luni, 16 iulie 2012

Cap.6 And the problems begin
Part 1

A trecut o saptamana de cand am fost sa vizitam Londra. Fetele sa inteleg minunat cu prietenii lor. Sunt adorabili impreuna. Marti Zayn a duso pe Nina la cea mai romantica intalnire. Au luat cina pe acoperisul unui bloc extrem de inalt in timp ce priveau apusul. Nina a fost de-a dreptul fermecata. Au stat mult timp acolo in ciuda faptului ca Ninei ii este frica de inaltimi, cred ca se simtea in siguranta cu Zayn si a uitat cat de sus este.  Si-au povestit intreaga viata unul celuilalt si intr-un final cand se intunecase de-a binelea au decis ca este timpul sa plece, nu inainte insa de a se saruta pasional la lumina stelelor.

Liam a ajutat-o pe Vero cu probele pentru teatru. Intr-o zi insa dupa scoala a luat-o fara sa spuna nimic a urcat-o in masina si a plecat.
Vero: Unde mergem? a intrebat mirata.
Liam: Am o surpriza pentru tine.
Vero: Serios, ce???
Liam: Daca iti spun nu v-a mai fi o surpriza. O sa vezi, ai rabdare.
Dupa jumatate de ora de mers prin centrul Londrei a oprit masina in fata unei cladiri imense.
Liam: Intram?
Vero: Ok..a spus destul de incet.
Dupa ce au intrat aveau in fata un hol imens cu multe tablouri. In stanga si in dreapta erau tot felul de usi insa ei au intrat pe usa care era chiar in fata lor la capatul holului.
Dupa ce Liam a deschis usa Vero a inlemnit. Kate Winslate era acolo.
Liam: Draga mea, azi Kate va fi profesoara ta de teatru.
Vero: Ce tu glumesti..asta e incredibil..cum?
Liam: E o prietena de-a mea si mi-a soptit mie o pasarica ca e actrita ta britanica  preferata.
Kate: Buna Vero.
Vero: Buna ziua.
Kate: Imi pare bine sa te cunosc, azi voi incerca sa te invat tot ce stiu despre actorie. Sper sa iti fie de folos.
Asta a fost cea mai frumoasa surpriza de care Vero a avut vrodata parte. A inceput sa planga si sa il i-a imbrate pe Liam.

Niall si Dizz se inteleg din toate punctele de vedere. Mai nou ca sa se vada cat mai des folosesc ca scuza temele. Niall o ajuta pe Dizz la mate dar sunt sigura ca nu numai la asta ii da meditatii.
Intr-o seara a surprins-o cu o melodie facuta special pentru ea. I-a cantat-o la chitara chiar in fata geamului ei. Dizz s-a emotionat pana la lacrimi. A coborat jos la el si la sarutat 10 minute in continuu. Niciodata nu s-a simtit mai speciala ca acum.

Daiana si Louis au o relatie cat mai discreta. La scoala incearca sa nu se afiseze prea des, iar in timpul liber Daiana evita s-a iasa pentru a nu le trezi suspiciuni parintilor ei. Doar cand toata gasca se intalneste reusesc si ei sa stea impreuna. Totusi intr-o seara a dormit la mine pentru ca avem un proiect de facut la bio pe perechi. Louis insa avea alte planuri pentru frumoasa lui prietena. Mama a venit la noi in camera si i-a spun Daianei ca o asteapta cineva jos. Daiana a coborat in pijamalele ei cu Hello Kitty curioasa sa vada cine o asteapta.
Daiana: Louis ce cauti aici. De ce nu mi-ai spus ca vii, uite cum sunt imbracata si nu sunt nici aranjata..
Louis: Esti perfecta asa, vino cu mine. Si a luat-o de mana fara sa mai astepte nici un raspuns si au plecat.
Daiana: Unde mergem?
Louis: Undeva unde in sfarsit vom fi singuri si vom avea putin timp pentru noi doi.
Daiana: Suna bine..dar proiectul, nu pot sa..
Louis: Am vorbit deja cu Tea, o sa il faca ea. Defapt cu ea am planuit toate astea.
Daiana: Ohh ar fi putut macar sa imi spuna sa ma schimb.
Louis: Nu e nevoie, esti superba asa cum esti tu.
Dupa cateva minute de mers cu masina au intrat in curtea unei vile minunate. Acolo toata gadina era impodobita cu beculete micute iar in mijlocul gradini langa o mica fantana arteziana o masa pentru doi foarte frumos aranjata.
Daiana era muta de uimire. Nu se astepta la asta. Au petrecut o noapte minunata. Au vorbit mult, au ras, au dansat si s-au sarutat cat pentru tot timpul in care s-au abtinut sa faca asta.

Ma bucur mult pentru prietenele mele, nu cred ca le-am vazut atat de fericite de mult timp. Li se poate citi fericirea pe fata, in ochi si chiar si in zambete.
Eu insa ma simt asa de singura de cand ele isi petrec atat de mult timp cu baietii. Acum nu ne mai vedem atat de des si nici la scoala nu mai stam tot timpul impreuna, doar noi 5 acum stam toti 10. S-au mai bine zis 9 pentru ca Harry sta destul de mult timp cu minunata mea verisoara Julia. Imi ies din minti cand o vad cu ea.
Acum Harry abia daca mai vorbeste cu mine si asta ma face foarte trista. Nu vreau sa le spus prietenelor mele asta, nu vreau sa le stric fericirea.
Oare ce tot vede la Julia, de ce sta asa de mult cu ea???
Oricum in ceea ce le priveste pe celelalte plastice cred ca fierb de furie. Stiu ca le se aprinsese calcaiele dupa baieti. Ma mir ca au fost atat de cuminti pana acum. Sigur pun ele ceva la cale si cat de curand vom vedea si ce.

O noua saptamana de scoala a inceput insa nu cred ca voi merge la scoala azi. Sambata eu si fetele am stat impreuna pentru ca baietii au avut cateva interviuri iar seara concert, insa duminica fetele au iesit in oras cu prieteni lor. Eu evident am ramas acasa. Mi-au propus toate sa vin cu ele insa nu am acceptat, evident nu vreau sa fiu in plus. Pe Harry l-am vazut cand a plecat pe la 8 dimineata foarte aranjat. M-am intrebat toata ziua unde e si cu cine si ce face. Dupa m-am intrebat de ce imi pasa. Nu am putut manca nimic ci am fost distrata toata ziua. Azi m-am trezit cu o mare durere de cap si stari de voma asa ca mama a chemat doctorul. Mi-a spus ca totul mi se trage de la faptul ca nu ma hranesc bine mai ales ca eu sufar de anemie.
Azi nu ma duc la scoala si posibil nici maine. Nu le mai sun pe fete sa le spun, oricum nu cred ca imi vor simti lipsa.

La scoala toata gasca s-a strans. Dupa imbratisari si sarutari repetate Liam a spus:
Liam: Hey, Tea unde e?
Vero: Nu stiu, trebuia sa ajunga pana acum. Voi nu ati vazut-o cand ati plecat?
Louis: Nu.
Daiana: Pai asta e ciudat, eu nu lipseste de la scoala decat daca e ceva grav. Nu ii place sa recupereze singura.
Nina: Eu o sun, ceva nu e in regula. Oricum de la un timp e foarte retrasa. Si desi e mereu zambitoare are niste ochi foarte tristi.
Atunci Liam s-a uitat la Harry. El s-a facut ca nu il vede.
Nina: Buna scumpo, unde esti?
Tea: Acasa, am spus cu o voce cat se poate de subtire.
Nina: Acasa, ce faci acasa la ora asta in 5 minute incep orele?
Tea: Nina sunt bolnava, ma doare capul de mor, vorbim mai tarziu. Si am inchis.
Nina: A inchis. A spus ca e bolnava.
Harry: BOLNAVA!!!!! Ce are?
Nina: Nu stiu a spus doar ca o doare capul de moare si vorbim mai tarziu.
Toti incepusera sa se ingrijoreze dar Harry era mai mult de atat. Si-a luat geanta cu cartile s-a suit in masina si a plecat.
Niall: Harry, unde naiba de duci????
Dar Harry nu a mai stat sa raspunda si a plecat.

Harry era extrem de ingrijorat. A venit intr-o viteza pana la mine acasa si chiar a accidentat bietul cos de gunoi.
Mama tocmai iesea din casa.
Mama: Buna Harry, ce faci aici, nu trebuie sa fi la scoala?
Harry: Buna dimineata doamna, ba da...dar am aflat ca Tea e blonava. Ce a patit? E bine?
Mama: Pai o sa fie..nu s-a simtit prea bine..si cum ea este anemica si nu a mancat i s-a facut rau. Defapt m-am rugat pana acum de ea sa manance supa de pui pe care i-am facut-o insa zice ca nu poate. Trebuia sa plec la servici insa cred ca o sa sun sa spun ca azi nu ajung. Trebuie sa aiba cineva grija de ea.
Harry: Eu, eu pot sa am grija de ea.
Mama: Dar...
Harry: Chiar ar trebui sa va duceti la serviciu, credeti-ma sunt un bun ingrijotor.
Mama: Dar Harry de ce vrei sa ai gija de ea. Totusi sa nu uitam cine esti, nu cred ca esti genul care are grija de o vecina bolnava.
Harry: Nu dar sunt genul care are grija de o persoana la care tine.
Mama: Tu ti la fata mea?
Harry: Da, doamna.
Mama: Atunci cred ca e pe maini bune. Ti-o las in grija. Dar daca pateste ceva..nu vrei sa sti ce patesti.
Harry: Nu va faceti griji, cu mine este in siguranta.

Cioc cioc.
Harry: Buna dimineata, bolnavioaro.
Tea: Ce naiba, am spus eu incercand sa ma ridic din mormanul meu de perne. Ma doare capul asa de tare ca am ajuns sa derilez?
Harry: Nu, eu sunt, faimosul cantaret Harry Styles.
Tea: *am inceput sa rad* Ok..si ce cauti in camera mea? Si de ce ai o tava cu supa?
Harry: Simplu, ca sa te fac bine.
Tea: Da sigur! Te anunt ca nu imi este foame.
Harry: Te anunt ca nu imi pasa, o sa o mananci pe toata.
Tea: Da de parca poti sa ma obli...si atunci m-am trezit cu o lingura de supa in gura.
Harry: Normal ca pot si nu plec de aici pana nu mananci tot.
Si asa vrand nevrand am mancat toata supa.
Tea: Multumesc..cred ca aveam nevoie sa mananc mai mult decat credeam.
Harry: Placerea mea!
Tea: Harry, ce cauti aici?
Harry: Nu ti-am spus, am grija de tine.
Tea: Asta am inteles dar de ce? De ce ai tu grija de mine?
Harry: Pentru ca i-am promis mamei tale..si pentru ca atunci cand Nina a spus ca esti bolnava am crezut ca imi ies din minti Tea..eram atat de ingrijorat ca m-am trezit in masina conducand sa ajung la tine cat mai repede.
In momentul ala m-am uitat fix in ochii lui, nu mai simteam nici urma de durere de cap. Imi venea sa plang,sa tip, sa sar in sus, nu imi venea sa cred ca aud.
Tea: Serios? Si de ce?
Harry: Pui al naibi de multe intrebari Tea, stiai?
Tea: Da, defect din fabricatie...imi raspunzi la ce te-am intrebat?
Harry: Simplu..pentru ca te plac, te-am placut din primul moment in care te-am vazut. Si mi-am dat seama ca esti altfel tot de atunci. Ai idee de cand nu mi-a mai cazut o fata in brate doar pentru ca sunt Harry Styles?
Tea: Ma placi..nu prea se vede..abia daca ma bagi in seama in ultimul timp..
Harry: Pentru ca esti atat de indiferenta cand o fac si chiar nu vreau sa..sti tu... sa pic eu de fraier...lucru care l-am facut daca nu imi spui si tu ca simti aceleasi lucruri pentru mine.
Tea: Si de ce stai atat de mult cu Julia???Adica pe bune alta nu iti gaseai decat scorpia aia de verisoaramea?
Harry: E verisoara ta? Nu stiam. Oricum am stat cu ea..nici nu stiu e draguta si ne intelegem bine...dar doar atat..de cand te-am intalnit singura fata care e in capul meu permanent esti tu Tea..intelegi asta?
Tea: De ce? Adica sunt multe fete...
Harry: Dar tu ai ceva care mie imi place, a spus intrerupandu-ma.
Atunci am inceput sa tremur si am spus timida.
Tea: Si tu ai ceva care mie imi place, imi place chiar foarte mult. Nu imi venea sa cred ca am spus asta, dar acum ca am spus-o sentimentele mele in sfarsit nu mai erau confuze. Il plac atat de mult pe baiatul asta.
Harry: Tu vorbesti serios..pentru ca, cu siguranta nu o arati.
Tea: Ma sti pe mine sa nu vorbesc serios.
Harry: Nu, nu prea.
Si acum...adica eu te plac..tu ma placi...ce urmeaza?
Tea: Vom lasa timpul sa treaca si vom vedeam. Hai sa o luam incet..hai sa ne cunoastem mai bine si vedem dupa.
Harry: Perfect deacord cu tine, a spus asta cu un mare zambet pe fata.
Te simti mai bine?
Tea: Mult mai bine!
Am stat in camera mea si am vorbit pana la 6 seara cand a venit mama acasa.
Harry a plecat foarte fericit de la mine. Iar eu, eu nu am fost niciodata atat de fericita ca acum.

Numai el insa stie de ce. Daca intradevar era fericit pentru tot ce ne-am dezvaluit azi sau doar fericit ca in sfarsit noua lui ¨papusa¨ incepea sa ii joace jocul.
Totusi prea multa fericire nu dureaza mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu