miercuri, 11 iulie 2012


Cap.5 The News

Nu m-am mai simtit atat de bine de mult. Nu pot sa cred ca Vero este cu Liam, sunt asa de draguti impreuna, la fel si Zayn si Nina. Sunt perfecti impreuna, sper doar sa fie ceva serios si prietenele mele sa nu aiba de suferit.
A doua zi dimineaza eu si mama ne-am trezit devreme.
Tea: ‘Neata, mama.
Mama: Buna dimineaza, draga mea. Ai ajuns tarziu aseara, cum a fost. I-a placul orasul Veronicai?
Tea: Il adora, cred ca e fericita aici.
Mama: Si tu te-ai simtit bine?
Tea: Da,*am spus asta pe un ton foarte rece*  a fost distractiv. Cred ca eram dezamagita pentru ca eu si Harry nu am stat prea mult singuri, doar ma luat in brate cand ne-am vazut dimineata, eram putin geloasa pe prietenele mele. Hmm asta e ciudat, de ce am astfel de sentimente, Harry nu inseamna nimic pentru mine nu?
Mama: Si cine sunt baietii aia cu care ati iesit?
Tea: Pai sunt vecinii nostrii., stau in casa doamnei Gibson. Se pare ca a murit cat timp am fost noi plecate.
Mama: Wow, nu stiam…desi am vazut cateva masini noi in fata casei, credeam ca au venit nepotii ei in vizita. I-a stai, pai si baietii astia locuiesc singuri in casa aia mare?
Tea: Pai cam da..sti ei nu sunt din Londra..Mama vecini nostri sunt pusti de la One Direction. 
Mama aproape ca a scapat cafeaua din mana.
Mama: Ce??? Wow baietii aia sunt celebri…toata lumea ii vrea pentru un interviu. Inclusiv revista mea. Wow chiar sunt vecini nostri, cum de nu i-am observat. Acum inteleg de ce nimeni nu stie cum sa ii gaseasca, i-au ascuns intr-un cartier privat, unde presa nu poate sa intre.
Tea: Mama, te rog sa nu spui la nimeni. Nu putem sa le incalcam intimitatea. Am spus asta destul de speriata.
Mama: Nu iti face griji..sti ca eu nu sunt ca alti ziaristi. Dar oricum tu te-ai imprietenit cu ei??? Am incercat mereu sa te imprietenesc cu celebritati si nu ai vrut. Ce e cu tine..sau iti place vreunul din baieti?
Tea: Mama, nuuuu!!! Sunt de treaba, la inceput nu vroiam sa aud de ei dar acum, dupa ce i-am cunoscut sunt chiar de treaba. Ne-am imprietenit.
Mama: Asta e bine, ma bucur ca iti faci prieteni noi si te distrezi. Asta trebuie sa faca o fata de varsta ta.
Tea: Da pai eu si fetele ne simtim bine cu ei... Mancam?am spus eu incercand sa schimb subiectul.
Mama: Da, cerealele sunt in dulapul din dreapta ta. Aaa si aprinde tu te rog tv-ul.
Tea: Ok. Ne-am asezat la masa din bucatarie si am inceput sa luam micul de jun , iar eu butonam telecomanda in incercarea mea de a gasi ceva interesant, cand ii vad fata Ninei la TV.
Tea: Ce naiba e asta?
La o emisiune despre mondenitati erau tot felul de poze cu noi 5 si baietii.
“One Direction new girls”. Ce naiba e asta, si le-am sunat pe fete.
Tea: Voi vedeti ce  e la tv?
Dizz: Ce naiba?
Daiana: Doamne daca vede tata asta sunt moarta.
Nina: Hei cine le-a dat voie sa faca pozele aste.
Vero: Fetelor Liam mi-a dat mesaj. Vor sa ne intalnim toate la ei in jumatate de ora.
Dizz: Bine.Ne vedem acolo.

In jumatate de ora eram toate in fata casei lor.
Daiana: Tea,  i-am spus mamei ca vin la tine asa ca e posibil sa te sune. Erau destul de suparati ma mir ca m-au lasat sa plec.
Louis: Fetelor de ce stati acolo? Intrati in casa.
Am intrat toate putin  confuze. Pentru mine este prima data cand intru in casa asta. Desi este un cartier cu case mari, aceasta este cea mai mare si mai frumoasa.
Livingul este imens. Restul baietilor erau acolo.
Dizz: Wow, imi place cum ati decorat. Intradevar era decorat foarte dragut.
Harry: Multumim, Niall sa ocupat de asta, el e cu decoratiunile.
Dizz: Hihi si mie imi place sa decorez.
Liam: *dupa ce a imbratisat-o pe Vero* Fetelor cred ca ati vazut reportajul acela.
Tea: Mdea…
Zayn: Ne pare rau..nu ne-am dat seama..trebuia sa va avertizam..
Niall: Noi chiar nu vrem sa fiti vanate de paparazzi..nu e deloc placut..
Louis: Chiar nu vroiam sa se intample asta…ar trebui sa fiti pregatite maine sigur aparem in cateva reviste.
Daiana: Ce..nuu..de ce..poate vor uita..oricum suntem doar prieteni ce pot spune.
Zayn: Pai lor nu prea le pasa de adevar, oricum la noi cel putin e adevarat, si o i-a de mana pe Nina, dar le place sa speculeze tot ce facem.
Niall: De exemplu ultima prietena a lui Harry. Ziarele a scris ca e cu ea inainte sa se intample asta.
Atunci eu m-am simtit atat de prost. M-am schimbat imediat la fata, cred ca Harry a observat pentru ca a inceput sa zambeasca.
Harry: Da, presa ma cuplat cu mult mai multe fete decat am fost…
Liam: Oricum tu mereu ai cate o prietena noua…Atunci chiar m-am enervate. Nu inteleg de ce.
Tea: Baieti pot sa merg pana la baie?
Louis: Normal. Mergi pe hol si este prima la dreapta.
M-am dus si mi-am dat cu apa pe fata. Imi venea sa plang. Cum adica are mereu cate o prietena noua?
Cand am iesit nici nu am inchis usa bine ca am si dat nas in nas cu Harry.
Tea: Scuza-ma! 
Oricum ce faci aici?
Harry: Am vrut sa vad daca te simti bine, te-ai albit asa dintr-o data. A pus mana pe tocul usi iar eu am ramas blocata. Era atat de aproape de mine. Simteam nevoia sa ii trag o mare palma dar in acelasi timp vroiam sa il sarut atat de mult.
Tea: Sunt bine multumesc, am spus asta destul de incet.
Harry: Esti sigura??? si s-a apropiat si mai mult. Mai lipseau cativa centimetri ca buzele noastre sa atinga.
Tea: Pai daa..daca.. te-ai da putin mai incolo… ca sa am aer..cred ca m-as simti si mai bine.,incepusem sa ma balbai.
Harry: Chiar vrei asta? ma intrebat intr-un mod extreme de senzual.
Tea: Da, am spus foarte hotarata. Desi imi doream sa spun nu.
Atunci el sa indepartat si m-a lasat sa trec.

Dizz: Esti bine Tea, esti cam rosie.
Tea: Nu..nu ma simt bine..cred ca plec acasa..am nevoie sa ma intind.
Daiana: Vrei sa vin cu tine?
Nina: Sau poate sa vina un baiat..ce spui Harry? Chiar atunci Harry a aparut din spatele meu.
Harry: Cu mare placere.
Tea: Nu e nevoie..ma descurc.
Harry: Cum as putea sa te las singura cand nu te simti bine? Hai sa mergem.
Tea: *ma uitam la el extreme de urat* Bine..Pa fetelor, baieti..ne vedem maine la scoala.
Toti: Pa pa!!!

Harry: Parca spuneai ca esti bine.
Tea: Pai eram..dar..a inceput sa ma doara capul..
Harry: Asa dintr-o data?
Tea: Pai sti, eu sunt anemica si mi se mai intampla, desi este adevarat sunt anemica, acum minteam.
Harry: Serios?a spus asta destul de ingrijorat. Pai ar trebui sa ai mai multa grija de tine.
Tea: Da..ar trebui…si am ajuns in fata casei.
Harry: Putem sa mai stam putin pe veranda?
Tea: Da…hai sa ne asezam pe canapea.
Harry: Sper ca nu te-ai suparat din cauza reportajului..chiar nu ne-am dat seama. Ne-am simtit atat de bine cu voi incat am uitat de ei.
Tea: Nu iti face griji..oricum nu e adevarat ce spun ei. Desi cred ca au dreptate cand spun ca esti un adevarat cuceritor.
Harry: *a inceput sa rada* Pai..ce pot spune imi plac fetele.
Tea: Evident…am spus asta enervata de raspunsul lui.
Harry: Dar toate fetele alea nu..nu reprezinta nimic..eu vreau sa gasesc o fata speciala, o fata care chiar sa merite. Si cum pot sa gasesc o astfel de fata daca nu experimentez.
Tea: Ohh asta sunt fetele alea..experimente? Ma dezamagesti.
Harry: Nu, ma intelegi gresit…atunci a iesit mama din casa.
Mama: Buna.
Tea: Mama el e vecinul nostru Harry Styles. Harry ea e mama mea Evelin Evens.
Mama: Incantata.
Harry: De asemenea. Acum inteleg de ce fiica dumneavoastra este asa frumoasa.
Mama: *a inceput sa rada* Multumesc dragule, as vrea sa mai stau cu voi dar ma asteapta prietenele mele la clubul de tenis. Tea ai grija de tine draga mea. V-am pupat. Papa!!
Harry: La revedere doamna Evens. Distractie placuta.
Tea: Pa mama.
Harry: Mama ta este foarte draguta. Evelin Evens mi se pare foarte cunoscut numele.
Tea: Pai.. este editor sef la “Blast”.
Harry: Wow, pai asta e una din cele mai celebre reviste din Anglia. Cred ca vor un interviu cu noi si de asta mi se pare numele mamei tale asa de cunoscut. Deci esti obisnuita cu presa.
Tea: Sa zicem ca da. Oricum nu iti face griji mama nu va spune nimanui cine sunt noi ei vecini.
Harry: Pai asta e bine.
Tea: Harry eu chiar trebuie sa intru in casa. Mai vorbim bine?
Harry: Ohh bine, a spus asta destul de trist. Pa!

Am ajuns la mine in camera si m-am asezat in pat. Oare ce e cu mine? Cum pot sa simt atatea lucruri in contradictoriu pentru baiatul asta. Am momente cand il ador si momente cand vreau sa il strang de gat. Doamne ce e cu mine???

Niall: Gata, te-ai si intors Harry?
Harry: Da, Tea chiar nu se simte bine. Apropo stiti cine e mama ei? Evelin Evens.
Liam: Editorul de la “ Blast”?
Nina: Da ea este, e destul de celebra mama ei dar Teei nu i-a placut niciodata lumea asta.
Dizz: Ea statea mai mult in lumea tatalui ei, nu o are cu celebritatea.
Zayn: O sa dam un interviu pentru revista mamei ei in curand.
Vero: Asta e super.
Harry: Eu ma duc in camera mea..le-am promis fanelor ca le raspund la niste intrebari pe twitter.
Nina: Bine..
Niall: Cine vine cu mine in bucatarie sa aducem niste gustari.
Dizz: Eu.

Niall: Ce spui facem niste floricele??
Dizz: Da, ador floricelele.
In timp ce floricelele se faceau Niall si Dizz au inceput sa vorbeasca despre fostele lor relatii. Cum au ajuns la asta nu imi dau seama.
Niall: Sti eu vreau sa iti spun ceva. Si chiar atunci floricelele s-au facut.
Dizz: Stai sa scoatem floricelele din cuptor.
Nici nu le-a scos bine ca Dizz a si inceput sa arunce cu floricele fierbinti in bietul baiat.
Niall: Hey asta nu e corect. Asa ca a luat o mana de floricele din castron si a inceput sa arunce si el in Dizz.
Era un adevarat razboi in bucatarie.
Dizz: La naiba nu mai sunt?
Niall: A nu, atunci e timpul pentru artileria grea si s-a dus la ea sa o gadile.
Dizz: Nu, Niall nici sa nu indraznesti.
Au inceput sa se alerge prin bucatarie cand Dizz a calcat stramb si a cazut. Niall a incercat sa o prinda dar a cazut peste ea.
Niall: Esti bine?
Dizz: Da nu am patit nimic..se uitau unul in ochii celuilalt. Tensiunea era foarte mare.
Niall: Sti esti foarte frumoasa, si i-a dat parul peste ureche.Dizz incepuse sa tremure.
Dizz: Multume..si nu a mai apucat sa termine cand Niall a sarutat-o foarte usor.
Nial: Si esti si foarte dulce.
Dizz: *extreme de zambitoare* Si tu.
Atunci Niall sa ridicat de jos si a ajutat-o si pe Dizz sa se ridice.
Niall: Dizz..mie chiar imi place de tine..ce spui sa…
Dizz: Da..vreau.
Au inceput sa rada amandoi iar Dizz i-a sarit in brate si a inceput sa il sarute.
Louis: Si eu care ma intrebam ce se intampla cu gustarile alea.
Daiana: Wow..vreti sa plecam?
Niall: Nu..pentru ca vreau sa v-o prezint pe prietena mea.
Nina: Wow..atunci a venit la bucatarie si restul grupului.
Vero: Un nou cuplu in gasca noastra.
Zayn: Inca 2 si suntem complete. Atunci Daiana s-a inrosit toata. Louis a vazut asta.
Louis: Poate va fac vro’ surpriza..vreti sa ma duc pana la Tea??
El glumea,baietii stiau asta dar Daiana s-a schimbat la fata.
Nina: Daiana esti bine, a spus ea iesind in gradina.
Daiana: *cu lacrimi in ochi* Nu nu sunt..lui Louis ii place de Tea, adica il inteleg e asa de frumoasa ce ar putea sa nu ii placa la ea. Doar nu o sa se uite la mine. A spus toate astea inecata de lacrimi.
Nina: Prostuto, glumea.
Daiana: Nu cred.
Nina: Ba da, ce tot spui si tu esti frumoasa. Uitate la tine. Faci cum a facut si Vero ce naiba. Era geloasa pe ceva care nu era real. Tu ai vazut cum te priveste Louis nu isi mai i-a ochii de la tine.
Louis: Sunteti bine, a spus el venind in gradina.
Nina: Eu trebuie sa plec ma asteapta Zayn sa ma duca acasa.
Daiana: Si eu trebuie sa plec…
Louis: Stai te duc eu acasa.
Daiana: Nu e nevoie.
Nina: Ba da e, eu plec papa!
Louis: Pa pa, si ii multumea Ninei din priviri ca nu a luat-o si pe Daiana cu ea.

In masina:
Louis: Mi se parut mie sau tu plangeai mai devreme?
Daiana: Nu..nu!!
Louis a oprit masina ca sa poata sa o priveasca in ochi.
Daiana: Ce faci?
Louis: Nu e frumos sa minti.
Daiana: Nu mint, serios.
Louis: Stiai ca atunci cand minti iti lasi privirea in jos. Spune-mi, ce ai patit?
Daiana: Nu..ohh Louis..sti eu..stiu ca sunt alte fete mai dragute ca mine..si tu esti Louis Tomlinson..dar..ma deranjat enorm faza cu Tea pentru ca mie imi place de tine.
Louis: Prostuto, a inceput sa rada, a fost o gluma. Si nu conteaza cat de dragute sunt alte fete atat timp cat eu sunt atras de tine.
Daiana: Ce??? Nu ii venea sa creada ce aude.
Louis: Vorbesc foarte serios..vreau sa fiu cu tine..ce spui?
Daiana: Da, a spus foarte entuziasmata…si atunci si-a amintit, parintii ei.
Dar nu pot, sa intristat imediat.
Louis: Ce, de ce??
Daiana: parintii mei nu ar fi deacort cu asta. Ei sunt mai ..cum sa spun eu..mai protectivi..vor sa pun scoala inaintea orcarui alt lucru, mai ales inaintea baietilor. Defapt cred ca vor sa pun orice altceva inaintea baietilor. Abia m-au lasat sa intru in clubul de teatru. Si cu siguranta nu ar fi deacord cu tine. Plus esti si celebru. Cred ca m-ar pedepsi pana la 30 de ani.
Louis: Wow..dar sunt chiar severi…daca tu chiar vrei sa fi cu mine putem sa fim fara sa afle ei. Ce spui?
Daiana: Pai chiar vrei asta. Vrei sa ai o prietena care e tinuta din scurt?
Louis: Orice pentru tine..nu ti-am spus tu ma atragi atat de mult..nu ma gandesc decat la tine.
Atunci Daiana l-a luat de gat si l-a sarutat. A inceput sa tremure toata, nu ii venea sa creada ca il saruta pe baiatul dupa care este inebunita.
Daiana: Pai atunci ai o noua prietena, domnule. Apropo noua ta prietena tocmai a avut parte de primul ei sarut si a fost minunat.
Louis: Tu vorbesti serios?
Daiana: Ti se pare ca glumesc.
Louis: Wow, asta e..nu imi vine sa cred. Hai sa te duc acasa sa nu te certe, iubito.
Daiana: Ahh suna atat de bine..dar sa nu ma lasi chiar langa casa bine?
Louis:*a inceput sa rada* Bine.

Mai pe seara fetele m-au sunat sa ma puna la curent cu se s-a intamplat. Sunt foarte fericita pentru ele. Nu imi vine sa cred ca intr-un timp asa de scurt si-au gasit niste prieteni atat de grozavi. Chiar sunt niste baietii buni. Dar eu??? Eu stiu ca nu am nevoie de nimeni, cel putin nu acum. Insa Harry ma intriga atat de mult. Am intrat de twitter si m-am hotarat sa ii dau follow. El raspundea la intrebarile fanelor.
Una din ele l-a intrebat ce e cu fetele de la tv. A raspuns ca sunt doar niste prietene bune si impreuna am facut turul orasului. Pana aici nimic neobisnuit. Insa o alta fata l-a intrebat ce e cu fata satena pe care o imbratisa intr-una din poza. Asta eram eu. El i-a raspuns ca este o fata speciala cu care ii place sa isi petreaca timpul.
In momentul acela lacrimile au inceput sa curga siroaie pe obraji si am inchis laptopul.
Am adormit asa.

A doua zi la scoala toata lumea citise deja ziarele in care aparusem cu toti. Toti erau confuzi. Oare cei 5 megastar-uri erau cu fetele de la teatru. Cand insa au aparut tinandu-se de mana, toti mai putin eu si Harry, toata lumea a ramas cu gura cascata.
Cu siguranta plasticile, care ii vor pentru ele pe cei 5 nu vor sta cu mainile in san.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu