duminică, 1 iulie 2012


Cap. 3 We meet the boys
Part 2


Toata ziua plasticile ne-au privit extreme de urat. Cred ca au vazut cand am stat cu baietii afara. In pauza de masa ele erau la masa cu ei. Ohh cred ca prietenele mele erau umpic cam geloase. Eu vroiam sa par indiferenta, dar recunosc ca si eu eram putin deranjata. Oare de ce?

Daiana: Azi avem prima intalnire cu grupul de teatru.
Nina: Ohh da aproape ca am uitat.
Dizz: Abia astept sa vad ce ne pregateste profa pentru prima piesa.
Vero: Ohh..iubesc actoria, pot sa vin si eu sa va vad??
Tea: Normal ca poti, poate chiar o sa dai o proba sa intri in grup, stiu ce actrita buna esti.
Vero: Multumesc Tea, si ne-am imbratisat.

Dupa ore eram toate in sala de teatru. Vero statea cuminte in sala in primul rand ca sa ne vada mai bine. Profa ne-a pregatit o piesa clasica..un muzicalde fapt ,Grase!
Ohh cat iubesc filmul ala.
La urmatoarea intalnire urma sa stabilim rolurile.
Cand m-am uitat in sala langa Vero stateau baietii.
Nina: Ce cautati aici?
Zayn: Am auzit ca grupul de teatru are prima intalnire.
Harry: Am vrut sa vedem cum e.
Niall: Si am vrut sa va vedem pe voi.
Toate am inrosit. Chiar si eu.
Louis: Ce spuneti de un suc dupa ce terminati?
Tea si Daiana: Nu!
Nina si Dizz: Da!
Ohh haideti fetelor, asa ne cunoastem mai bine.

Nu stiu motivul Daianei pentru care nu a vrut sa mearga, dar eu nu vroiam sa fiu in preajma lui Harry. Ma sinteam atat de confuza in prezenta lui, iar eu sunt asa de sigura pe mine. Cand el e in preajma am atatea sentimente in contradictoriu.
Tea: Eu chiar nu pot! I-am promis mamei ca o ajut la ceva.
Nina: Mama ta e la serviciu.
Tea: Pai da..la serviciu are.. un articol despre…adolescenti si vrea sa o ajut la ceva. Am inceput sa ma balbai.
Daiana: Da si eu trebuie sa fiu devreme acasa. Chiar nu pot.
Louis: Ohh, ce pacat, se uita destul de trist la ea. Atunci data viitoare.
Nina: Noi venim, daca mai vreti sa mergem.
Zayn: Da normal ca vrem.
Vero: Ok, in 5 minute ne vedem in fata scolii.
Liam: Ok.
Dizz: Hey de ce nu veniti, e destul de clar ca mintiti amandoua.
Daiana: Nu e adevarat, chiar trebuie sa ajung acasa devreme.
Tea: Da, si eu am treaba cu mama, am spus-o ca si cum o credeam.
Nina: Bine atunci, va povestim maine cum a fost.
Daiana: Abia astept.
Vero: Papa fetelor.


Liam: E cam greu sa o cuceresti Harry cand ea nu prea vrea sa te vada, era evident ca mintea.
Harry: O sa reusesc, mereu am reusit. Va indoiti de mine, o sa castig si pariul asta. Doar stiti ca nu am pierdut niciunul.
Louis: Vom vedea.
Niall: Vin fetele!
Zayn: Mergem ???
Nina: Mergem. Si s-au suit toti in masina cu exceptia lui Harry si a lui Louis. Ei s-au urcat in masina lui Louis si au plecat.

Tea: Daiana, stim amandoua ca ai mintit. De ce nu te-ai dus. Iti place de Louis, ar trebui sa stai cu el.
Daiana: Si tu ai mintit.
Tea: Da! Ohh nimeni nu ma cunoaste ca tine, asa cum nimeni nu te cunoaste pe tine ca mine.
Daiana: Ohh Tea, nu mai pot, tie trebuie sa iti spun. Stii cum sunt parintii mei. M-am rugat de ei 3 luni sa ma lase in grupul de teatru. Daca aud de baieti sunt in stare sa ma inchida in casa si sa nu ma mai lase sa ies. Nu pot sa risc sa ma vada cineva cu un baiat. Desi pentru prima data simt ceva asa de puternic pentru un baiat, trebuie sa ignore asta. NU, nu pot.
Tea: ohh, am uitat complet de ei. Dar poate, poate ca daca vorbesti cu ei si le explicit ca ai crescut acum, ai 17 ani.
Daiana: Stii prea bine ca nu ai cu cine vorbi.
Tea: Mdea..
Daiana: Eu am ajuns, nici nu am realizat cand am mers atat. Pa pa, ne vedem maine!
Tea: Pa scumpo!!!
Dupa 5 minute am ajuns si eu acasa.
Harry era pe terasa si ma vazut.
Harry: Hmm, ai si terminat cu mama ta?
Tea: Pai..s-a anulat tot, am spus eu uitandu-ma in sus, putin rusinata. Ohh de ce trebuia sa stea langa mine?
Harry: Esti sigura ca nu fugi de mine?
Tea: Ce, de ce as face asta???
Harry: Pai, asa pare.
Tea: Nu e adevarat, poti sa vii la mine daca vrei sa bem o cafea.
Wow de ce am spus asta, ma intrebam eu?
Harry: Ok..in 5 minute sunt la tine.
Mi-am lasat ghiozdanul in sufragerie  m-am schimbat repede intr-o pereche de blugi scurti si o bluza lejera si m-am dus sa fac cafea.
Dupa cateva minute a sunat la usa.
Harry: Hey, buna!!! Si il vad cum scoade de la spate un trandafir.
Tea: Tu mi-ai rupt trandafirul din fata casei?
Harry: Pai, da..din pacate noi nu avem flori, a raspuns el zambind. Ahh cred ca are cel mai adorabil zambet.
Tea: Totusi e un gest frumos, multumesc.
Harry: Placerea mea.
Tea: Mergem in gradina?
Harry:Ok.
Tea: Pai uite o iei prin sufragerie si o sa vezi usa la terasa, vin si eu imadiat cu cafeaua.
Tremuram din toate incheieturile, dar paream atat de calma. Oare ce e cu mine????
Am pus cafeaua in cesti, iar cestile le-am asezat frumos pe o tava impreuna cu niste frusecuri.
Am ajuns in gradina destul de emotionata, Harry se asezase deja la masa.
Harry: Lasa-ma sa te ajut.
Tea: Nu e nevoie.
Harry: Hmm, e o cafea delicioasa, a spus el chiar parand sa ii placa.
Tea: Ma bucur ca iti place.
Harry: Ai o casa minunata, e mobilata cu mult bun gust, foarte eleganta.
Tea: Multumesc, e opera mamei.
Harry: Cred ca este o doamna incantatoare, din moment ce are o fiica atat de draguta. Sigur ai niste parinti minunati.
Atunci m-am intristat.
Tea: Da am o mama minunata..si am avut un tata perfect…
Harry: Ai avut? A intrebat el schimbandu-si total vocea.
Tea: Da..a..a murit acum 4 luni…
Harry: Ohh Tea imi pare atat de rau..nu..nu vroiam sa iti amintesc de asta.
Tea: Nu iti face griji..mereu imi amintesc de el..dar e totusi greu..
Harry: Sunt sigur..mai facut sa te admir stii..chiar nu pari ca treci prin asa ceva..esti foarte puternica.
Tea: Multumesc, e dureros, e al naibi de dureros..si nu trece durerea odata cu timpul, doare la fel de tare..dar te obisnuiesti si inveti sa traiesti cu asta.
Destul despre mine, spune-mi ceva si despre tine, cum ai ajuns in trupa, cum ai ajuns celebru???
Harry: Pai, sunt dintr-un orasel mic,  H
olmes Chapel si m-am intalnit cu baietii acum 2 ani intr-o tabara muzicala. Ne-am imprietenit destul de repede, stateam in aceiasi camera. Am inceput sa cantam si ne-a auzit un producator muzical care isi aducea fata acolo. Ne-a propus sa facem un demo..le-a placut si asa s-a format One Direction. Primul nostru single a fost adorat, apoi a venit totul de la sine. Ne-am trezit cu o multime de concerte, interviuri si ni sa cerut sa ne mutam aici.
Tea: Wow..cat de tare. Vorbea atat de normal si tot timpul il priveam in ochi.Unde era tipul fitos care credeam ca e???
Stii esti mult mai de treaba decat credeam eu ca esti, am spus eu in timp ce beam putina cafea.
Harry: *a inceput sa rada* Pai sunt un adolescent normal, asta in ciuda tuturor zvonurilor care circula despre noi. Si tu esti mai de treaba decat pareai la inceput.
Am inceput amandoi sa radem.
Harry: Si nu ai prieten???
Tea: Nu. Am fost cu un baiat 2 ani, tipul pe care l-ai pocnit ieri, Dean. L-am prins cu o alta fata, una din plastice. A cam durut si ma facut sa imi pierd increderea in baieti.
Harry: Wow..dar nu toti suntem asa. Apropo plasticile???
Tea: Ohh da, am inceput sa rad, asa le spunem noi majoretelor. Sunt ca niste papusi, frumoase dar fara sentimente. Ieri stateati cu ele si daca nu ma insel ati stat si azi, am spus putin deranjata, dar nu stiu insa de ce.
Harry: Ohh da, sunt niste fete frumoase, dar cam lipicioase ca sa spun asa.
Tea: Ohh si voua nu va place deloc.
Harry: Nu am spus asta, a inceput sa rada, ne plac fetele frumoase evident, dar ne plac si fetele cu care putem vorbi asa ca tine. In acel moment sa apropiat de mine din ce in ce mai mult.
Tea: Ce spui sa ne ducem in balansuar, cam bate soarele. Am spus eu ridicandu-ma si prefacandu-ma ca nu stiu ce vrea sa faca.
Harry: Ok. A inceput sa zambeasca.
Am stat in gradica cam 2 ore, povestind tot felul de prosti care le faceam cand eram mici. Nu cred ca i-am povestit vrodata unui baiat atatea despre mine. Ma simteam asa de bine sa vorbesc cu el.
Harry: *a primit un mesaj* ohh ce repede a trecut timpul..trebuie sa plec la studio.
Ne mai vedem. M-am simtit bine cu tine, a spus el zambind lasand sa se vada o gropita adorabila.
Tea: Ouu bine..si eu m-am simtit bine cu tine..si imi cer scuze.
Harry: Pentru???A intrebat mirat
Tea: Pai te credeam un mare ingamfat si fitos. Mi-ai aratat ca aparentele insala.
Atunci sa apropiat de mine si mi-a dat un pupic pe obraz.
Harry: Te iert cu o conditie, in weekend mergem impreuna la un film.
Tea: Ok, mi se pare corect, am inceput sa radem.
Harry: Chiar trebuie sa plec. Bye!
Tea: Pa!

Louis: Omule, unde ai fost pana acum???
Harry: La o cafea la vecina noastra, a spus el mandru.
Louis: Wow, asta e omul meu. Ai inceput sa treci la actiune, dar nu cred totusi ca o sa reusesti, e prea desteapta pentru tine. I-a spune cum a fost?
Harry: Omule, e chiar grozava. Sti tatal ei a murit, ma uimit cat de puternica este. Si are ochii aia atat de verzi, e frumoasa. Si ma facut sa vorbesc atat de mult. Sti ca nu sunt vorbaret. Ma simt bine cand vorbesc cu ea.
Niall: Harry, cred ca te indragostesti.
Harry: Eu, nu prea cred, a inceput sa rada. E o fata de treaba, dar totusi o fata, toate sunt la fel. Cum le lasi putin si vad un baiat te-au si parasit.
Liam: Eu nu cred asta, doar pentru ca tu ai fost ranit odata, nu inseamna ca toate fetele sunt asa.
Harry: Mai vorbim noi dupa ce o sa ti-o faca si tie o fata. Chiar cum a fost cu fetele.
Niall: Sunt grozave, foarte amuzante. Am ras mult cu ele.
Zayn: Baieti e tarziu haideti sa mergem la studio.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu