duminică, 1 iulie 2012

Cap.3. We meet the boys!
Part 1


A trecut atata timp de cand nu m-am mai trezit asa de bine dispusa. Oare de ce?
Ehh nu conteaza, trebuie sa fac repede un dus si sa ma imbrac pentru ca m-am trezit tarziu si intarzii la scoala.
Hmm cred ca am stat in fata sifonierului un sfert de ora, nu stiu cu ce sa ma imbrac, vreau sa arat bine. Nu am mai facut asta de multe luni, ce e cu mine azi???
Mama deja a plecat asa ca va trebui sa i-au autobuzul azi, ohh dar in 10 minute trebuie sa fiu la scoala, nu cred ca o sa ajung la timp.

Am iesit grabita din casa si m-am intreptat spre statia de autobuz, cand am auzit:
Harry: Se pare ca nu suntem singuri care s-au trezit tarziu in dimineata asta.
Tea: Da pai ceasul meu a uitat sa sune, am spus eu desi era o mare minciuna.
Louis: Poti veni cu mine, Zayn si Harry in masina, avem un loc si pentru tine, vecino.
Tea: Ohh multumesc e dragut din partea ta, dar cred ca o sa i-au autobuzul.
Zayn: A trecut unul chiar inainte sa iesi din casa, cred ca o sa mai ai de asteptat. Mai bine vino cu noi daca vrei sa ajungi la prima ora.
Harry: Da nu muscam, promit.
Eram constienta ca o sa intarzii si aveam prima ora istorie, proful asa nu te mai primeste la ora daca intarzii si chiar nu am chef de o absenta asa aiurea.
Tea: Ohh, pai atunci bine.
Louis conducea, Zayn s-a asezat langa el in fata, iar eu cu Harry in spate. Evitam pe cat posibil sa il privesc.
Harry: Esti foarte frumoasa in dimineata asta.
Zayn: Asta ai spus si ieri. Tin sa se anunt ca l-ai fermecat cu ochii tai.Adevarul e ca ai ochii frumosi, si daca Harry compara ochii altcuiva cu ei lui inseamna ca sunt superbi, a spus Zayn incepand sa rada. Harry se inrosise umpic.
Harry: E adevarat.
Am inceput si eu sa rad si timida m-am uitat la el: Multumesc!
Louis: Sti noi nu ne-am prezentat, adica habar nu avem cum te cheama.
Tea: Ohh asa e, am inceput sa rad, sunt Tea.
Louis: tea, de la ce vine??
Tea: Teresa.
Zayn: Ai un nume foarte frumos. Eu sunt Zayn, el e Louis sip e Harry deja il cunosti.
Tea: Pai incantata de cunostinta. Acum realizam ca nu sunt asa cum credeam eu, sunt chiar de treaba.
Tea: Nu erati 5??
Harry: Liam si Niall au luat-o inainte.
Louis: Dar cum de ai venit abia ieri la scoala???
Tea: Nu am fost in tara.
Harry: Unde ai fost…
Louis:Am ajuns copii.
Tea: Ohh chiar trebuie sa plec, nu pot sa intarzii la ora asta. Va multumesc mult ca mati luat si pe mine, sunteti niste draguti, am spus eu indepartandu-ma.
Louis: Chiar e draguta Harry, nu cred ca ar trebui sa mai incerci sa o cuceresti.
Harry: Tu chiar vrei sa pierd pariul nu?
Louis: NU e vorba de asta, dar nu merita asta, daca ajunge sa tina la tine o sa o ranesti si chiar nu e genul de fata care merita asta.
Zayn: Louis sti ca daca isi pune ceva in cap nu inceteaza pana nu obtine acel lucru, mai ales cand vine vorba de fete. Ohh saraca Tea chiar nu trebuia sa se arate asa indiferenta.
|Harry: E singura fata de aici care nu s-a dat la mine, si a tipat la mine, cum sa o las in pace. O sa vada ea cum incet incet se indragosteste de mine, doar sunt adorabil.
Liam: Ohh ai o minte asa diabolica, de ce nu traiesti cu idea ca e o fata care nu te venereaza,, a spus Liam venind cu Niall din cealalta parte a parcarii.
Niall: Sau poate chiar iti place de ea. Asta e, a spus el mirat.???
Harry: Nu, sigur ca nu, dar desi a spus asta cu multa hotarare nu era asa de sigur de ceea ce spune.

Dianna: Julia, cumva ingamfata de varata a coborat din masina lui Louis???
Julia: Ce, lasama sa vad.
Bety: Cum e posibil asa ceva?????
Nici nu intru bine in clasa ca au si sarit pe mine:
Julia te-am vazut ce peam, CE CAUTI IN MASINA CU PRIETENI NOSTRI????
Tea: Ce??? Te-ai tampit de tot??? NU e treaba t ace face eu.
Bety: Normal ce e treaba ei, e treaba noastra.
Dianna: Exact, nu ai ce cauta in masina cu ei, sunt ai nostri.
Narcissa: Deci zi, ce cautai in masina cu ei.
Mara: Da, vrem explicatii!!!!
Toate tipau la mine in timp ce eu radeam.
Tea: Sunt ai vostri. Hei nu sunt niste jucarii ca sa va apartina. Si NU E TREABA VOASTRA.
Profu’: Copii la locurile voatre va rog!!!
M-am asezat in banca langa Daiana.
Daiana: Cred ca ai ceva sa ne povestesti.
Tea: Pai da, cam da.

Ora a trecut destul de repede, iar in pauza am iesit cu fetele in curte ca sa le povestesc ce s-a intamplat. Ne-am asezat pe iarba si le-am povestit tot.
Nina: Wow, cat de dragut din partea lor.
Daiana: Si din ce ne povestesti parka nu mai sunt asa ne nesiferiti, nu??
Tea: Pai..da, am spus eu putin rusinata pentru ca i-am judecat inainte sa ii cunosc.
Vero: ti-am spus sa nu ii judeci inainte sa ii cunosti…
Zayn: Buna fetelor.
 Nina se facuse rosie si se blocase. Atunci am realiat ca ei ii place de Zayn.
Tea: Hei, buna.
Zayn: Ai ajuns la ora la timp.
Tea: Chiar cu 2 minute inainte sa intre proful.
Louis: Asta da sincronizare, a aparut  Louis din spatele lui Zayn si odata cu el si ceilalti 3 baieti.
Liam: Putem sa stam si noi cu voi?
Vero: Da, de ce nu, a spus Vero cu o usoara indiferenta, dar privindu-l foarte atent. Hey lu’ Vero ii placea de Liam? Sau era doar impresia mea?
Niall: Buna Tea, am auzit multe despre tine. Eu sunt Niall iar el Liam.
Tea: Imi pare bine, ele sunt prietenele mele, Nina, Daiana, Vero si Dizz.
Dupa ce prezentarile au fost facute si baieti s-au asezat langa noi i-am intrebat usor sceptica:
Tea: Ok, dar de ce ati venit la noi??
Liam: Sincer, vrem sa ne facem prieteni noi, si voi fetelor sunteti singurele care nu au sarit pe noi de cand suntema aici.
Am inceput toti sa radem.
Dizz: Da asa suntem noi, nu ne place sa sarim pe oameni, chiar daca sunt celebri, a spus asta privindul pe Niall foarte atent.
Niall: Pai ne bucuram ca avem cu cine vorbi, adica pe aici restul lumi doar sta si se uita la noi sau tipa.
Tea: Dar am vazut ieri, ca aveati o companie foarte placuta, plasticile.
Harry: Plasticile???Cine sunt…se sunase de ora.
Daiana: Scuze baieti, trebuie sa plecam, ne mai vedem.

Zany: Sunt chiar de treaba fetele astea.
Harry: Si frumoase!
Niall: Da Harry, si frumoase.
Liam: Cred ca in sfarsit am gasit niste fete cu care chiar putem vorbi.
Louis: Asa se pare.
Harry: Ma intreb cine sunt “plasticile”?
Louis: Pai o sa aflam, le intrebam data viitoare.

Tea: Wow..vor sa stea cu fete normale..asta ceva nou.
Nina: Sunt adorabili.
Tea: Nina, tie iti place de Zayn. Sa nu indraznesti sa zici ca nu e asa. Te cunosc am vazut cum il priveai.
Nina: Pai...nu…off da mi se pare adorabil. Adica voi lati vazut.
Tea: Si tie Vero de Liam, iar tu Dizz de Niall.
Dizz, Vero: CE??NUU!!
M-am uitat la ele cu o privire gen pe cine pacaliti voi.
Vero: Ohh da, cum te prinzi tu de toate.
Dizz: Mdea..ai dreptate..dar nu e ca si cand ei s-ar uita la noi..de asta stau cu noi pentru ca nu ii placem nu???
Daiana: Pai ati vazut ce au zic..suntem singurele care nu au sarit pe ei..deci haideti sa pastram aparentele nu vrem sa ii speriem.
Tea: Stai si tie iti place de cineva???De cine, am intrebat-o eu putin ingrijorata. Cred ca inauntrul meu speram din toata inima sa nu zica Harry.
Daiana: Pai..Louis..mdea..el..de el imi place.
Tea: Ouu de Louis..da e chiar de treaba.
Daiana: Credeai ca o sa spun Harry??? Stai linistita e tot al tau.
Tea: Ce, dar mie nu imi place de el. Stiti ca am terminat-o cu baieti de la faza cu Dean.
Nu va mai uitati asa, nu imi place de el. Dintre toti 5 el e cel mai nesuferit. NU IMI PLACE DE EL.
Nina: Ok, ok!!
Tea: Haideti la ora mai repede!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu