marți, 24 iulie 2012

Cap.6 And the problems begin
Part 3

E incredibil. E asa de..ahh perfect si cred ca e mai mult de atat, nu doar il plac cred ca ma indragostesc de el. Nu ma asteptam sa planuiasca o zi atat de frumoasa..si clar nu ma asteptam sa fie atat de normal si de romantic. Ahh si e al meu. E prietenul meu, nu pot sa cred.
Totul e atat de minunat in viata mea acum. Am un prieten minunat, incep sa ma inteleg din ce in ce mai bine cu mama, prietenele mele sunt la fel de fericite ca si mine si am si 4 noi prieteni extraordinari.
Oare as mai putea sa imi doresc ceva? Cred ca doar ca toate astea sa ramana asa.

Julia's part.
E incredibil. Cum poate Harry, care este atat de frumos sa se uite la stupida de verisoaramea. Pana acum flirta cu mine si dintr-o data e cu Tea. Dar nu o sa las eu asta asa.
Bety: Buna Julia!
Julia: Buna fetelor! Ce faceti dragelor?
Dianna: Nu prea bine! Zayn e cu acra aia de Nina. Eu trebuia sa fiu cu el nu ea. Eu trebuie sa fiu cu unul din cei mai populari baieti din scoala, din tara si sigur in curand din lime.
Mara: Exact, Ce cauta Liam cu tipa aia noua? Adica nu  reprezinta nimic in scoala asta, e normala.
Narcissa: Da, macar celelalte au mica por portiune de popularitate, dar ea e un nimeni. Si Louis e cu Daiana, cum???
Bety: Asta nu va ramane asa, trebuie sa ne gandim cum sa facem sa ii despartim. Niall trebuie sa fie cu mine. Si oricum nu poate fi asa greu sa ii despartim. Sunt sigura ca va fi greu, doar nu au ajuns sa le iubeasca. Oricum nu inteleg de ce sunt cu ele cand ne pot avea pe noi.
Julia: Da nici eu nu inteleg. Oricum stiu cum pot sa o fac pe Tea sa il dispretuiesca pe bombonelul de Harry si celelalte sa se desparta de scumpii lor prieteni.
Dianna: CE? CUM? Si de cand e Tea cu Harry? Nu se dadea la tine?
Julia : Da..ieri am aflat cand am fost in vizita cu mama la ea. Mi-a cazut cerul in cap, credeam ca l-am cucerit. Da detin un mic secret al baietilor. Ieri am aflat ca au pus un mic pariu. Harry a pariat cu baietii ca o va cuceri pe Tea pana la balul de halloween, din pacate a inceput sa ii placa de ea si clar nu se vor mai desparti. Dar ce credeti ca va face Tea cand va afla? Mai ales ca nu va afla si ultima parte.
Mara: Asta e perfect, dar cum le va face pe celelalte sa se certe cu baieti?
Julia: Pai din moment ce ei nu au spus nimic si l-au lasat pe Harry sa se joace cu prietena lor credeti ca vor ramane asa fericiti?
Bety: Ahh e perfect..si vom avea grija sa afle chiar la bal. Cand vor fi in culmea fericiri.
Dianaa: Da e genial..de aia tu esti sefa noastra. Peste 6 zile micutele noastre actrite vor avea parte de drama vietii lor.









  
 Saptamana asta a fost grozava. Dupa scoala Harry ma ducea mereu undeva. Ori la un restaurant la luam masa, ori la un film sau la inghetata. Nici atenti care inseamna atat de mult. Ma face mereu sa zambesc si sa ma simt in siguranta cu el. Simplul fapt ca sunt cu el ma face fericita.
Din pacate am aparut pe prima pagina a mai multor ziare. Se pare ca paparazzi ne-au urmarit toata saptamana si Harry a uitat complet de ei.
La enervat enorm asta, mi-a spus ca nu vrea sa fiu urmarita de ei si de fanele lui. Nu vrea sa am o asemenea viata din cauza lui, dar i-am spus ca nu e nici o problema. Mi-am asumat asta cand am acceptat sa fiu prietena lui, dar recunosc ca nu imi place sa fiu fotografiarata si sa imi apara fata in toate ziarele din tara.Plus ca a trebuit sa ii dau mamei niste explicatii. Nu i-a venit sa creada cine este noul meu prieten.
Oricum azi este vineri si este balul de halloween. Eu si prietenele mele am fost de ieri la cumparaturi si ne-am luat costumele care sunt superbe. Ne-am hotarat sa ne intalnim toate la mine ca sa ne facem frumoase.
Au trecut cateva ore de cand ne tot aranjam dar trebuie sa recunosc aratam minunat.
















Nina s-a costumat in Catwoman, una foarte sexi.














                                               Dizz si-a ales un costum de pirat.








Vero este o vrajitoare incantatoare.
















Daiana si-a ales un costum foarte frumos de schelete.




Iar eu am ales sa ma costumez intr-o tiganca, una mai moderna.







La 7 baieti erau in fata casei fiecare costumat in felul lui. Zayn avea un costul de Batman care mergea numai bine cu costumul Ninei. Niall avea ca si Dizz un costum de pirat, iar Liam era un vampir. Louis era in ton cu Daiana avand tot un costum de schelete.
Tea: Hey, voi va-ti vorbit.
Liam: Pai, da. Vroiam sa ne potrivim.
Harry: Ti-am spus sa imi spui cum te costumezi. As fi aratat interesant ca si tigan.
Tea: Am vrut sa fie o surpriza. Dar tu ce...ce esti? Are un costum, care ii vine foarte bine, cu camasa si papion.
Harry: Eu sunt...pai sti cum nu aveam idee cum te imbraci si vroiam sa ma potrivesc cu tine m-am imbracat asa.Oricum sunt costumat..sti asta nu e chiar stilil meu. Sa zicem ca sunt un print modern.Si printul asta isi adora frumoasa gitancusa..arati nemaipomenit.
Tea:*am intosit* Multumesc dragule..si l-am sarutat.
Zayn: Incetati cu saruturile si hai sa mergem!
Harry: Puteti sa o luati inainte..eu pot sa pentrec chiar aici toata noapte facand exact ce faceam pana sa ma intrerupi tu.
Tea:*am inceput sa rad* Hai sa mergem.
In 20 de minute eram la scoala. Sala de sport era decorata foarte inspaimantotor, era o atmosfera infricosatoare...inficosator de distractica.
NU dupa mult timp le-am vazut si pe plastice. Trebuie sa recunosc ca aratau bine.





Dianna.
                                                                                            

                                        Narcissa.
 Julia.
                                                                         
                                           Bety.
                 



Mara.










Toata lumea era cu ochii pe noi 10, zici ca eram cine stie ce specimene. Oricum noi ne-am distrat toata noaptea, am dansat, am ras, ne-am speriat si am baut punch. Pe la 12 noaptea am luat-o pe Daiana si pe Nina si am mers la baie.
Bety: Acum este momentul.
Mara: Da fetelor, haide-ti la baie.
Eu si fetele eram in cabinele de toaleta cand plasticile au intrat in baie si eu inceput sa vorbeasca.
Mara: Voi ati vazut ce se distreaza.
Dianna: Pai macar acum, dupa seara asta Tea va fi distrusa.
Julia: Da, saraca mea verisoara nu mi-a venit sa cred cand am fost la ea acasa si i-am auzit pe baieti cum vorbeau de pariu. NU ii credeam asa sa puan pariu pe fete. Oricum a reusit a cucerito, a facut-o prietena lui, sta putin cu ea si dupa o paraseste.
Bety: Nu mi-a venit sa cred cand ne-ai spus. Totusi faptul ac sunt celebri nu inseamna ca se pot juca asa cu o fata. Oare si ceilalti fac la fel? Se joaca cu ele?
Mara: Julia, de ce nu ii spui verisoarei tale?
Julia: Oricum nu o sa ma creada, stiti si voi ca nu ne intelegem. Oricum haineti inapoi sa petrecem.
Au iesit bufnindle rasul, stiau ca am auzit totul.
NU imi venea sa cred ce aud. Sinteam sa imi fuge pamantul de sub picioare.
Daiana: Tea esti bine?
Tea: *am iesit cu lacrimi in ochi* Nu..nu nu ..sunt..voi ati..
Nina: Auzit? Fiecare cuvant. NU pot sa cred.
Daiana: Poate au mintit..le stiti..
Tea: Nu, Daiana, nu stiau ca suntem aici. Doar nu vorbeau asa..
Trebuie sa vad daca e adevarat, in  mintea mea erau atat de multe lucruri, dar speram ca nu e adevarat. M-am dus direct la Harry care era la masa cu baietii si cu Vero si Dizz.
Tea: E adevarat?Am spus pe un ton aspru.
Harry: Ce anume, iubito?
Tea: Iubito? Harry e adevarat ca sunt doar un pariu??
In acel moment i-a pierit zambetul de pe buze si toti au inceput sa se uite unul la altul schimbandu-si fata.
Tea: Deci e adevarat!!!
Harry: Tea..da...dar..nu e...a intains mana sa ma i-a in brate.
Tea: Nici un dar..i-a mana..si l-am plesnit in timp ce am izbucnit in plans...si voi se presupune ca sunteti prieteni mei. Nu pot sa cred ca m-am asat pacalita, trebuia sa imi ascult instinctul.
Toata sala se uita la noi uimita, iar eu am fugit de acolo plangand.
Nina: Zayn..cum ati putut..si noi ..
Dizz:*inca nevenindu-i sa creada ce sa intamplat* Noi ce suntem..tot jucariile vostre.
Niall: Nu, Dizz nu, cum poti ca crezi asta?
Vero: NU pot sa cred, Liam de ce nu ati spus nimic.
Liam: Credema Vero nu..nu am vrut sa se ajunga aici..
Louis: Plus ca Harry nu mai e asa..
Nina: Nu..tocmai a recunoscut..si trebuia sa o parasesti in seara asta.
CUM AI PUTUT???? A AVUT INCREDERE IN TINE!!!!
NOI TOATE AM AVUT INCREDERE IN VOI.
Haide-ti fetelor.
Zayn: Nu stai..stati, unde plecati.
Vero: Nu vrem sa fim in preajma voastra acum.





Dupa ce am iesit din sala m-am oprit pe scarile liceului. Plangeam de furie, de nervi si de tristete. Aveam atat de multe sentimente in mine ca imi venea sa urlu. Atunci Dean (care fusese pus in tema de Julia) a venit al mine.
Deam: Sti ca nu mi-a placut niciodata de tine cand plangeai?
Tea: Ce vrei????Am spus printre lacrimi.
Dean: In primul rand sa nu mai plangi, in al doilea sa spun ca imi pare rau pentru ce ti-a facut cantaretul ala.
Tea: Da pai nu estia mai bun ca el.
Dean: Stiu si regret atat de mult. Macar e o diferenta intre noi nu?
Tea: Chiar regreti?
Dean: Mai mult ca orice. Tea imi pare atat de rau, nu stiu ce a fost atunci in capul meu plus ca eram beat.
Si nu iti cer sa fim iar impreuna, vreau macar sa fim prieteni. Uite acum vreau sa te ajut.
Tea: Pai..tu nu obisnuiai sa vorbesti asa..in seara asta uit ce s-a intamplat..pentru ca am nevoie sa plang pe umarul cuiva..plus ca nu am chef sa merg pe jos acasa..ce zici ma duci si ep mine?
Dean: Normal.

In timp ce eu plecam cu Dean, Harry a iesit afara cautandu-ma disperat sa imi explice tot. Atunci Julia a venit dupa el.
Julia: Degeaba o cauti..a plecat cu Dean.
Harry: Dean??? Fostul ei..
Julia: Prieten, da. Mereu am crezut ca Dean este marea ei iubire, adiac au fost impreuna atat de mult timp. Si se potrivesc de minune. Se pare a trebuit sa ie ranita de cineva ca sa iti aminteasca asta.
Harry: Nu..nu cred*a spus cu ochii inlacrimati*
Julia: Pai asta este adevarul.
Harry: eu trebuie sa plec. Noapte Buna Julia.

Prietenele mele au plecat cu taxi-ul. Toate erau atat de dezamagite si confuze si cu lacrimi in ochii. Baieti erau si ei extrem de suparati. Nu intelegeau cum am aflat de pariu. Au plecat acasa foarte suparati.
Harry in schimb a ajuns cam la 5 minute dupa mine si s-a dus in gradina ca sa poata sa strige la geamul meu. Nu am idee ce zicea pentru ca ma plangeam in continuu si chiar nu vroiam sa il aud asa ca m-am dus in camera de oaspeti care era in partea cealalta a casei ac sa nu il mai aud. Noroc ca mama nu este acasa, este plecata la Liverpool la o prezentare de moda, nu vreau sa stie ce sa intamplat in noaptea asta.
Pot spune ca am inima rupta in 2, trebuia sa imi ascult instinctele. Celebritatile astea nu sunt bune de nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu