joi, 26 iulie 2012

Cap.7 Broken.
http://www.youtube.com/watch?v=YYee_uFmZoQ

NU imi vine sa cred ce s-a intamplat. Ma simt...distrusa. Nu am putut sa dorm toata noaptea. Am plans ca o idioata, ce si sunt altfel nu imi explic cum de m-am indragostit de un tip ca Harry cand stiam foarte bine cum sunt celebritatile.
E 7 dimineata si e sambata. NU pot sa stau acasa, nu vreau sa ii vad, nici pe el nici pe prietenii lui.

Oare unde sa ma duc? Ohh sunt asa o idioata...acum am nevoie de prietenele mele.
Mi-am cautat telefonul si am sunat-o pe Nina.
Tea: 'Neata!
Nina: 'Neata scumpo!Cum te simti, esti bine?
Tea: Da..nu nu sunt..scuze daca te-am trezit..
Nina: Nu stai linistita..nu prea am putut sa dorm.
Tea: Aaa..Nina..pot veni la tine..am nevoie de tine acum..am nevoie sa plec de acasa!!!!
Nina: Normal...te astept!
Tea: Bine, ma imbrac si in 10 de minute sunt la tine.


M-am imbracat foarte repede..nici nu am realizat ce am pus pe mine, doar am luat cateva haine la intamplare mi-am prins parul si am plecat. Cand am iesit din casa Liam era pe balconul din camera lui. Ma strigat dar l-am ignorat, am inchis usa de la casa si am plecat. Tot drumul am incercat sa nu plang. Incerc sa ma incurajez singura...si uite ca am ajuns.
Am sunat la usa si mi-a raspuns doamna Gilbert.
D-na Gilbert: Buna dimineata scumpo!!! NU am mai vazut ochisorii astia frumosi de foarte mult timp. Te rog intra, Nina mi-a spus ca o sa vii pe la noi.
Tea: Buna dimineata, doamna. Sper ca nu va deranjeaza ca am venit asa devreme...
D-na Gilbert: Cum sa ma deranjeze Tea??? Urca sus, Nina te asteapta! O sa vin si eu sa va aduc micul de jun.
Tea: Multumesc, sunteti draguta ca de obicei.

Tea: 'Neata, Nina! era inca in pijamale si avea o fata deprimata.
Nina: 'Neata! Vino langa mine in pat.
Esti bine...imi pare atat de rau..Tea trebuia sa te ascultam la inceput..
Tea: Nu trebuie sa iti para rau...intr-un final nici eu nu m-am ascultat de aia sunt acum cu inima rupta in doua nu?
Nina: Tea, ai ajuns sa tii asa mult la el...
Tea:*am inceput sa am obraji plini de lacrimi* Da Nina...cat am fost impreuna, era atat de minunat..mi s-a strecurat in inima...defapt cred ca asta sa intamplat dinainte sa fim impreuna.
Credema ma simt ca si cum mi-a cazut cerul in cap. Ma simt distrusa. Ma doare tot...ma doare sa stiu ca s-a jucat cu mine in halul asta, ma doare sa imi amintesc de el, ma doare ca m-a facut sa il iubesc...ma doare si sa respir.
Nina: Doamne Tea..chiar ii iubesti..nenorocitul nu merita. Chiar nu stiu ce sa iti spun Tea..nu cred ca pot sa te consolez...pentru ca sunt exact ca si tine.
Tea: Doamne..eu aici ma plang de problemele mele si tu...si tu esti suparata.
Nina: Da, nu pot sa cred ca Zayn a tacut din gura. Trebuia sa spuna ceva, doar stie ca imi iesti ca o sora. Cum a putut sa il lase pe Ha..cum a putut sa il lase sa te foloseasca? Sunt asa suparata pe el. Si sti stau si ma gandesc...daca tot asta sunt si eu pentru el..o jucarie.
Nu stiu ce sa cred..ar trebui sa vorbesc cu el..dar sunt asa de furioasa  ca sunt in stare sa il iau la palme daca il am in fata mea.
Tea: Off Nina..ce de ni s-a pus pata pe ei? Niste baieti normali nu gaseam si noi, ce naiba?
Doamne fetele...trebuie sa le sunam, sa vina incoace..cred ca se simt la fel de rau ca si noi. Sunale tu eu mi-am lasat telefonul acasa.
Nina: Imediat le sun pe toate 3!!!
Buna fetelor, ce faceti?
Dizz: Nu prea bine..
Vero: Da..dupa asa o noapte..
Daiana: Eu una..nu cred ca m-am simtit vrodata mai rau..
Nina: Stim sentimentul...e si Tea aici...ce ziceti sa veniti la mine???
Daiana: Da, dar putin mai tarziu. La 11 e bine?
Dizz: Da la 11 suntem la tine.
Nina: Bine fetelor, va asteptam!!! Papa!!

La cateve minute dupa, doamna Gilbert ne-a adus micul de jun. Clatite si lapte cu cacao. Micul de jun preferat al meu si al Ninei. E perfect pentru starea nostra de spirit. Am mancat si dupa am inceput sa plangem ca 2 idioate si sa ascultam cantece triste. Am facut asta pana au venit fetele.

Vero: Hey, ce faceti in plapuma????a spus ea intrand in camera.
Tea: Suferim!!!!
Dizz: Ne primiti si pe noi?
Nina: Normal...doar e un pat mare.
Dupa ce fetele s-au bagat si ele cu noi in plapuma am inceput sa ne imbratisam si sa plangem si mai tare.
Daiana: Ohh Doamne, nu pot sa cred ce sa intamplat. Louis trebuia sa imi spuna. Cum a putut sa taca?
Dizz: La fel si Niall..ohh  cum m-am lasat pacalita de fata aia de copil inocent.
Vero: Nici eu nu ma asteptam la asta din partea lui Liam..pare asa matur si reponsabil. CUM DRACU AU PUTUT SA PUNA UN ASEMENEA PARIU?
Nina: Ehh fetelor..sunt One Direction..se pot juca cu viata oricui vor ei si cum vor ei.
Vero: Ma sunat Liam...
Dizz: Si pe mine m-a sunat Niall toata ziua.
Daiana: Ii raspunzi?
Vero: Si ce vrei sa ii zic? Nu pot..nu ma simt in stare sa vorbesc cu el.
Dizz: Tea..dar tu..ce vei face acum?
Tea: Habar nu am...defapt...o sa imi traiesc viata mai departe..doar nu o sa plang toata viata nu? Pana la urma nu e el singurul baiat de pe pamant. Da ma ranit in cel mai crud mor..si eu care incepeam sa ma indragostesc...dar ma facut sa..il urasc..da..NU MAI PLANG..nu merita!!!
Si nici voi...adica nu trebuie sa faceti ca mine..poate ca ar fi bine sa vorbiti cu ei, dar eu nu vreau sa mai aud de Styles, nu vreau sa il mai vad, nu simt altceva decat ura pentru el in momentul asta. Toata iubirea mea, asta e acum ura.
Dizz: Dar...invatam in aceiasi scoala..va fi cam greu sa nu il vezi..
Daiana: Si mai sunteti si vecini.
Tea: Nu ma intereseaza...o sa il ignor..o merita cu varf si indesat. Am vorbit atat de rece ca imi era greu sa ma recunosc, dar cred ca in asta ma transformat Harry, intr-o persoana rece.
Nina: As vrea sa fac si eu la fel cu Zayn...
Tea: Stiti ceva??? Gata cu plansu' de mila...Vero luni ai proba nu???Ti-ai invatat replicile?
Vero: Da.
Tea: Pai ce ziceti sa vedem filmul..Grease..ca doar asta e piesa noastra. Vaideti sa facem ceva!!!!
Nina: Da..haideti sa vedem filmul.
Daiana: Mie mi se pare o idee buna.
Nina: Voi cautati-l eu maduc sa fac floricele.
Asta am facut toata dupa amiaza ne-am uitat la Grease, iar dupa ce s-a terminat ne-am uitat la Dirty Dancing. Ne-a mai luat gandul de la baieti. Am cantat si am dansat. Filmele astea au cele mai epice melodii.

http://www.youtube.com/watch?v=7oKPYe53h78
http://www.youtube.com/watch?v=l9BbUqHrWFI&feature=related

Am plecat toate acasa pe la 8 seara, eram toate zambitoare dar inauntrul nostru eram distruse.
Cand am ajuns acasa baieti coborau din masini. M-am oprit chiar in fata casei, nu stiu de ce dar nu puteam sa ma misc. Ma uitatm la Harry cu atat de mult dispret. El s-a oprit langa masina si se uita la mine cu cei mai tristi ochii pe care i-am vazut vreodata.
Harry: Tea, unde ai fost, de ce nu ai raspuns la telefon? Mi-am facut atatea griji:
Tea:*am inceput sa rad sarcastic* Ti-ai facut griji???Pentru ce naiba..ce, ce iti pasa tie ce se intampla cu mine?
Harry: Normal ca imi pasa...
Liam: Hay Tea lasa-ne sa iti explicam...
Tea: Sa imi explicati ce??? E destul de clar totul. Doar Harry a spus cu gura lui ca e adevarat.
Nu vreau sa mai vorbiti cu mine, am spus-o pe cel mai rece ton probabil, v-ati jucat cu mine, cu sentimentele mele si cel mai rau cu prietenele mele, cu surorile mele. Sunteti niste...NENOROCITI.
Harry: *se indrepta spre mine* Nu Tea..eu chiar te iu...
Tea: Sa nu indraznesti sa spui asta...ce nu iti convine ca ai fost descoperit si am pus eu capat inainte sa o faci tu?
Harry: Tea, nu. Asculta-ma!!
In momentul ala am fugit in casa. Dupa ce am inchis usa siroaie de lacrimi mi-au inundat ochii. Dar nu, nu o sa mai plang. NU merita. Nici un baiat nu merita si cu atat mai putin unul ca Harry!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu