duminică, 29 iulie 2012

Cap.8 Jealousy!!!!
Part 2 

Dizz: Ce naiba?
Vero:*s-a intors spre noi* Nu mai vad eu bine?
Tea: Nu, vedem bine. Nu v-am spus? Ne-au cucerit, ne-am avut si acum...ne-au lasat pentru altele. Tipic, nu stiu cum naiba ne-am lasat pacalite. Spuneam asta atat de indiferent, desi inauntrul meu vroiam sa urlu.
Fetele aveau lacrimi in ochii.
Tea: Fetelor, nu trebuie sa le aratati ca suferiti, ce naiba? Haideti sa mergem la o cafenea, sa sarbatorim ca Vero este noua noastra colega de teatru. Asta da veste bun.
Nina: Ai dreptate, avem de ce sa fim bucuroase. NU trebuie sa suferim pentru..ei.Daca intradevar insemnam ceva pentru ei nu le aveau acum pe plastice in brate.
 Am plecat mai departe, incercand sa fim cat mai indiferente.
Ne-am dus la cafeneaua noastra preferata si am incercat sa ne simtim cat mai bine, am si reusit, dar totusi inauntrul nostru eram toate disperate, dar incercam sa mascam totul.

Boy's part

Inteleg ca sunt suparate, le-am ranit prietena, dar totusi sa creada ca noi ne jucam cu ele. NU le-am dat nici macar un motiv sa creada asta, inafara faptului ca le-am ascuns pariul.
Zayn: Nu vrea. Nu intelege. Si nici nu m-a lasat sa ii explic.
Niall: Nici pe mine.
Liam: Da, nici macar nu stiu ca Harry chiar s-a indragostit de ea...
Louis: Oare cum au aflat? Nu stia nimeni inafara de noi si sunt sigur ca nu le-a spus nici unul dintre noi.
Niall: Da si eu imi pun aceiasi intrebare. Cum naiba au aflat?
Harry: Voi ati vazut-o..era cu el..fostul ei..Dean. Saracul Harry nu era deloc atent la ce vorbeam noi, el era doar cu gandul la Tea si la fostul ei.
La luat in brate..ii zambea, vorbea cu el. Vineri a plecat acasa cu el si acum cateva zile nici nu vroia sa auda de el, a inceput  sa tipe.
Toata ziua fetele ne-au evitata, ma intreb oare unde au mancat, pentru ca in pauza de masa nu le-am vazut in sala de mese.
Dupa ore toti ne indreptam spre masini, dezamagiti, suparati cand Liam si-a amintit:
Liam: Azi Vero are auditie. Veniti cu mine sa o vedem, trebuie sa vad cum se descurca. Si sigur vor fi si fetele voastre acolo.
Niall: Da si dupa, vorbim cu ele, le explicam tot. Adica daca suntem toti nu vor putea sa fuga de noi si vom putea sa le spunem tot.
Zayn: Eu sunt deacord, abia asteptam sa o vad pe Nina, nu am mai vazut-o de azi-dimineata si urasc sa fim certati.
Louis: Pai, oricum nu avem nimic important sa facem deci sa mergem.

Am intrat in amfiteatru si nu mai era nimeni, ne-am hotarat sa stam pe ultimul rand, sa nu ne vada fetele.
Dupa auditia lu' Vero, care a fost nemaipometita, am vazut ca Nina incepea sa ii zambeasca unui baiat. Dupa cateva minute, tipul s-a dus la ea si au inceput sa rada, sa se tachineze. Nina parea ca se simte foarte bine cu el. Simteam cum fierbe sangele in mine, imi venea sa ma duc pe scena si sa il pocnesc pe tip.
In acelasi timp Liam trecea prin acelasi chin ca si mine. Vero vorbea foarte amiabila cu un alt tip. Si ea zambea la el, pareau ca flirteaza. Liam s-a ridicat, cred ca vroia sa se duca la tip, cand Harry l-a oprit.
Harry: Nu rezolvi nimic cu violenta. Defapt o sa agravezi lucrurile. Am un plan, haideti afara.
Am iesit afara plin de nervi. Gata, deja trece la altul?
Louis: Deci, Harry, ai un plan?
Harry: Da..in dimineata asta am vorbit cu Julia, stiti una din majorete.
Niall: Una din fetele care se dadea la noi la inceput?
Liam: Una din plastice...parca asa le spuneau fetele.
Harry: Da una din ele. Pai ce ziceti sa le facem geloase. Adica poate cand vor realiza ca ne vor pierde, se vor trezi la realitate si vor vrea sa vorbeasca cu noi.
Niall: Da..poate chiar ar trebui..adica, haideti sa vedem cat le pasa lor de noi.
Louis: Da, daca ele chiar cred ca ne-am jucat cu el...pai hai sa ne jucam, hai sa vedem cat tin ele la noi.
Liam: Eu ma bag...
Zayn: Si eu!
Harry: Perfect. Atunci sa vorbim cu majoretele si sa le spunem.
Zayn: Pai crezi ca vor fi deacord??
Harry: Pai Julia mi-a dai ideea, ma bufnit rasu' cand am auzit. Credeam ca totul se va rezolva azi. Dar vedeti si voi prietenele noastre nu vorbesc cu noi si mai mult incep sa flirteze cu alti baieti. Si eu nu stiu despre voi dar eu nu voi lasa singura fata pentru care chiar simt ceva, dupa mult timp sa imi scape atat de usor.
Baietii: Nici noi!!!!

Majoretele au fost incantate sa ne ajute. Ele spun ca nu vor sa vada cum alti sufera din dragoste , iar pentru noi asta e suficient. Sper doar sa mearga.
Cand fetele au iesit din amfiteatru si ne-au vazut pareau suparate, la inceput cel putin, dupa au plecat, ca si cum nimic nu s-a intamplat. Oare chiar sa fie atat de indiferente?
Louis: Nu, nu cred..nu ati vazut erau deranjate..
Niall: Da la inceput erau atat de surprinse...mie mi sa parut ca Dizz avea lacrimi in ochii..doamne nu vreau sa o fac sa planga.
Harry: Eu cred ca merge...ar trebui sa continuam.
Julia: Poi..putem sa ne prefacem ca suntem prietenele voastre.
Bety: Da..nu ne deranjeaza.
Narcissa: Chiar deloc.
Zayn: Pai atunci asa facem. Multumim fetelor.
Dianaa: Ohh nu aveti pentru ce..oricum puteati sa le faceti geloase cu orice alte fete din Anglia.
Mara: Da...adica..noua chiar ne face placere sa va ajutam.

Plasticile part
Totul merge perfect. Am reusit sa fac rost de numarul lui Harry si i-am spus ca eu ii sunt alaturi pentru orice. Inclusiv daca vrea sa o faca pe scumpa mea verisoara geloasa. Si prietenele mele la fel, le stau baietilor al dispozitie. Ma bucur ca planul meu a reusit.
Bety: Julia esti geniala. Suntem noile lor prietene.
Mara: Prietene false..
Narcissa: Dar in ochii celorlalti suntem prietenele lor.
Julia: Bine asta de maine, abia astept sa vad fetele tuturor din scoala cand ne vor vedea cu ei.
Dianaa: Ohh acum chiar vom deveni celebre. Prietenele vedetelor, mereu devin celebre. Nu inteleg cum astea nu au devenit pana acum.
Julia: Doar le sti...nu le plac chestile astea...
Bety: Acum trebuie doar sa ii cucerim si sa fim prietenele lor pe bune. Asta va fi foarte usor. Ce a fost mai greu a trecut.
Mara: Vad deja cum va fi viata noastra de acum...interviuri, cluburi pretentioase, petreceri exclusive...viata cu baietii astia e grozava..
Julia: Da dar, nu numai de asta il vreau pe Harry..e asa de...ahh..si imi face mare placere sa il fur din nou Teei.
Baty: Da asa prieteni frumosi, nu multe fete au. Viata noastra va fi perfecta.

Dupa ce am plecat de la cafenea am fost toata ziua pusa pe ganduri. Julia si Harry? Doamne cat de proasta am fost. Trebuia sa ma astept...eu care sunt asa prudenta...ce naiba a fost in capul meu...si am ajuns si sa il iubesc. Doamne il iubesc? Chiar e iubire asta ce simt? Nu sunt sigura, dar stiu sigur ca il urasc...pentru ce mi-a facut..pentru ca o tinea pe Julia in brate...dar cum pot sa simt doua lucruri atat de in contradictoriu, in alcelasi timp pentru aceiasi persoana.
Pe la 9 seara am iesit pe balconul din camera mea. Simteam ca nu am aer si vroiam sa privesc cerul. Harry facuse schimb cu Liam de camere cand eram impreuna ca sa putem sa ne vedem mereu, chiar daca sunt cativa metri buni intre balcoane puteam sa ne vedem foarte bine. Ce stupid mi se parea acum.
La 10 minute a iesit si el pe balcon. Am vrut sa intru cand l-am vazut si atunci mi-a spus:
Harry: Nu trebuie sa intri din cauza mea.
Tea: Te crezi mult prea important. Tu chiar ai impresia ca lume mea se invarte in jurul tau?
Harry: Nu..cum as putea sa cred asta?
Tea: Dar lumea ta Harry, in jurul cui se invarte mai nou? NU pot sa cred ca l-am intrebat asta.
Harry: La ce te referi, a inceput sa zambeasca.
Tea: Pai, te misti repede. Ai trecut deja la Julia. Sau incepusei sa te dai la ea inca de cand ¨erai impreuna cu mine¨?
Harry: Nu ¨eram impreuna cu tine¨, chiar eram cu tine..
Tea: da sigur, si am dat ochii peste cap.
Harry: Si nu nu m-am dat la ea pana acum...dar din moment ce tu nu vrei sa auzi de mine...
Tea: Te-ai gandit sa treci la verisoara. Frumos!
Harry: Iti pasa! Oricat ai vrea sa pari ca nu iti pasa..iti pasa..esti geloasa.
Tea: Eu geloasa??? Ma faci sa rad. De ce as fi? Ai o prietena pe masura ta. Sunteti doi...
Harry: Doi???
Tea: Nenorociti...da asta e cuvantul potrivit. Chiar va potriviti, sa va tine.
Am intrat in camera cu lacrimi in ochi.
Tea:  Gata Tea, nu merita. NU ai de ce sa plangi!!!!
Harry:*zambea* Pe cine pacaleste..chiar e geloasa.


A doua zi la scoala cei 5 au intrat tinandu-le de mana pe majorete. Toti erau extrem de confuzi.
Se auzea peste tot ¨gata, nu mai sunt cu actritele¨, ¨Wow!!Asta cand s-a mai intampla?¨, ¨Gata cu marea dragoste¨. Noi incercam sa parem cat mai in regula, dar nici una dintre noi nu eram asa.
In timp ce vorbeam cu fetele, tot felul de prostii, despre diverse materii o boboaca ne-a adus o invitatie.
¨Sunteti invitate la petrecerea de 18 ani a domnului Harry Styles care v-a avea loc sambata in clubul One Level.¨
Tea: Am uitat, sambata e ziua lui..
Dizz: Cum naiba are tupeul sa ne invite la ziau lui?
Nina: Nu ca eu ma duc sa ii zic vreo doua.
Tea: NU e nevoie...
Vero: Sper ca nu are pretentia sa mergem.
Daiana: Da..nu avem ce sa cauta acolo.
Tea: Ba avem fetelor..si vom merge..vor sa ne jucam...pai hai sa ne jucam!!!

3 comentarii: