu ochii lui mari si nu zicea nimic. Doar se uita la mine, avea ochii  tristi. Si-a lasat mainile jos, iar eu am plecat. Am inceput sa plang, nici nu vedeam pe unde merg de la toate lacriimile alea care mi-au inundat ochii, cand am auzit: NU meriti!

Nina part

Nina: Ce faci: Da-mi drumul ma doare!!!
Zayn: Nu, mergi!
Am mers intr-o parcare, nu era nimeni acolo. Ma lipit de o masina, a pus mana pe soldul meu si a inceput sa vorbeasca, dar nu auzeam nimic, nu puteam decat sa il privesc. Doamne acum realizez ce dor imi e sa il am asa aproape, ce frumos e.
Zayn: Hey, tu auzi ce zic eu aici?
Nina: *trezita din transa* Da..nu. Ce ai zic?
Zayn: Tu glumesti? Nina, tigari serios, de ce? Nu iti fac decat rau.
Nina: Pff uite cine vorbeste.
Zayn: Pai vorbesc..pentru ca tin la tine, nu vreau sa mori cu 10 ani mai devreme din cauza unei prosti, un viciu prostesc.
Nina: Nu vrei?
Zayn: Normal ca nu vreau. Se uita la mine cu ochii lui caprui si simteam cum ma...inmoi.
Nina: Zayn, serios ce fac cu viata mea..problema mea, plamanii mei..
Zayn: E si problema mea, problemele tale sunt si ale mele Nina. Eu te iubesc fiinta, intelegi asta?
Nina: TU? Tu ma iubesti pe mine?
Zayn: Da..si am incercat atat de mult lunile astea sa te uit, am incercat atat de mult si degeaba. Mi-a fost deajuns sa te vad odata si tototul sa revina. Si cand te vad cu mascariciul ala simt cum mi se urca sangele in cap.
Nina: Mascariciul ala a fost alaturi de mine cand tu nu. El a reparat ce tu ai spart. Zayn tu mai mintit, mi-ai lasat prietena, sora sa fie inselata in halul ala. Dupa imi spui ca ma iubesti si pleci. Sti cum am fost eu dupa ce ai plecat tu: distrusa. Si Josh mi-a fost alaturi. El merita, tu, TU NU meriti!
Imi spui ca ma iubesti si primul lucru care il faci cand ma vezi dupa atat timp e sa o saruti pe Daianaa.
Tea: *a aparut de dupa masina* Esti bine?
Nina:  Da, babe ai plans.
Tea: Nu, de ce?
Nina:*i-am dat bratul lui Zayn la o parte* Hey, ai rimelul intins pe toata fata. Ce naiba ai patit, ti-a facut magarul ala de Harry ceva?
Tea: Nu, am venit sa vad daca esti bine. Esti?
Zayn: Ce credeai ca o sa ii fac? Tea s-a uitat urat la el, iar Zayn a tacut.
Tea: Mergem?
Nina: Da, m-a luat de mana si am plecat. Eu m-am intors spre Zayn, m-am uitat la el, parea pierdut. As fi vrut sa ma duc sa il i-au in brate dar am mers mai departe.
Tea: Hey uitele pe Ever si Andreea, hai mergem cu ele.

Harry part
Sunt socat! A spus ca ma ..iubeste...sau ma iubea. Ce naiba? De ce nu mi-a spus si ea asta cand i-am spus ca o iubesc. Chiar am ranit-o asa rau cand am plecat? NU trebuie sa vorbesc cu ea calumea, fara coduri, fara ocolisuri. M-am uitat in jurul meu dar a disparut pana mi-am revenit eu. Probabil a plecat deja la hotel.
Zayn: Hey !
Harry: Bro nu arati prea bine.
Zayn: Nu ma simt prea bine...ma iubea Harry. Si eu am plecat.
Harry: Si tu, am ras ironic. Same here bro.
Zayn: Si tu ha? Ce zici bem ceva?
Harry: Asta vroiam sa propun si eu. Let's get drunk!
Am intrat in club, atmosfera e destul de hot. Niall, Louis si Liam stau la masa suparati in timp ce fetele sunt pe ringul de dans.
Zayn: Ce e cu fetele astea lungi?
Louis:Nici nu voi nu aratati mai bine!
Niall: Cred ca nu a fost o idee prea buna sa ne intorcem mai devreme. Preferam sa nu stiu ca Dizz, fata pe care eu o iubesc, ma uraste si e si fericita cu altu'.
Harry: Ce ziceti ne imbatam in seara asta?
Liam: Voi da, eu ma duc la hotel sunt obosit. O i-au pe Mara si plec.
Mara: Plecam, deja..dar ma distrez, a spus ea venind sa il i-a si pe el la dans.
Liam: Mara, a fost o zi lunga...imi e somn.
Mara: Dar...
Liam: Daca vrei tu stai, dar eu plec..
Julia: Dar de ce stati asa...va cam ignorati prietenele.
Bety: Da, adica mai devreme dansati cu fostele vostre...
Daianaa: Chestie care mie nu mi-a placut de loc Zayn.
Bety:..iar dupa plecati afara si stati 20 de minute.
Narcissa: Da, pe noi ne-ati cam ignorat..suntem prietenele vostre, avem nevoie de atentie.
Louis: Sunteti prietenele nostre? Cred ca stim cu toti cum a inceput relatia noastra.
Adica stim toti ca nu e ceva serios.
Narcissa: Cum poti sa spui asta?
Harry: Dar e adevarat. Voi ati vrut sa ne ajutati, sa nu uitam.
Julia: Da, dar ele au prieteni noi. NU stiti cum au fost saptamanile astea.
Bety: Da nu pareau ca va duc lipsa deloc.  Dizz e nedespartita de Chris. Defapt a inceput sa vina la meciuri, ea nu facea asta inainte pentru ca uraste fotbalul.
Mara: Iar Vero isi petrecea ore la repetiti, chiar si cand nu mai aveau. Chici de ce? Pentru ca repeta cu Max. Asa aveau timp sa stea mai mult impreuna.
Dianna: Iar iubita ta Nina, Zayn e tot timpul bot in bot cu Josh. E clar ca nu o mai interesezi.
Narcissa: Si ce sa mai zic de Daiana, scumpul meu Louis. La fel ca si Dizz vine mereu la jocurile de fotbal sa il aclameze pe Nick. Sunt un cuplu admirat de toata scoala.
Julia: Iar iubita mea verisoara. Pai iubita mea verisoara e nedespartita de Dean. Nu stiu cum l-a iertat, dar a facut-o si sunt tot timpul impreuna.
Harry: Si ne spuneti asta pentru ca..
Daianna: Pentru ca voi inca sperati sa va impacati, iar ele nu dau 2 bani pe voi.
Julia: In timp ce noi suntem dispuse sa va dam totul.
Narcissa: Plus cand v-ati intors voi singuri ne-ati sarutat. Noi ce sa intelegem din asta?
Louis: Da, da totusi. Reltia noastra nu e..
Mara: E..momentan ajunge.
Liam: Mdea...eu chiar plec, vi?
Mara: Stai 5 minute sa merg pana la baie. Veniti?

Julia part
Julia: Trebuie sa facem ceva. Voi nu vedeti ca lor tot la ele le e gandul?
Bety: Ba da, dar ce?
Mara: Trebuie sa ii legam cumva de noi.
Narcissa: Hey, ce ziceti sa le dam ceva ce vor si ele nu le-au dat?
Daianna: Cum ar fi?
Narsissa: Nu e destul de evident. O noapte plina de pasiune.
Julia: Perfect. Asta e. Asa ii cucerim complet. Adica ele nu au fost dispuse sa se culce cu ei.
Bety: De unde sti?
Julia: Serios Bety? Varamea? Prietenele ei? Parca nu le cunosti, zau asa.
Daianna: Exact. Chiar e un plan bun.
Mara: Eu plec, nu vreau sa il las pe Liam sa ma astepte.

Dupa ce Mara si Liam au plecat eu si fetele am dansat in continuare. Harry si Zayn beau cam mult. Cam prea mult. Cred ca sunt betii. E 3 a.m., ar trebui sa plecam. Niall si Lou le-au luat deja pe Narcissa si Bety si au plecat. Eu si Daianna am ramas cu cei 2 betivi aici de fata.
Ne-am urcat cu ei in taxi si am plecat. Nu prea stiu pe ce lume sunt, dar sunt foarte amuzanti. Canta intruna.
Julia: Harry, am ajuns la hotel te rog taci nu trebuie sa trezim pe toata lumea.
Harry: Ok babe. Tac!
I-am pus mana pe umarul meu pentru ca abia merge. La fel a facut si Daiana cu Zayn.
Am urcat pana la ultimul etaj,unde stau ei si cand am vrut sa il bag in camera am gresit-o. Am intrat intr-o camera goala.
Harry: Asta nu e camera mea!
Julia: Dar a cui este?
Harry: A nimanui. Atunci mi-am zis: Asta e momentul! si am intrat in camera aceea.
E destul de frumoasa camera, mult mai frumoasa ca a mea.
L-am bagat pe Harry la dus. Un dus cu apa rece, vreau totusi sa isi aminteasca ce o sa se intample.
Dupa 10 minute era mai bine.
Harry: Ma doare capul groaznic, am nevoie de somn.
Julia: Eu cred ca ai nevoie de altceva.
Harry: O aspirina?
Juila: O noapte de... pasiune, i-am soptit eu la ureche.
El nu a spus nimic. Am inceput sa il sarut. La inceput statea acolo si nu facea nimic. Incepusem sa ma enervez, eu inteleg ca inca e partial beat, dar omule mi te ofer pe tava, fa ceva!
Eram pe cale sa renunt cand a inceput si el sa ma sarute. Mi-a pus mainile pe solduri si ma saruta cu pasiune. E prima oara cand chiar ma saruta si Doamne cat de bine o face. M-a luat in brate in timp ce continua sa ma sarute si m-a asezat in pat. A continuat sa ma sarute pe gat in timp ce isi dadea jos halatul de baie.
Harry: Hey, prezervativ, a spus el stricand momentul.
Julia: Pai eu nu am.
Harry: Am eu in portofel...pantalonii mei?
Julia: In baie.
Harry: Ok..pai pana vin eu tu poti a te..dezbraci.
Julia: Tu vino odata!
Mi-am dat pantaloni si bluza jos, la fel si accesoriile insa lenjeria intima o las pe el sa o faca.
Era ametit bine, abia si-a pus prezervativul.
Harry: Gata! Unde am ramas? Aaa da!
S-a urcat peste mine si a inceput sa ma sarute iar pe gat. Mi-a desfacut repede sutienul, insa nu parea sa de-a multa atentie, si a trecut mai jos. Mi-a dat jos si chiloti. S-a ridicat. S-a uitat la mine si am simtit ceva intrand in mine, care imi cauza o mare placere. Pentru mine nu era prima data, prima data a fost cu Dean, insa baiatul asta e formidabil. Ma face sa ma simt atat de vie. Am inceput sa urlu de placere. Wow, o data si inca o data si inca o data...2 ore pline. Atata a durat toata aceasta placere. E asa epuizat, oare si el s-a simtit bine. A adormit imediat. Eu am tras cearceaful  peste noi si mi-am asezat capul pe pieptul lui, cand l-am auzit:¨ Tea mi-a fost asa dor de tine!¨
CE????

Dianna part
Am vrut sa il las pe Zayn in camera lui  dar se pare ca Lou dormea in patul sau.
Zayn: Hai in camera lui, trebuie sa dorm undeva.
Am mers in camera lui Louis. E frumoasa.
Daianna: Faci un dus?
Zayn: Normal..faci cu mine?
Daianna: Aaa, bine!
Ne-am bagat in dus, corpul lui Zayn e atat de bine facut. Il mangaiam pe abdomen in timp ce el m-a luat in brate. Si-a pus mainile pe soldurile mele in timp ce ma saruta.
Din momentul in care limba lui a atins-o pe a mea am simtit cum fierbe sangele in mine. In noaptea asta ma voi distra. M-a intors si a inceput sa ma sarute pe spate. Am iesit din dus mi-am pus un prosop in jurul meu si m-am sus in pat. El a venit cu un prezervativ in mana. Se vede ca betia nu i-a trecut, inca se clatian cand merge. S-a asezat langa mine ud tot, da' ce conteaza, in curand atmosfera se v-a incinge. M-am urcat pe el. Am inceput sa il sarut cu pasiune. Simteam cum cineva se...trezeste. M-a dat jos de pe el si s-a urcat el pe mine A inceput sa ma sarute, a trecut la gat, la umeri, la sani, si..Auuu.
E prima data cand sunt cu un baiat dar nu regret. Durere aia s-a transformat intr-o placere de nedescris. Ma simt atat de..nu am cuvinte. Zayn a incercat mai multe pozitii si a fost minunat. Am urlat de cateva ori de placere, cum as putea sa nu o fac? A fost incredibil dar in timp ce el era cu mine, a strigat-o pe ea. Pe Nina. Ce naiba, sper ca nu crede ca a facut sex cu Nina.

Tea part
Am ajuns la hotel si ne-am bagat direct la somn. NU aveam chef de nimic, doar sa plang. Dizz dormea deja dusa. In timpul noptii m-am trezit de vro' 2 ori, mi se parea ca cineva tipa in camera lui Harry, dar probabil am avut vrun cosmar.
Atat eu cat si Dizz ne-am trezit pe la 8 dimineata. Ne-am fact cete un dus, ne-am spalat pe dinti si ne-am imbcarat.
Dizz: Esti gata?
Tea: Gata! Fetele s-au trezit?
Dizz: Mi-au dat mesaj mai devreme, ne asteapta. Hai sa iesim.
Nina: 'Neata!
Tea: Ce fac fetele mele!
Vero: Nu prea bine, dar hei e vacanta nu!
Dizz: Exact!
Atunci Louis a iesit din camera lui Niall imbracat ca si noaptea trecuta. A trecut pe langa noi si s-a dus in camera lui. Cand a deschis usa surpriza, in patul care era chiar in fata usii Zayn dormea dezbracat, iar la pieptul lui era Dianna.
Nina, care era chiar paralela cu usa a vazut.
Nina: Ce naiba, a spus ea apropiinduse de usa.
Louis: Nina, nu intra.
Ninei i s-au umplut ochii de lacrimi. Atunci au iesit si Liam si Niall.
Niall: Ce naiba? Zayn trezirea. Omule ce naiba ai facut noaptea trecuta.
Zayn: Hei nu mai tipa, ma doare capul. Cand a facut ochii Zayn a vazut ca este dezbracat, acoperit doar de pilota si cu Dianna langa el.
Imediat a vazut-o pe Nina.
Zayn: Nina, nu stai..nu e ceea ce pare..dar Nina deja plecase din camera cu ochii plini de lacrimi. Vero s-a dus dupa ea.
Dizz: Serios, nu e ceea ce pare, ca mie mi se pare ca e.
Dianna: *somnoroasa* Ce faceti toti aici nu aveti camerele voastre?
Liam: Zayn, unde te duci, esti dezbracat. Macar asteapta sa iasa fetele din camera.
Louis: Dar unde naiba e Harry?
Dianna: Cred ca el si Julia sunt in camera din capatul holului.
Doamne te rog sa nu fi auzit bine.
Niall: Ce?
Am iesit repede din camera insa Liam m-a prins din urma.
Liam: Sunt sigur ca nu e nimeni aici.
Tea: Liam date!
Liam: Nu, Tea stai! M-a prins in brate insa m-am desprins si am desfacut usa.
Lacrimile m-au busit. Harry era intins in pat, Iar Julia iesea din baie doar in sutien si chiloti.
Julia: Hei nu stito sa baieti la usa? Data eram...indecenti.
Tea: Voi 2 ati...
Julia: Da, a fost minunat. Ohh vara mea draga. Cred ca e greu pentru tina sa treci prin asta, a doua oara.
Ma uitam la ea cu tot dispretul. M-am dus si i-am dat o palma. Atunci Harry s-a trezit.
Harry: Tea, ce faci? Atunci a realizat ca e gol, ca Julia e doar in lenjerie.
O doamne, Tea. Stai sa iti explic.
Dizz: Ohh si tu. Da vad ca v-ati vorbit.
Harry: Dizz ce tot vorbesti?
Tea: Am inceput sa plang...ma iubesti nu? Dar te culci cu vara mea! Frumos Harry.
Am iesit din camera si am ajuns direct in lift. Liam vedea dupa mine dar usile s-au inchis. Am iesit din hotel si am inceput sa ma plimb fara sa am idee unde naiba ma duc.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu