luni, 2 iulie 2012


Cap.4 We fall in love
Part 1 -Girls-

Wow, nici la primul meu sarut nu am simtit atat de multe lucruri. E atat de dragut si e atat de usor sa vorbesc cu el. Sa simt ciudat, fericita, imi vine sa zambesc intruna. CE MI CE INTAMPLA????
Oare, oare incepe sa imi placa de el. NU, nu are cum, am terminat-o cu baietii. Cel putin cu tipul asta de baieti, dupa care toate fetele saliveaza. Imi trebuie un prieten mai normal.
Ohh fetele, trebuie sa aflu cum le-a mers.

Tea: Buna, Nina!
Nina: Hey, ce faci?
Tea: Bine, curioasa, mor de curiozitate sa aflu ce ati facut.Deci???
Nina: Pai..
Tea: Stai facem conferinta, trebuie sa povesteasca si Dizz cu Vero, plus si Daiana trebuie sa auda.
Nina: Ok.
Vero, Dizz, Daiana: Buna!
Tea:Buna, Daiana hai sa le ascultam pe fete, cred ca au cate ceva de povestit.
Daiana: Da, vrem toate detaliile, ascultam, a spus asta cu entuziasm dar mi se parea ca era trista.
Vero: Deci sunt atat de amuzanti.
Dizz: Cred ca tu ai fost cea amuzanta, si a inceput sa rada.
Nina: Stai sa o luam cu inceputul, ca nu o sa inteleaga nimic.
Deci dupa ce am plecat am zis ca mergem la o cafenea, Niall insa nu a vrut, lui ii era foame. Am mers la un restaurant. Unul micut, nu am auzit de el pana acum, dar incredibil de frumos. Am mancat afara, in gradina. Fetelor nu aveti idée ce apetit are Niall, ca si Dizz de altfel.
Dizz: Hey, nu am apetitul chiar asa de mare, a spus putin deranjata.
Nina: Nu, nu. Am inceput toate sa radem,Dizz este indragostita de mancare, dar are un noroc choir mananca mult si nu se ingrasa. Asa,sa continuam, Zayn sa asezat langa mine, iar Niall langa Dizz. Vero sa asezat langa mine, si o despartea un scaun de Liam, era o masa de 7 persoane. Deci sa va povestesc exact ce sa intamplat:

Liam: Nu vrei sa stai langa mine? Sa sti ca nu musc.
Vero: Nici nu credeam asta.
Liam: Si atunci de ce stai acolo? A spus asta Liam putin iritat.
Vero: De ce nu stai tu langa mine?
Liam:*a inceput sa rada* Bun raspuns, si s-a mutat langa ea. E mult mai bine acum.
Niall: Comandam?
Dizz: Da!!
Dupa ce am comandat, am inceput sa  ne uitam uni la alti. Zayn a spart geata:
Zany: Fetelor ne spuneti cate ceva despre voi, sa va cunoastem mai bine??
Nina: Inainte de asta am o curiozitate. De ce suntem noi aici?
Zayn: Pai voi ati acceptat sa iesim la un suc, bine Niall a transformat-o intr-o masa, dar voi ati fost deacord.
Dizz: Nu se refera la asta. Voi sunteti celebri, aveti tot ce va doriti, puteti sa fiti cu orice fete din liceu, mult mai frumoase ca noi, la naiba puteti sa stati cu orice fata din Anglia.
Vero: Da, de ce noi???
Zayn: E simplu, cand v-ati uitat ultima data in oglinda??? Voi glumiti sunteti frumoase.
Nina: Doar de asta, am spus-o pe un ton foarte suparacios, ma gandeam Tea are dreptate sunt asa de superficiali.
Niall: Nu. Nu e numai asta, altfel la masa asta ar fi mult mai multe fete. Au inceput sa rada toti 3.
Liam: V-am mai spus..sunteti speciale. In prima zi de scoala toate fetele au venit la noi pentru autografe si poze. Voi stateati afara pe iarba. Credeati ca nu v-am vazut???
Dizz: Da!!!
Niall: Pai v-am vazut, si serios aveti ceva, ceva special. Sunteti frumoase,nu pareti atrase de celebritate si din cate am auzit foarte talentate.
Nina: De unde ati auzit asta?
Niall: Serios, toti va stiu, tipele de la teatru.
Liam: Dupa au aparut in peisaj si celelalte 2 prietene ale voastre, si din nou nu au sarit pe noi. Apropo prietena voastra la cam fermecat pe Harry.
Nina: Da, are puterea asta asupra baietilor, dar nu prea ii mai pasa de baieti acum.
Niall: De ce??
Dizz: O problema cu un baiat a facut-o sa, ei bine, sa urasca baietii.
Nina: Asa intorcetiva la povestea voastra, am spus asta razand.
Zayn: Pai am vrut sa va cunoastem si am avut o surpriza: sunteti ata de sociabile, va faceti placute atat de usor.
Liam: Si asa ca ne-am hotarat sa va cunoastem mai bine, a spus asta uitandu-se atat de frumos la Vero.”
Vero: Nu e adevarat, a protestat ea intrerupand povestea Ninei.
Dizz: Atunci clar nu i-ai vazut privire.
Nina: Alooo ma lasati sa continui.
Vero: Scuze, spune mai departe.

“ Zayn: Pacat ca nu au putut veni si prietenele voastre, ne-ar fi placut sa le cunoastem mai bine si pe ele.
Vero: Pai, sunt sigura ca si lor le pare rau, a incercat Vero sa va scuze.
Oricum nici Harry si Louis nu au venit, deci de la noi lipsesc doua de la voi doi. Am inceput sa radem toti.
Liam: Pe Lou la sunat managerul nostru, avea ceva de discutat cu el, iar Harry a spus ca il doare capul.
Zayn: Ei lasa-tii acum pe ei  si hai sa vorbim despre noi. Spuneti-ne ceva despre voi.
Dizz: Pai toate avem 17 ani, eu sunt o fire mai, cum sa spun eu, mai nebuna. Dar nu va speriati nu nebuna in sensul rau, imi place sa ma distrez, imi place sa rad, si imi ador prietenele. Sunt ca si surorile mele.
Nina: Eu sunt psiholoaga grupului, ma pricem de minune sa dau sfaturi. Cred ca atunci cand termin liceul o sa fac facultatea de psihologie. Sunt sincera si directa, nu imi plac oameni falsi deloc. Si mai mult o sa descoperiti pe parcurs.
Liam: Randul tau Vero.
Vero: Pai eu..eu nu sunt de aici. Sunt din Romania, dar am vrut mereu sa locuiesc aici, matusa mea este in Londar de 15 ani si mereu am adorat orasul asta. Faptul ca m-am imprietenit cu Tea m-a facut sa vreau si mai mult sa locuiesc aici. E cea mai buna prietena a mea, dar acum mai am inca 3 prietene, a spus asta destul de mandra. De cand aveam 9 ani am inceput sa invat engleza si vara asta i-am convins pe parintii mei sa ma lase sa invat aici. Si este minunat.
Liam: Deci iti place in vechea Londra.
Vero: Sincer nu am avut timp sa vad prea multe, sunt aici de duminica seara. Dar deja am 4 prietene minunate si i-au masa cu niste celebritati, deci e destul de tare.
Liam: Nu ai vazut Londra, pai cred ca trebuie sa ti-o aratam. Ce spuneti fetelor???
Sambata ii facem lu’ Vero un tur al Londrei???
Dizz: Eu sunt deacord.
Nina: Si eu.
Zayn: Atunci nu mai e nimic de spus, sambata ne intalnim de dimineata si vizitam Londra. Sper ca le veti convince si  e celelalte 2 prietene ale voastre sa vina.
Nina: Asta sa fi sigur, nu vor lipsi, nu le las eu.
Dizz: Randul vostru. Cum sunt defapt celebri baieti de la 1D. Apropo sa stiti ca desi nu am aratat-o suntem mari fane, aveti niste melodi incredibile de voci nici nu mai zic.
Niall: Multumim..pai cred ca vorbesc in numele tuturor cad spun ca muzica e viata nostra, e ceea ce ne defineste. Cantam de mici.
Liam: El e mancaciosul grupului.
Niall: Si sunt mandru de asta.
Nina: Hehe te potrivesti de minune cu Dizz si ea este o mare mancacioasa. Dizz sa inrosit toata, dar Niall a privit-o asa de frumos.
Liam: Zayn, el e putin obsedat de cum arata. Vrea sa arate mereu bine.
Zayn: Hey cineva trebuie sa aiba grija de fata asta.
Liam: Dar, este si sensibil si are cele mai profunde replici, cateodata ne baga si pe noi in ceata, Au inceput sa rada.
Zayn; Iar Liam este cel care are grija de noi, este cel mai responsabil. El ne aduce cu picioarele pe pamant. Poate ca daca nu era el ni se urca faima la cap si in cateva luni eram pa. Suntem constienti ca doar cateva melodii nu te fac mare cantareti. Lucram din greu pentru cariera noastra.
 Am stat acolo cam 2 ore. Vero ne-a spus niste bancuri hilare. Am ras intruna. Le-am povestit si noi cateva intamplari amuzante. Ne-am simtit grozav cu ei si cred ca si ei cu noi. Nu chiar nu sunt asa cum ii crezi tu.”

Dizz: Si cam asta e tot, dupa Liam a primit un mesaj de la Lou, se pare ca intarziuam la studio. Aaa si nu ne-au lasat sa platim partea noastra din conta. NU au vrut sa auda. Ce gentlemani. Chiar nu sunt asa rai Tea.
Tea: Da..cred ca nu sunt..adica eu azi..pai a venit Harry la mine, am spus asta foarte incet.
Toate: CE???
Tea: Pai, da..era pe terasa si ma vazut cand am venit..si..am inceput sa povestesc tot..
Daiana; Wow, e grozav, parea totusi trista cand a spus asta.
Nina: Tea asta e minunat, vezi e un tip de treaba. De ce nu ii dai o sansa.
Tea: Ca sa ii dau o sansa trebuie sa imi placa de el, nu imi place de el, nici lui de mine.
Dizz: De unde sti, mie mi se pare ca ii place.
Vero: Da, ai vazut ce a zis Liam:”Prietena voatra la cam fermecat pe Harry”.
Hai Tea, e un tip atat de frumos si de treaba ai spus-o chiar tu.
Tea: Hey fetelor sa nu ne grabim, sa nu uitam cine sunt ei si nici nu il cunosc bine. Luati-o usor.
Daiana: Fetelor eu trebuie sa inchid, ma striga mama.
Tea: Si eu, trebuie sa fac temele.
Nina: Bine,pai atunci inchidem si noi.
Toate: Bye!!!


Daiana part

Am cele mai norocase prietene, au cei mai de treaba parinti, pot face tot ce isi doresc si pot fi cu orice baiat vor ele. Acum las modestia la oparte, sunt o fata frumoasa, glumeata, distractive as putea sa am un prieten grozav sunt sigura, dar nu pot, parintii mei m-ar omora. Pentru ei importanta e scoala, nu am voie la asa ceva, sunt prea mica dupa parerea lor. La naiba am 17 ani si nu am avut nici un prieten, nu am avut parte de primul sarut. Si acum apare el Louis, e atat de frumos cum poti sa ii rezist? Dar nu s-ar uita el la mine. E celebru, deci clar trebuie sa incetez sa am mai gandesc la fata aia adorabila.

Daiana: Mai strigat mama?
D-na
Parker : Daiana draga, te duci te rog pana la supermarket sa cumperi lapte si cerealele fratelui tau, nu  mai sunt? Eu nu pot sa merg, mai am ceva de facut la calculator pentru la serciviu.
Daiana: Da, chiar aveam nevoie de o plimbare.
Supermarket-ul nu e departe, cam la 10 minute de mers pe jos, insa cred ca mi-a luat aproape jumatate de ora ca sa ajung acolo.
Eram total cu capul in nori, cand am intins mama sa iau o cutie de lapte. Dar in acel moment cineva a pus mana pe aceiasi cutie de lapte.
Louis: Scuze!!
Daiana: Nu e nimic, cand am intors capul am ramas blocate. E chiar el.
Louis: ohh tu esti de la scoala, esti una din fetele alea dragute..aa..
Daiana: Da, Daiana!
Louis: Incantat..cam tarziu pentru cumparaturi(era ora 8).
Daiana: Hey si tu esti aici nu, am inceput sa rad.
Louis: Bine zis, Harry ne-a lasat fara lapte si ciocolata. A zambit.. ce zambet dragut are.
Daiana: Da si eu am venit sa iau lapte si cereale pentru fratele meu.
Am platit si am iesit din magazine, Louis era chiar in spatele meu.
Louis: Pot sa te conduc, nu sunt cu masina si chiar nu vreau sa merg singur?
Daiana: Pai..da..dar ar trebui sa ocolesti.
Louis: Nu conteaza.
Daiana: Ok
Am inceput sa mergem spre casa…foarte incet.
Louis: Tu ai prieten?
Daiana: Nu, am spus destul de timida daca ar sti el ca nu am avut nici macar unul.
Tu???
Louis: Prieten, nuuuu, am inceput sa radem amandoi. Dar nu am nici prietena.
Daiana:: Cum e posibil asa ceva? Esti Louis Tomlinson.
Louis: Imi sti si numele de famili..asta da fata informata, avea chef de glume. Pai caut pe cineva diferit. O prietena diferita de ce am avut pana acum.
Daiana: Ohh o domnisoara speciala inteleg.
Louis: Tu de ce nu ai prieten, esti o fata asa de simpatica?
Daiana: *am inrosit* Pai astept un baiat special. Am inceput sa radem.
Ohh cat e de dragut cand rade. Am inceput sa vorbim despre scoala, piesele noastre de teatru, despre formatie. Nici nu am realizat cand am ajuns in fata casei.
Daiana: Am ajuns.
Louis: Deja, poti a te mai plimbi putin.
Daiana: Nu, e destul de tarziu, trebuie sa intru.
Louis: Ohh, pacat..ne vedem maine la scoala a spun asta uitandu-se in ochii mei. Ma simteam atat de bine cu el, de ce trebuia sa plec.
Daiana: Da..maine..papa..noapte buna!
Louis: Noapte buna! Si ma sarutat pe obraz. Am ramas blocata in timp ce il privea cum se indeparta.

D-na Parker: Ti-a luat cam mult, incepusem sa ma ingrijorez.
Daiana: Ohh am mers incet plus era coada la casa de marcat.
D-na Parker: Cu cine erai afara?
Daiana: *ma luat pe nepregatise cu intrebarea asta, oare a vazut cand ma pupat?* cu un coleg de scoala.
D-na Parker: aaa bine..dute si spalate pe maini, in 5 minute mancam!
Daiana: Ok..tremuram toata..chiar am vorbit cu el atat de mult..si parea sa se simta bine si ma pupat. Ohh doamne sunt atat de fericita. Nimic nu imi mai strica fericirea acum.

Dupa aceasta zi se pare ca toate incepeam sa simtim lucruri noi, fie ca vroiam sa recunoastem sau nu. Oare e bine???oare sentimentele noastre sunt impartasite si de baieti???
Sper sa nu fim dezamagite. Sper..sper aceasta poveste care a inceput, sa aiba o continuare frumoasa.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu