joi, 5 iulie 2012


Cap.4 We fall in love
Part 2 –Boys-


Totul sa intamplat atat de repede. Acum 2 ani eram niste straini, ne-am imprietenit in tabara de muzica,  si am avut un noroc incredibil cand ne-a auzit un important producator de muzica. Am semnat un contract cu cea mai importanta casa de discuri din Anglia. De atunci am tot lucrat si ne-am perfectiona. Cand am lansat primul nostrum single am devenit dintr-o data celebritati. Primul nostrum album se vinde incredibil de bine. Nici nu stiu cand am ajuns asa de mari. Noi insa suntem aceiasi pusti care adora sa cante numai ca acum nu mai suntem doar prieteni, suntem frati.
Cariera noastra merge din ce in ce mai bine insa pe plan sentimental nu stam chiar asa de bine.
Stiu e ciudat cu atatea fane care sunt inebunite dupa noi si chiar fete celebre care vor sa ne cunoasca, nici Zayn, nici Niall, nici Louis, nici Hary si evident nici eu nu avem prietene. Eu pot spune ca inca astept sa apara fata aceea speciala. Am avut cateva relati cand eram mai mic, insa erau simple copilarii, acum astept fata acea care sa imi faca inima sa bata mai repede.
Cand am vazut-o prima data pe Vero am stiut ca vreau sa o cunosc. Nu stiu de ce, poate pentru simplul fapt ca nu a sarit pe mine??? Nu cred ca e numai asta, are un zambet minunat si pare atat de inocenta. Nu am vorbit noi prea multe cand am iesit in oras insa ma fermecat. Cum vorbeste, cum se comporta, gesturile ei si cum arata. Nu stiu cum a reusit dar nu pot sa mi-o scot din cap. Asta nu mi sa intamplat niciodata.

Niall e inocentul grupului. El desi sunt atat de multe fete inebunite dupa el, nu a mai avut o prietena de mai mult de 2 ani. A fost o fata la care a tinut mult in viata lui, dar acum sunt doar prieteni. Astepta ca si mine o fata speciala. O fata cu care sa fie compatibil. Dizz pare perfecta pentru el. Cum o priveste si cum il priveste. Parca se completeaza unul pe altul. Sper ca Niall sa isi de-a seama si sa nu o lase sa scape.

Zayn intotdeauna a fost timid cu fetele. Stiu, nu pare! A frant cateva inimi la viata lui, insa nu ii place sa se joace cu fetele.Este un tip foarte serios si nu se implica intr-o relatie decat daca si fata respective este la fel de serioasa ca si el. Cred ca nu vrea sa se aleaga cu inima franta, cum a patit Harry. Cu toate astea de cand o cunoaste ep Nina, e schimbat. Zambeste mai mereu, este extreme de binedispus. Si Nina pare o fata serioasa, ca si el. Ei 2 chiar ar trebui sa se cunoasca mai bine.

Louis a avut multe relatii, dar nu cred ca s-a implicat cu adevarat in niciuna. El e mai nebun din fire, dar si extreme de sensibil. Inca nu a gasit fata  care sa il faca sa isi arate latura sensibila, dar am observat ca se schimba tota la fata cand o vede pe Daiana.

Harry, si acum spun asta cu toata sinceritatea, este don juan’ul grupului nostru, el are in fiecare saptamana alta prietena. Ii place sa se joace cu fetele. Nu credeam ca poate sa aiba chiar orice fata vrea asa ca am inceput aceste pariuri dintr-o prostie. Lui i se pune pata pe o fata si noi, dupa ce o cunoastem putin il provocam sa o cucerasca. Pana acum nu a
pierdut nici un pariu. Stiu ca nu e frumos din partea noastra sa facem asemenea pariuri, la inceput o faceam pentru ca nu credeam ca o sa reuseasca, acum o facem pentru ca vrem sa gaseasca o fata care sa il puna la punct. Trebuie sa existe undeva. Ultima cucerire a lui Harry este o prezentatoare foarte sexy, dar care are 32 de ani. Nu stiu cum reuseste, dar a rupt foarte multe inimi, chiar si  pe cea a prezentatoarei.  
Harry se poarta asa pentru ca in urma cu 2 ani inima lui a fost rupta in bucatele mici mici. A fost impreuna cu o fata mai mare ca el cu un an inca de cand avea 14 ani. Au fost impreuna pana cand el a facut 16 ani. O iubea extreme de mult si nu putea sa creada ca va fi vrodata cu alta fata. Erau cuplul perfect stiut de toata lumea din liceu. Cand a fost in tabara de muzica aceasta la inselat cu un alt baiat mai mare. Harry a fost distrus. De atunci si-a gasit alinarea in muzica si in alte fete. Nici una din pacate nu i-a ajuns la inima. Asta pana la Tea. Nu cred ca l-am vazut atat de entuziasmat pana acum pentru o fata. La intrigat cand a tipat la el si in plus ochii ei l-au cam zapacit. A venit la noi si ne-a povestit cat de nervoasa era pe el ca a dat peste ea, inloc sa se simta flatatata si sa ii ceara un autograf sau ceva de genu’. Atunci am pus un nou pariu, daca reuseste sa o cucereasca pana la balul de Haloween, in urmatorul concert vom spune ca el este cel mai talentat si cel mai frumos dar daca nu reuseste va recunoaste ca este un imbecil.
Harry a aceptat extreme de incantat, dar nu intelege de ce atata timp, de obicei o saptamana ii ajunge. Totusi desi nu recunoaste, Tea la vrajit complet, nu cred ca l-am vazut zambind cand vorbeste despre o fata niciodata.
Oare ele sunt??? Fetele pe care le asteptam, nici unul dintre noi nu se astepta sa ni se puna pata pe niste fete din liceu. Dar ele 5 sunt chiar speciale.

Weekend-ul a venit si dupa cum am promis ii vom arata lu’ Vero Londra
Ne-am intalnit toti 10 in fata casei Teei.
Ne-am impartit in mai multe grupuri, si fiecare grup cu masina:
Eu, care si conduc, cu Vero,Niall si Dizz in aceiasi masina. Zayn cu Nina si cu Harry si Tea in alta masina, iar Louis si Daiana in alta masina.
Mai intai ne-am dus sa vedem Palatul Buckingham si atunci am vazut un autobuz turistic. Mi-a venit o idée.
Liam: Asteptati putin aici, vin in 5 minute.
Au asteptat cam 15 dar toti vorbeau intre ei, incercau sa se cunoasca, mai putin Vero care admira Palatul putin stanjenita ca ceilalti erau “ocupati”  cu alte lucruri.
Liam: Hey, m-am intors.
Zayn: In sfarsit ce a durat atat?
Tea: Dar ce ai facut pana acum??
Liam: Am inchiriat un autobuz turistic.
Dizz: Asta e cea mai brilianta idée.
Tea: Clar.
Liam: Cred ca merit cate un pupic de la fiecare pentru asta.
Tea: Normal, si imi da o mare stampila pe obraz. Harry si Vero se uitau extrem de uimiti. Suparati, sau chiar gelosi. Am uitat sa precizez ca eu si Tea ne-am imprietenit foarte tare. I-am povestit despre sentimentele mele pentru Vero si din sfat in sfat am ajuns buni prieteni, desi ne cunoastem de cateva zile.
Tea: Urcam sau va mai holbati mult la mine???
Daiana, Louis: Haideti baieti, sus!!!

Ne-am urcat la etaj ca sa vedem mai bine. Turul a durat cam 3 ore si ne-am distrat foarte tare. Am spus tot felul de glume. Tea e chiar foarte amuzanta cand incepe sa se dezlantuie.
Vero parea ca se simte minunat desi era putin rece, distanta, la fel si Harry.

Pe la 1 dupa-amiaza ne-am dus sa mancam.
Cand Vero a spus ca se duce la baie am plecat dupa ea. Pentru priam data am intrat in baia fetelor.
Liam: Ce ai patit??
Vero: Hey ce cauti aici???
Liam: Nu raspunzi la o intrebare cu o alta intrebare. Nu pari ca te simti bine si noi am facut ziua asta special pentru tine.
Vero: Stiu si apreciez enorm.
Liam: Si atunci? Ce ai? De ce esti asa de distanta?
Vero: Nimic..nu..ohh Liam..pari atat de apropiat de ea si ea e minunata, e frumoasa, glumeata..si pare ca iti place atat de mult..si mie..MIE IMI PLACE DE TINE. A inceput sa planga.
Liam: *am inceput sa rad* Prostuto, nu mai plange. Eu si Tea suntem prieteni atat. Mie imi place de alta fata.
Vero: ohh serios, oh cum am putut sa cred asa ceva despre prietena mea, credeam ca ma tradeaza, si pai..cred ca e o fata norocoasa cea de care iti place. A vrut sa plece.
Liam: Da..esti norocoasa.
Vero: Da sunt…Ce?? Tu, tu glumesti. Nu e frumos sa te joci cu sentimentele unei fete..
Liam: Ohh vino incoace..si am sarutat-o..Acum ce zici?
Vero: Sa ma ti bine in brate pentru ca mai am putin si lesin.
Liam:*am inceput iar sa rad* Ok..nu iti mai dau drumul..ce spui..ce spui sa fi prietena mea. Eram mai sigur ca niciodata ca vreau sa fiu cu ea.
Vero: Pai acum chiar trebuie sa ma ti bine…Da!!!! Si mi-a luat fata in minile ei catifelate si mi-a dat un sarut atat de dulce.
O doamna: Hmm cred ca asta e baia doamnelor nu??
Vero: Ne scuzati, hai sa merge. Si am plecat de acolo fugind.
Daiana: Ce ati stat atat, cred ca Niall vroia sa va manance si mancarea vostra..voi va tineti de mana??? A spus extrem de uimita dar si incantata.
Vero: Pai..da..noi..
Liam: Suntem un cuplu, am completat-o eu.
Toti: Wow, felicitari.
Harry: Spune-ti sincer, e ati facut voi la baie???
Am inceput sa radem toti. Ne-am mai plimbat prin oras pana la 9 seara. Eram extreme de fericit sa ii arat prietenei mele orasul. A fost o zi extraordinara.
cand ne-am intors acasa Zany a facut schimb cu Louis si a ramas singur in masina cu Nina.
Zayn: A fost o si minunata.
Nina: Da, a fost foarte tare, m-am distrat pe cinste. Si sunt asa fericita pentru Vero. Ei chiar ii place de Liam.
Zayn: Da, e ciudat cum ne cunoastem doar de o saptamana dar ne simtim atat de bine unii cu altii.
Nina: Tehnic noi va cunoastem mai de mult, sti trupa..
Zany: Aaa deci recunosti, sunteti fane?
Nina: Cine nu ar fi..aveti niste voci minunate, de melodii nici nu mai spun…
Zayn: Si noi??
Nina: Pai fanele voastre nu nu prea..adica pana sa va cunoastem credeam ca sunteti niste fitoti, dar nu..sunteti..esti..
Zayn: …adorabili.
Nina: De treaba vroiam sa spun.
Zayn: Stii..eu nu sunt asa..cu fetele…adica..Nina de cand te-am vazut ma atras ceva la tine..si a oprit masina..ajunsese in fata casei Ninei.
Esti frumoasa, draguta, dar serioasa..esti..Ahh Nina sper sa nu ma grabesc dar eu nu mai pot sa ascund asta..trebuie sa ii i-au exemplul lui Liam..Nina eu te plac. spune-mi ca sentimental e reciproc te rog.
Nina:……………era uimita.
Zany: Hey, asa de rau a sunat toate astea. Atunci Nina i-a sarit in brate si i-a dat cel mai pasional sarut de care Zayn a avut parte pana atunci.
Zayn: Deci sa inteleg ca si tie..
Nina: Imi place de tine. Normal, cum de nu ti-ai dat seama pana acum?
Zayn: Pai tu cum de nu ti-ai dat seama??
Nina: Serios tu esti ZAYN MALIK eu sunt…eu, o fata ..
Zany: ..frumoasa.
Nina: Si din nou, nu asta vroiam sa spun.
Zany: Dar asta e adevarul. Deci daca sentimental e reciroc ce zici sa fi prietena mea?
Nina: Trebuie sa ma duc in casa e tarziu..si iese din masina…
Zany: Pai si raspunsul meu??? A lasat capul in jos dezamagit.
Nina: *sa intors fara ca Zayn sa isi de-a seama la geamul lui si a ciocanit* Da domnule Malik, vreau sa fiu prietena ta, a raspuns ea.
Atunci Zayn a sarutat-o, iar dupa a privit-o cum intra in casa. S-a intors extreme de fericit.
Zayn: Hey baieti, mai e cineva cu prietena aici.
Niall: Wow, bravo Zayn!!!
Liam, Lou, Harry: Bravo, frate!
Louis: E o tipa de treaba.
Zayn: Chiar e..voi ce ati facut???
Niall: Cred ca o sa va dau si eu vesti bune in curand.
Louis: Daiana e incredibila, dar sa nu ne grabim. Suntem prieteni desi poate asta o sa se schimbe.
Zayn: Si tu Harry??
Harry: Eu, eu inca lucrez la asta. Tea nu prea ma bagat in seama azi. Cum poate sa faca asta, chiar credeam ca a inceput sa se indragosteasca de mine dupa faza cu cafeaua.
Louis: Eu ti-am mai zis.E fata desteapta, o sa fie greu cu ea. Nu cred ca reusesti.
Harry: Cum sa nu! Mereu reusesc. Stiti ca sunt irezistibil, doar ca la ea nu merg chestiile clasice, asa ca o sa apelez la alte metode.

Dupa discutia asta, ne-am dus toti la culcare. Fiecare se gandea la fata lui. Am adormit cu ele in gand.

Un comentariu: