joi, 19 iulie 2012

Cap.6 And the problems begin
Part 2

Cred ca in sfarsit incep sa reusesc. Teei ii place de mine. Trebuie sa recunosc ca mi-a luat ceva timp, mai mult ca de obicei. Dar ea nu e o fata obisnuita, cred ca de asta ma intriga atat de mult si probabil tot de asta e mereu prezenta in mintea mea. Sunt sigur ca dupa ce voi reusi ce mi-am propus toate astea vor disparea.

Cand Nina a spus ca este bolnava ceva in mine a luat-o razna. Am simtit nevoia sa merg ca o vad, sa stiu ca este bine. Nu mi-a mai pasat asa de o fata de mult timp. Nu am planuit nimic din ce s-a intamplat..si cand mi-a spus ca si ei ii place de mine m-am simtit extrem de fericit. Sincer incepeam sa cred ca pariul asta o sa il pierd. Am ceva pregatit pentru ea care sigur o va face sa cada de tot in bratele mele.

Niall: Hey! Unde ai plecat asa azi dimineata?
Liam: Si unde ai fost toata ziua?
Harry: La Tea..trebuia...sa vad ce face.
Louis: Mie mi s-a parut ca erai chiar ingrijorat pentru ea, Harry.
Harry: Pai normal ca eram. Adica e o fata de treaba, ma inteleg bine cu ea..si na stiti doar..pariul.
Zayn: Pariul? Cred ca nu mai e vorba doar de pariu Harry. Nu te-am vazut asa de ingrijorat niciodata.
Adica e prima oara cand iti pasa de sanatatea unei fete.
Harry: Nu, nu e. Adica normal ca imi pasa..va fi urmatoarea mea prietena...chiar daca doar pentru scurt timp...
Liam: Ooo hai Harry...o mai ti minte pe Anna? Fata si-a rupt piciorul, iar tu te-ai dus sa o vezi dupa 2 zile. Si ea era prietena ta.
Niall: Sau Emma...a lesinat pe studioul de filmat si a trebuit internata , iar tu in seara aia te-ai dus in club.
Harry: Pai...da. Ohh nu conteaza, m-am dus sa o vad si ce? Nu inseamna nimic.
Louis: Cum spui tu prietene. Apropo, a sunat inpresarul. Saptamana asta nu mai mergem la scoala ..avem multe interviuri. Si trebuie sa mai inregistram..in ultimul timp nu am mai intregistrat nimic.
Niall: Ohh nu o mai vad pe Dizz, a spus foarte suparat.
Liam: Mdea..stim cum e..
Harry: Eii hai baieti ca fetele nu pleaca nicaieri.

Nu am vazut-o pe Tea toata saptamana. Imi e dor sa o vad, imi place sa o privesc. E o fata atat de gingasa. Dar cred totusi ca nu numai de asta imi e dor de ea. Imi e dor de vocea ei, de ochii ei, de zambet..de tot.
Azi e vineri si in sfarsit avem si noi putin liber.
Este o seara asa de placuta, cred ca e printre ultimile nopti de toamna calduroase. Profit de ocazie si merg sa ma plimb putin pe malul lacului care se alta la capatul celalt al cartierului. E prima oara cand merg pe jos pe aici. Este un cartier foarte frumos cu case mari si cu gradini superbe, dar cel ma important, pentru ca e un cartier privat inseamna ca este pazit si paparazzi nu au voie aici, deci pot sa ma plimb linistit.
Am mers cam 40 de minute pana am ajuns la lac si aici surpriza: Tea sta pe iarba cu castile in urechi si cu o privire pierduta. Sunt asa de fericit ca o vad. M-am apropiat de ea si i-am scos o casca.
Harry: Buna straino!i-am soptit la ureche.
Cred ca am speriat-o putin.
Tea: Buna..ce faci aici? a spus zambind.
Harry: Pai e o seara asa de placuta..am vrut sa ma plimb, sa ma relaxez putin si sa ma gandesc. Am muncit mult saptamana asta si sunt chiar obosit.
Tea: Hmmm...de obicei vedetele ca tine se relaxeaza la spa sau pleaca intr-o mini vacanta in Tenerife...nu se plimba...
Harry: Eu sunt mai special, am inceput sa rad. Tu ce faci aici, de ce nu esti cu prietenele tale?
Tea: Euu..pai..imi place mult sa vin aici singura..imi aminteste de tata. Sti veneam in fiecare vineri seara sa ne plimbam aici. Vezi pista aia? Acolo m-a invatat, cand aveam 5 ani sa merg cu bicicleta. Iubeam sa venim impreuna aici. Si mereu stateam sub copacul asta impreuna si ne povesteam ce am facut in timpul saptamani.
A inceput sa ii curga lacrimi,
Imi place sa vin aici, locul asta ma face sa ma simt aproape de el. Mereu cand sunt trista vin aici.
Harry: Ohh Tea imi pare atat de rau.
Tea: Multumesc..sti e prima oara cand stau cu altcineva decat el sub copacul asta.
Harry: Ma simt flatat. Atunci a inceput sa zambeasca.
Tea: Pai ar trebui sa fi, e un loc foarte important pentru mine. Sti tu, zambetul, ochii tai imi amintesc mult de tata. Aveti aceiasi ochii verzi superbi si zambetul la fel de cald. Atunci a inceput sa planga mai tare.
In momentul acela am realizat ca urasc sa o vad ca plange.
Am luato in brate, fata ei era lipita de pieptul meu. Am vut o senzatie ciudata in acel moment, o caldura inexplicabila mi-a cuprins tot corpul.
Cred ca am stat asa 5 minute, ma simteam euforic, dupa i-am luat fata in mainile mele si i-am sters lacrimile. Harry: Nu mai plange..nu esti frumoasa cand plangi..plus faci riduri.
Tea: *a inceput sa rada* Multumesc Harry...cred ca aveam nevoie sa plang...sa ma descarc..daca nu veneai probabil si acum eram prinsa in transa si plina de amaraciune. Multumesc.
Harry: Placerea mea. In timp ce ii stergeam lacrimile ne-am apropiat si mai mult. E asa de frumoasa. Cu ochii ei verzi si buzele ei rosii..ahh buzele alea...Nu stiu cum dar m-am trezit cu fruntea lipita de a ei. Ne priveam ochii in ochii cand i-am pus mainile pe obraji si mi-am apropiat buzele de ale ei. M-am oprit putin, cred ca vroiam sa vad daca si ea vrea sa o sarut..si atunci am sarutat-o. A fost cel mai dulce sarut din viata mea. Nu cred ca am asteptat niciodata atat de mult sa sarut o fata insa fiecare secunda a meritata. Nu pot sa explic ce am simtit.
Tea: *zambind* Asta e un mod extrem de placut de a face o fata sa nu mai planga.
Harry: Da..chiar e. Inima imi bate cu putere. Ce ar trebui sa spun acum?
Tea: S-a facut tarziu. Hai sa mergem!
Harry: *am luat-o de mana* Tea, ce spui ca maine sa mergem undeva?
Tea: Undeva, unde?
Harry: Stiu un loc minunat, nu e departe de Londra. Ce spui?
Tea: Bine...dar stim doar noi.
Harry: Ok.

Am ajuns acasa foarte repede sau cel putin asa mi sa parut. As fi vrut ca drumul sa fie mai lung.
Am condus-o pana la usa.
Tea: Noapte buna!
Harry: Noapte buna, ne vedem maine. Si m-am apropiat de ea sa ii mai fur un sarut. Insa a intors capul si am pupato pe obraz. Am inceput sa zambeasca si a intrat in casa.

Tea part:


Doamne a fost incredibil. Inima imi bate mai tare ca niciodata. Harry este chiar minunat. Adica nu am refer numai la sarut care a fost WOW, la faptul ca ma ascultat. Aveam nevoie sa spun cuiva cat de dor imi este de tatal meu. Prietenelor mele nu pot, nu vreau sa creada ca ma agat de trecut si oricum nu vreau sa le ingrijorez la cat de fericite sunt ele acum. Harry a venit chiar ;la momentul potrivit. Chiar nu e asa cum credeam la inceput si desi nu am vrut sa accept nici in ruptul capului, cred ca l-am placut de la inceput. Abia astept sa vad unde mergem maine..dar nu vreau sa spun la nimeni..nu stiu exact de ce.
 Fetele m-au sunat inseara asta sa mergem maine la cumparaturi si dupa cu baieti la film insa le-am spus ca am treaba cu mama. NU le-am mintit niciodata cu ceva asa de important...insa nu vreau sa le spun inca nimic.

E sambata in sfarsit. O sa o duc pe Tea la ferma intr-un sat de munte. Sunt cam 3 ore de mers cu masina pana acolo. Cred ca o sa ii placa mult, eu m-am indragostit de locul ala.
Louis: Hey unde pleci asa devreme..abia daca e 7?
Harry: Am niste treaba azi..cu Tea...deci va rog nu incercati sa dati de mine.
Louis: Ok..a spus putin confuz..probabil se intreba cand am avut timp sa imi fac planuri cu ea pentru ca nu am vorbit toata saptamana si nu le-am povestit ce s-a intamplat aseara.

Tea: Din moment ce nu mi-ai spus unde mergem nu stiu daca m-am imbracat corespunzator. Deci ma schimb? http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=es&id=53742980
Harry: Nu e nevoie, e perfect..si iti sta foarte bine. Mergem?
Tea: Tu conduci?
Harry: Normal, cine altcineva?
Tea: Dar nu ai 18 ani...cum conduci?
Harry: Ohhh pai..mai e doar o luna si impresarul nostru a tras niste sfori si..pai am carnet.
Tea: Ohh..privilegiat domnul Styles...Hai sa mergem.
Tot drumul am cantat, am spus bancuri, ne-am prostit imitandu-i pe baietii si alte vedete...ne-am distrat grozav, Tea este foarte amuzanta.
Cand am ajuns si ne-am dat jos din masina Tea mi-a sarit in brate.
Tea: Harry, e asa frumos aici, nu am mai fost la munte de foarte mult timp.
Harry: M-am gandit eu ca o sa iti placa...ferma asta este a unchiului meu si o ador. Are si cai iar eu ador sa calaresc. Tu sti?
Tea: Da, tata ma dus la cursuri de echitatie cand eram mica. Doamne Harry nu te puteai gandi la un loc mai perfect.
Harry: Ce spui sa mergeam sa ne plimbam prin padure cu cai, vreau sa iti arat multe locuri frumoase si dupa mergem la un picnic. Ce zici?
Tea: Suna foarte bine.
Eu mi-am ales un armasar negru in timp ce Tea si-a ales un cal alb.
Ne-am plimbat prin padure cam 2 ore. I-am aratat Teei multe locuri frumoase printre care o cascada si cateva prapastii cu o priveliste minunata. Se vede pe fata ei ca se simte bine.
Dupa 2 ore am duso pe o pajiste plina cu flori.
Harry: Sti asta  e locul meu preferat din toata lumea. Si nu ma intreba de ce, nu stiu. L-am descoperit cand aveam 12 ani si mereu cand vin la ferma trebuie sa vin aici. E asa de frumos, si ma relaxeaza. Aici ma simt bine.
Tea: E minunat..sti azi am descoperit o latura a ta care nu credeam in veci sa o ai...esti asa de normal..si amuzant si sensibil si...perfect. Chiar nu ma asteptam ca iubesti un loc atat de rustic. Se pare ca avem mai multe in comun decat credeam.
Harry: Da..sti nu am venit cu nicio fata aici..niciodata..dar cand ai acceptata aseara primul loc care mi-a venit in minte a fost asta. Asta inseamna ca esti speciala...pentru mine...mult mai mult decat credeam.
Tea: *si-a muscat buza* Harry..asta e..nimeni nu mi-a mai spus asa ceva.
Chaiar am simt bine cu ea, nu, nu o mai vad ca pe un pariu..oricum desi nu o recunosc, destul de rara am vazut-o asa. Oare chiar e ea fata care ma poate ajuta sa iubesc iar?
Tea: Dar..nu inteleg..de ce eu..adica poti sa ai pe oricine Harry...in ultimile 3 luni ai avut 16 prietene...care sunt superbe apropo.
Harry: 16? Serios? De unde sti?
Tea: Pai e de ajuns un search pe google..aste peste tot ep net.
Harry: Tea tu m-ai gugalit?
Tea:*rusinata* Da..adica vroiam sa vad si eu fostele prietene ale baiatului pe care il plac. Si sunt cam multe si multe sunt chiar mai invarsta.
Harry: Da pai, am experimentat si eu. Dar cred ca acum am gasito pe fata perfecta. Si nu ma intreba de ce...ai tu ceva care ma atrage mult. Si zici ca iti place de mine? Cat de mult?
Tea: Nu foarte...
Harry: A nu, si atunci m-am dus al ea si am inceput s ao gadil. Tea tipa si fugea, se pare ca uraste sa fie gadilita, insa am prins-o si nu am lasat-o s aplece pana nu am gadilito bine.
Tea: Harry, inceteaza ca mor aici.
Harry: Cum sa mori? Si atunci m-am oprit, o aveam in bratele mele, ne uitam unul in ochii celuilalt. Simplu fapt ca stateam ii facea inima sa bata mai tare ac niciodata si atunci am zic cu toata zinceritatea fara sa na mai gandesc al nici un pariu:
Tea, ce spui sa fi prietena mea?
Tea: *era uimita* Wow.Nu ma asteptam la asta. Si sa desprins din bratele mele indreptanduse spre patura.
Harry: Adica...
Tea: Harry..il mai sti pe Dean nu..pai am suferit enorm cand am aflat ca ma insela. NU il iubeam dar tineam mult la ea..si ma durut ca dracu atunci...nu vreau...nu cred ca as suporta sa fiu iar ranita...si eu pe tine chiar te plac mult...si est HARRY STYLES..si..
Harry: Si eu nu sunt ca Dean..si ce daca sunt Harry Styles..sunt un baiat normal..si baiatul asta te vrea numai pentru el.
Tea: Dar, poti sa fi cu atate fete..
Harry: Si cu toate astea eu te vreau pe tine. Inceteaza sa mai gandesti...si fac e simti.
Se uita la mine nedumerita.S-a asezat pe patura. Eu m-am intors cu spatele la ea suparat si atunci mainile ei mi-au atins pieptul.
Tea: Accept!
M-am intors atat de fericit la ea si am sarutat-o timp de cateva minute.
Dupa asta am mai stat putin pe patura imbratisati ne-am urcat pe cai si am plecat spre masina. Am dus cai la locurile lor si am plecat spre casa. Nu pot descrie cat de fericit sunt.
Cand am ajuns acasa baietii ieseau din casa cu prietenele lor.
Nina: Tea, ce faci cu Harry, credeam sa ai treaba cu mama ta?
Tea: Fetelor..imi pare rau..am..pai.
Dizz: Ne-ai mintit?
Tea: Pai da dar..
Harry: Dar a avut treaba cu mine si am rugat-o sa nu spuna nimanui, i-am luat eu apararea. Atunci am luat-o in brate si toti au inceput sa zambeasca.
Daiana: Wow..pai atunci te iertam...voi 2.
Tea: Suntem un cuplu.
Vero: Tu domnisoara ai ceva de povestit.
Tea: Da fetelor am, haide-ti la mine. Eu plec Harry, ne vedem maine. Noapte buna.
Harry: Cu siguranta va fi, noapte buna, si am sarutat-o.
Dizz: Noi nu mai venim la tine, vorbim al telefon e tarziu si trebuie sa mergem acasa. Oricum Julia e la tine si nu avem chef de ea.
Tea: La mine???
Daiana: Da, cred ca a venit cu mama ei in vizita.
Tea: Bleah. Papa fetelor.
Si asa Tea a intrat in casa si fetele au plecat lasandu-ma cu prieteni mei.

Liam: Pana la urma ai reusit...imi cam pare rau...credeam ca ea te va face sa te schimbi.
Harry: Cine spune ca nu m-a facut deja sa ma schimb?
Zayn: CE??
Harry: Sinncer nu imi mai pasa de nici un pariu. Imi place de ea. De ea chiar imi place, nu o vreau doar pentru cateva zile.
Louis: Se pare ca baiatul nostru si-a gasit dragostea.
Niall: Dupa atata timp..ma bucur pentru tine omule.
Liam: Da, esti tot un zambet.
Harry: Sunt nu e asa? Oricum nu spuneti nimic nici Teei nici  fetelor de pariu. NU cred ca ar reactiona prea bine si oricum nu mai conteaza acum Bine?
Z, L, N, L: Normal.
Harry: Eu ma duc in casa.
Liam: Venim si noi.

Dar in tot timpul asta Julia era in gradina si a auzit tot. Aveau un zambet malefic. Oare ce va face Julia cu ce a aflat?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu