miercuri, 7 noiembrie 2012


Cap. 21 What a night!!!

S-a desprins din bratele lui Liam, vroia sa plece sa il caute pe Harry, dar ceva a oprit-o. Il privea in ochii, nici el nu spunea nimic, doar o privea pana au fost intrerupti:
Vero:
La naiba am pierdut numaratoarea inversa. Nu am fost cu tine la inceputul anului.
Liam: Nu e nimic, chiar nu conteaza asta.
Vero: Tea tu, tu ce cauti aici? Unde e Harry?
Tea: Doamne Harry...ma odihneam  putin...si..Liam a venit...si..anul nou a venit...trebuie sa plec sa il gasesc pe curly. Pa!!! And Happy New Year!!!!
Vero: Ok, asta a fost ciudat!
Liam: Las-o pe Tea, eu vreau sa ii dau prietenei mele primul sarut din noul an






Intre timp Harry iesise pe terasa sa o caute pe Tea, iar Ever l-a insotit.

Harry: Oare unde a disparut?
Ever: Trebuie sa fie pe aici pe undeva.
Stii am vrut de mult sa iti spun...multumesc pentru...stii tu, noaptea aia cand mai ajutat.
Harry: Aa da, tu erai. Am uitat. Nu ai pentru ce, Teei trebuie sa ii multumesti, ea a vazut ca ai nevoie de ajutor.
Nici nu a apucat sa termine ce avea de spus si Ever a calcat stramb si i s-a rupt tocul dezechilibrabdu-se. Harry s-a grabit sa o prinda si in acel moment Anul Nou a venit.
Ever:
O Doamne, multumesc. Asta imi lipsea sa imi rup gatul de Anul Nou.
Harry: Nu ai pentru ce. A spus cu o fata trista.
Ever: Ai patit ceva?
Harry: Nu ma intelege gresit, dar nu esti exact fata pe care vroiam sa o tin in brate in momentul ala.
Ever: Ohh, da inteleg.
Tea: In sfarsit, te gasesc.
Ever: Eu, plec, ma duc la prietenii mei. Vorbim mai tarziu. La multi ani!!!
Tea: Ok, La multi ani!
Harry: Unde ai disparut?
Tea: Pai, m-am odihnit putin..si...imi pare rau.
Harry: Si mie...dar nu conteaza asta. Conteaza ca esti acum cu mine.
Tea: Sunt aici mereu, cel putin atata timp cat tu ma vrei.
Harry: Te vreau...pai...mereu. Pentru toata viata.
Si a luat-o in brate.
Tea: Esti sigur? Chiar vrei o nesuferita pe capul tau atat timp? A intrebat usor sarcastica.
Harry: Da, pentru ca nesuferita asta ma face fericit.
Tea: Sunt curioasa daca o sa mai crezi asta si peste cateva luni, sau chiar saptamani.
Harry: Normal ca o sa cred, esti...esti nesuferita mea dulce...ce zici sa imi dai putin din duleata ta.

Tea a zambit si-a pus mainile in jurul gatului lui si i-a dat primul lor sarut din noul an.

Au plecat dupa terasa si s-au dus sa isi gaseasca prietenii. Erau toti, cu exceptia lui Zayn si a Ninei, la o masa.
Tea: 
Happy New Year my friends!!!
Harry: Grup hug?
Tea: Dizz, de ce esti bosumflata?
Dizz: Pentru ca am fost la baie si domnu' Horan a inceput sa danseze cu Andreea si nu era cu mine la inceputul anului.
Tea: Doamne, nici voi, ce naiba s-a intamplat in seara asta???
Niall: Dar nu asta conteaza. Nu conteaza deloc. Eu te iubesc pe tine si asta ar trebui sa fie mult mai important.
Louis: Asa e!
Dizz: Voi macar ati fost impreuna.
Daiana: Da, si a fost cel mai frumos inceput de an, in bratele iubitului meu.
Dizz: Bine ca invarti cutitul in rana.
Vero: gata, inceteaza. Si Liam a fost cu Tea si nu fac ca tine.
Harry: Serios, Liam a fost cu Tea? A ridicat o spranceana in timp ce se uita confuz la Tea.
Tea: Da, dar nu conteaza asta. Ce naiba!
Daiana: Stie cineva unde sunt Zayn si Nina?
Louis: Chiar, unde sunt astia doi?
Niall: Nu i-am mai vazut de ceva vreme. Habar nu am.
Harry: Pai oriunde ar fi, sigur se simt bine. Si asta trebuie sa facem si noi. Let's drink!!!
Tea: What?
Harry: O hai, e Anul Nou, nu mori daca bei si tu putin.
Daca bem cu toti.
Louis: Eu sunt deacord cu curly.
Niall: Yeah Buddy!!!

Pe la ora 10, cand nimeni nu era atent Zayn a luat-o de mana pe Nina si au iesit afara.
Nina:
Unde mergem?
Zayn: Surpriza!
Nina: Ei hai, spune-mi.
Zayn: Am zis ca e surpriza. Asteapta. Si te rog sa iti spui asta la ochii!
Nina: De ce? Zayn tu chiar ai chef de joaca in momentul asua? Hai inapoi la petrecere.
Zayn: Nu!!!! Hai pune-ti esarfa asta la ochii.
Dupa 5 minute de"cearta" Nina s-a conformat si l-a ascultat pe Zayn.

S-au urcat intr-o masina si dupa jumatate de ora de mers au ajuns.
A ajutat-o sa coboare si i-a dat esarfa jos. In fata lor era o poteca. iar pe margini erau torte aprinse.

Zayn: Mergem???
Nina: Bine, a spus ea foarte surprinsa.
Au mers cateva minute si au ajuns la o cabana. Zayn a luat-o in brate si au intrat asa in cabana.
Zayn:
Noaptea asta e speciala. Nu vreau sa o petrec decat cu tine.
Nina nu mai putea spune nimic, ochii i se umpluse de lacrimi si a inceput sa planga.
Zayn: Ce ai patit? Am facut ceva rau? Iarta-ma, nu am vrut. A spun el panicat.
Nina i-a pus mana pe obraz si la sarutat.
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mcxrgcdRJT1qio9b0o1_500.gif
Nina: Cum sa faci ceva rau? Sunt lacrimi de bucurie. Sunt asa fericita, nu ma asteptam la asta.
Zayn: Deci iti place?
Nina: Normal ca imi place. Suntem doar noi 2 si locul asta e minunat.
In semineu ardea focul si peste tot erau aprinse lumanari, iar pe jos erau petale de trandafiri.
Nina:
Si ce ai vrea sa facem?
Zayn: Orice, atat timp cat suntem impreuna nu imi pasa. sa vorbim, sa stam imbratisati, sa ne sarutam.
Nina: Am o idee mai buna. A spus ea privind-ul fix.
Zayn: Ce idee?
Nina: Pai..eu..vreau sa fiu a ta... si tu al meu.
Zayn: Pai sunt al tau.
Nina: Zayn, vreau sa fiu a ta, sa fi tu primul baiat din viata mea.
Zayn era surprins, nu se astepta la asta.
Zayn:
Esti sigura, adica eu nu de asta te-am adus aici, nu vreau sa te grabesc, sa faci ceva ce nu vrei.
Nina: Sunt sigura, dar daca tu nu vrei...
Zayn: Glumesti nu? Nimic nu mi-ar placea mai mult. Te iubesc, te vreau, mereu te-am vrut, din prima clipa in care te-am cunoscut.
Nu a mai spus nimic, s-a apropiat de ea si a sarutat-o. A inceput sa ii de-a jos rochia, i-a desfacut parul si a asezat-o pe pat.
Nina a inceput sa ii desfaca nasturi de la camasa si cand in sfarsit a ramas fara ea, Nina a fost surprinsa. Adica mai vazuse poza pe net cu el dezbracat, dar WTF cum poate fi asa perfect?
Nu se simtea bine, daca lui nu ii place ce vede? S-a ridicat, inca nu ii daduse rochia de tot jos si a ridicat-o la loc.
Zayn:
Te-ai razgandit nu?
Nina: Nu e vorba de asta, sunt...sunt pregatita.
Zayn: Atunci?
Nina: Dar imi e frica, daca tu..nu ma placi asa cum sunt eu..adica uitate la tine esti...wow...si eu..
Zayn: Pentru mine esti perfecta, cum sa nu imi placa ce o sa vad? Macar lasa-ma pe mine sa hotarasc.
Nina a inceput sa zambeasca, asa ca Zayn s-a apropiat din nou de ea si a sarutat-o.
De data asta i-a dat rochia jos de tot si s-a oprit.
Zayn:
auzi la ea, sa nu imi placa ce vad, esti perfecta, perfecta pentru mine.

O privea din cap pana in picioare, iar Nina a inceput sa se rusineze. el si-a dat seama asa ca a continuat sa o sarute.
Din nou a asezat-o in pat si a inceput sa o sarute mai pasional.



Si-a dat si el pantaloni jos si boxei si la fel a facut si cu sutienul Ninei si cu boxeri ei. Acum erau copmlet goi, iar Nina era din ce in ce mai nervoasa. Din noi, Zayn si-a dat seama de asta si a inceput sa o sarute pe gat, pe sani, pe stomac, iar dupa i-a zis.
Zayn:
O sa incerc sa fie cat mai placut pentru tine. Te iubesc, iar in acel moment ceva a facut-o pe Nina sa izbucneasca in lacrimi.
Zayn:
Imi pare rau, daca vrei ma opresc.
Nina: Nu, a inghitit in sec, continua.
Zayn a inceput sa o sarute iar.




Lacrimile au continuat sa cada inca pret de cateva minute, dar usor, usor, totul devenea mai placut.
Au auzit cum artificiile incepuse sa bubuie, dar nu s-au oprit. Au continuat si au avut o noapte plina de placere.

Zayn: 'Neata sunshine!
Nina: Hey, my love!
zayn: Iar te holbezi la mine?
Nina: Pai daca iar m-am trezit inaintea ta.
Zayn: Si iar nu avem micul de jun nu?
Nina: Cam asa!
Zayn: Nu conteaza.



Zayn: Cum a fost?
Nina: Perfect. Cea mai frumoasa noapte din viata mea. Si un excelent mod de a incepe noul an.
Zayn: Ma bucur sa aud asta! repetam?
Nina: Nu, trebuie sa plecam, sa facem bagajele, in cateva ore ne intorcem acasa, plus prieteni nostri nu stiu unde am disparut, probabil isi fac griji.
S-au imbracat, admirandu-si unul altuia corpurile si au plecat inapoi la hotel.
Cand au ajuns toata lumea dormea, asa ca au intrat in camera Ninei si a Teei si surpriza, Tea dormea pe jumatate goala in bratele lui Harry.

Zayn: Cred ca nu suntem singurii care au avut treaba noaptea trecuta.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu