sâmbătă, 28 iulie 2012

Cap.8 Jealousy!!!!
Part 1


O noua saptamana a inceput si cu asta si o noua luna. Ultima luna de toamna.
Imi doresc atat de mult sa stau acasa, nu vreau sa merg la scoala.
M-am imbracat extrem de incet, iar mama tot tipa la mine sa ies mai repede sa mananc ca intarzii la scoala.
Tea: Mama, nu imi este foame.
Mama: Pai doar nu vreai sa mergi la scoala fara sa mananci. Hai te rog i-a macar niste paine prajita si putin suc.
Tea: Mama, serios nu pot sa mananc. Auzi ma duci si pe mine la scoala?
Mama: Nu te duci cu prietenul tau? mama inca nu stia ce sa intamplat.
Tea: Nu..noi..nu mai suntem..impreuna.
Mama: Cum, de ce, de cand???a intrebat uimita.
Tea: Pai..vineri la bal..mi-am dat seama ca...nu avem nimic in comun, am mintit-o eu.
Mama: Ohh nu stiam..imi pare rau Tea.
Tea: Nu e nimic..nu e ca si cum as fi tinut la el sau ceva de genu, aveam o fata foarte serioasa, deci stai linistita. Zi ma duci?
Mama: Da te duc. Uite si niste bani daca nu mananci acasa, sa iti cumperi ceva.
Tea: Multumesc mama. Mergem?
Mama: Stai sa imi i-au materialele. Asteapta-ma in masina, uite cheile.
Tea: Ok. Cand am iesit afara din casa Harry era pe alee vorbea la telefon, era tot un zambet si am auzit numele Juliei. Atunci m-am albit toata. Vorbea cu Julia????
M-am dus spre masina mamei, cand ma vazut si ma strigat:
Harry: Tea, Tea stai putin. Eu am deschis masina si m-am urcat in ea in timp ce el sarea gardul viu care ne desparte casele.
Tea, te rog, ascultama.
Atunci a aparut mama.
Tea: Hai sa mergem mama.
Mama: Nu vorbesti cu..de ce nu vorbesti cu el?
Tea: Pai..sti cum sunt vedetele astea..nu suporta sa fie parasiti..si nu am chef de el..HAI!!!

Cand am ajuns la scoala si am coborat din masina toata lumea se uita la mine. Dupa toata drama de vineri seara era de asteptat. Totusi am mers printre ei cu capul inainte si o expresie rece, indiferenta. Ma salutau si ii salutam inapoi la fel de rece. Dupa 5 minute m-am intalnit cu fetele.
Tea: Hei, ce fac fetele mele?
Dizz: Fara nici un pic de chef de scoala si cu inimile rupte in doua...
Nina: In rest totul e bine. Am inceput sa radem toate.
Vero: Liam mi-a lasat zeci de mesaje. Vrea macar sa vorbim, sa imi explice...
Daiana: Si Louis...dar nu vreau sa il ascult...se vedea ca o doare sufletul sa spuna asta...
Tea: Ohh fetelor..eu nu..nu am de gand sa mai sufar nici macar o secunda pentru un tip care nu merita. Am pus punct la tot.
Nina: Si uitei ca vin. Haideti sa mergem in scoala.
Dizz: Pai haideti daca plecam acum avem timp sa disparem pana parcheaza ei.
Tea:  Luati-o inainte..va prind din urma, trebuie sa vorbesc cu cineva, ma uitam la Dean care tocmai venise si el.
Daiana:*se uita in directia in care a uitam si eu* DEAN?
Tea: Da, chiar trebuie sa ii spun ceva.
Dizz: Bine, a spus suspicioasa.

M-am indreptat spre Dean si puteam sa vad cum incepea sa zambeasca cand am vazut.
Dean: Ce face micuta mea?asa imi spunea el cand eram impreuna.
Tea: Bine. Si i-am zambit prieteneste.
Dean: Esti ok, dupa povestea de vineri...
Tea: Da, despre asta vreau sa vorbim.
Dean multumesc, ai fost atat de dulce. Nu te-am mai vazut asa de foarte mult timp. Si ai aparut exact cand aveam nevoie de un prieten. Multemesc mult pentru toate cuvintele tale.
Dean: Sunt mereu aici pentru tine. Chiar vreau sa fim iar ca inainte si daca asta nu se poate macar sa fim prieteni. Ne cunoastem de mici si tin mult la tine. Sa nu uiti asta da, sunt mereu aici pentru tine.
In tot acest timp Harry se uita foarte urat la noi. Parea nervos.
Tea: Multumes Dean. Si mie mi-ar placea sa fim prieteni. Atunci l-am luat in brate si ne-am tinut asa cam 1 minut. Sincer imi era dor sa il imbratinez.
Dean: Sti cantaretul s-a facut rosu.
Tea: Crezi ca imi pasa?
Atunci i-am dat drumul.
Tea: Vii la ora?
Dean: Nu inca, trebuie sa vorbesc cu prieteni mei. Sa vedem la cat facem azi antrenamentu.
Tea: Ahh pai eu plec..ne vedem la ore. Si din nou i-am zambit prieteneste.
 Mi-am luat cartea si caietul de engleza din dulap si cand l-am inchis Harry era langa mine.
Harry: Ce vorbeai cu tipul ala?
Si de ce l-ai imbratisat???Parea asa de nervos.
Tea: Nu cred ca e treaba ta.
Harry: Cum sa nu fie treaba mea? Si de ce ii zambeai asa..parca te-a inselat.
Tea: Pai aveti ceva in comun nu?
Harry: Nu Tea, nu am nimic in comun cu el...m-am uitat urat la el. Daca m-ai lasa sa iti explic.
Aaa si tot cu el ai plecat si vineri nu??? Si sambata..cu..cu el ai fost??
Tea: Da cu el am fost. PROBLEME. Pot sa fac ce vreau cu viata mea fara sa iti dau tie nici o socoteala. Tot ce tine de mine, pe tine nu te intereseaza, fac ce vreau. Daca vreau sa imi imbratisez fostul prieten, o sa il imbratisez fara sa iti sau tie nici o explicatie. Ai inteles da? Am spus toate astea pe un ton restit si dupa am plecat.
Harry a dat un pumn dulapului de nervi si toata lumea de pe hol se uita la el.

Nina part

Am intrat in scoala cu fetele dar ne-am despartit pentru ca avem ore diferite. Dupa ce mi-am luat cartile de chimie am plecat spre clasa. Mergeam fara sa fiu atenta la ce se intampla in jurul meu si am intrat in cineva. Era Zayn, era in fata mea. Am inceput sa tremur de nervi dar si de emotie.
Zayn: Buna.
Nina: Scuza-ma!!!
Zayn: Nu trebuie sa imi scuz prietena pentru ca a intrat in mine. Chiar daca nu imi raspunde la telefon.
Nina: Unde e prietena ta? O ascunzi la spate? Mi-ar face placere sa iti cunosc noua cucerire. Am spus astea cu un zambet sarcastic.
Zayn: Pai o cunosti..tu esti..
Nina: Sunt? Serios? Chiar sunt?
Zayn: Normal ca esti..doar daca nu vrei sa nu mai fi..a pus o fata serioasa si o voce trista.
Nina: Trebuia sa te gandesti la asta inainte de pariul ala stupid..sau macar sa zici ceva de el. Stii ca Tea e prietena mea...cum ai putut sa il lasi pe Harry sa o raneasca?
Zayn: Nu te cunosteam prea bine cand ma pus pariul..si nu am, nu am stiut ce sa fac. Oricum Harry s-a ind..
Nina: Stii ce inseamna toate astea?? Daca l-ai acoperit, tot asta faci si tu cu mine. Am inceput sa plang.
Zayn nu zicea nimic, parea surprins. Deci asa e?
Zayn: Nu..ce nu!!!
Nina: Am ora..trebuie sa plec.
Cand am trecut pe langa el m-a luat de mana.
Nina: Zayn, am ora. M-am uitat urat la el si mi-a dat drumul.








Dizz part

Sunt asa dezamagita de Niall. Eu chiar incepusem sa il iubesc pe baiatul asta. Ma facea asa de fericita si ne asemanam in atat de multe lucruri. Credeam ca este perfect, dar sa fac un pariu pe seama unei fete. Sa se joace asa cu inima ei. De asta nu il credeam in stare. Se pare ca m-am inselat mult si ma doare atat de mult. Astazi prima ora am sport asa ca ma dus la vestiare sa ma schimb. Sunt singura aici, celelalte fete inca nu au venit pentru ca mai sunt 15 minute pana incepe ora.
Mi-am luat pantalonii de sport pe mine cand aud usa de la vestiar si Niall in fata mea.
Dizz: Ce naiba..Nial iesi afara sunt in sutien.
Niall: Scuza-ma*in timp ce isi acoperea ochii*. Desi mie imi place ce vad.
Dizz: Niall, si mi-am luat repede tricoul de mine, ce naiba cauti aici? Daca te vede cineva o sa ai proble..
Niall: Deci iti pasa de mine pana la urma?
Dizz: Pai, nu ar trebui. Niall de ce naiba nu ai spus nimic???
Niall: Nu stiu..de fapt eram sigur ca Harry nu va reusi..si vroiam ca Tea sa il schimbe, si dupa el sa..
Dizz: Ohh bun asta e scuza ta? Niall e prietena mea..s-a jucat cu ea, si tu nu ai zis nimic. Nici macar dupa ce s-au cuplat. A trebuit sa aflat in modul ala..
Niall: In ce mod?
Dizz:*am continuat fara sa ii raspund* Niall cum ai putut? Eu te credeam asa diferit, dar se pare ca nu esti.
Si eu ce sunt pentru tine...simti ceva pentru mine sau sunt o fata in plus?
Niall tacea, cred ca l-am bagat in ceata cu intrebarea mea.
Dizz: Multumesc pentru raspuns, si am iesit plangand.
Niall: Nu stai, Dizz!!!!!


Vero part
 Azi am proba la teatru. Sper atat de mult sa intru in echipa de teatru. Am repetat mult, dar totusi nu ma pot concentra bine. Liam  mi se strecoara mereu in minte. Cred ca ar trebui totusi sa vorbesc cu el. I-am trimis un mesaj sa ne intalnim in fata tonomatului de sucuri. 
Liam: Wow, te-ai hotarat sa vorbesti cu mine?
Vero: Da...sunt confuza..nu stiam ce sa iti spun. Liam ce naiba a fost toata chestia asta?
Liam: Pai o prostie..si imi pare asa de rau, dar nu stiti tot...
Vero: Sa nu imi spui ca mai e. Doamne Liam, prietena mea e deja distrusa de moartea tatalui ei. N-ai idee cat am incercat vara trecuta sa ii ridic moralul. Si acum voi faceti prostia asta de pariu si ea se indragosteste si acum are inima praf..ohh si a devenit asa de dura.
Liam: Imi pare atat de rau, dar ar trebui sa il asculte pe Harry..
Vero: Ce esti nebun?? Vrei sa mai si vorbeasca cu el???
Liam: Da...
Vero: NU!! Si oricum noi avem alta problema. NU mi-ai spus. Ai ascuns asta. De ce naiba????
Liam: Pai...a cazut pe ganduri.
Vero: Daca intradevar tii la mine mi-ai fi spus. I-ai fi spus ei, doar te considera prietenul ei si tu pe ea prietena ta. Mai dezamagit asa de rau..
Liam: Am avut motivele mele..
Vero: Ce???
Liam:Da, dar..
Vero: Si imi spui asta asa...e clar ca voi chiar va jucati cu noi. Bravo!
Am plecat cu lacrimi in ochii, iar el a incercat sa vina dupa mine, dar am intrat in clasa.


Daiana part

Dupa ce am plecat din curtea scolii si m-am despartit de fete, mi-am luat cartile si am plecat spre clasa. In fata mea era Louis. NU vreau sa vorbesc cu el, nu nu nu!!!! 
In timp ce el venea spre mine eu am intrat in baie. Doar nu o sa vina aici.Din fericire mai erau 2 fete, nu eram singura.
Fata: 'Neata Daiana!
Daiana: Buna dimineata, fetelor. Ce ati patit??Aveau niste fete mirate.
Fata: Pai..in spatele tau. Cand m-am intors Louis era sprijinit de perete, chiar in spatele meu.
Daiana: Ce naiba faci aici?
Louis: Fetelor, va rog, si incepe sa zambeasca, ma lasati putin singur cu prietena mea?
Fetele: Da, desigur!
Daiana: Prietena ta, nu mai e.
Louis: Cum sa nu mai fie, e chiar in fata mea. Si si-a pus mainile in jurul taliei mele.
Daiana: Nu, tu nu mai ai prietena, da-mi drumul. Cel putin nu pe mine, poate ai pe alta.
Louis: Cum sa am pe alta? Te rog nu mai fi suparata.
Daiana: SA NU MAI FIU SUPARATA!!!!! Ne-ati pacalit pana acum. Era asa de greu sa imi spui ce facea Harry? Sti ce am inteles eu din tacerea ta: ca si tu esti ca si el, te joci cu mine.
Louis: Nu ma joc cu tine.
Daiana: Si eu de unde pot sa stiu ca nu minti. Spune?
Doamne Louis eram dispusa la orice pentru tine, inclusiv sa ma cert cu parintii mei pentru tine. Si tu mai dezamagit in halul asta.
Atunci a intrat o profesoara si eu am iesit rusinata lasandu-l pe Louis sa de-a explicatii.

Toata dimineata eu si fetele i-am evitat pe baietii. Nici la masa nu am fost, am preferat sa mergem la biblioteca.
Tea: Vero , esti pregatita, mai avem 2 ore si urmeaza teatru.
Vero: Ohh imi e putin frica.
Dizz: Nu ai de ce, profa e asa de treaba
Nina: Da, trebuie doar sa te concentrezi.
Daiana: Ati vorbit cu baietii?
Vero: Da, mai mult ne-am certat..adica chiar m-a dezamagit.
Nina: Si pe mine..
Dizz: La fel si aici.
Tea: Da, am vorbit..incepuse sa ma intrebe ce caut cu Dean? De parca il intereseaza.
Vero: Da chiar, ce cauti cu Dean???
Nina: Da...
Tea: Pai in seara balului a fost asa dragut si sa purtat asa de bine..nu mai e asa cum il stiti voi. Si chiar as vrea sa fim iar prieteni. Dar doar atat.
Dizz: Sigur? Oricum ai grija.
Tea: Normal ca am grija.
Haideti s-a sunat.

La auditie Vero a fost asa de buna. A intrat in echipa noastra.
Iar acum asteptam sa vedem fiecare ce rol avem.
Nina a inceput sa vorbeasca cu tipul nou din trupa , Josh, iar Vero cu un veteran al trupei, Max. Ele glumeau cu ei, zambeau si se simteau chiar bine.
Atunci ne-am dat seama ca baietii erau in sala pe ultimul rand si nu se vedeau din cauza intunericului. Liam sa ridicat suparat ca si Zayn. Ceilalti i-au urmat.
Profa: Fetelor fiti atente.
Nina tu esti Sandy Olsson.
Tea esti Betty Rizzo.
Veronica esti Marty Maraschino.
Dizz tu esti Vi.
Iar tu Daiana esti Putzie.
Dupa ce profa le-a spus si celorlalti ce rol au, ne-a anuntat cand avem repetiti si ne-a dat drumul.
Am iesit incantate din amfiteatru eram toate cu zambetul pe buze. Dar cand am ajuns in curte baietii erau cu plasticile. Ne-am oprit toate socate. Harry o tinea in brate pe Julia. Niall vorbea cu Bety. Liam se tinea de mana cu Mara. Zayn tocmai vroia sa urce in masina cu Dianaa, iar Louis, ca si Harry o tinea pe Narcissa in brate.
Toate ne uitam confuze una la alta.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu