duminică, 18 noiembrie 2012

Cap.22  Everything is just too perfect!!!
Part.1

Nina: Hai sa nu ii trezim bine? Hai la o cafea, jos.
Harry: Prea tarziu, a spus el in soapta, pe mine deja m-ati trezit.
Tea: Si pe mine la fel, a spus ea somnoroasa si cu o fata extrem de obosita.
Nina: Imi pare rau, nu am vrut.
Zayn se holba la ei doi. Harry nu avea pe el decat boxeri, iar Tea doar sutienul si o pereche de pantaloni de pijama.
Tea:
Unde ati disparut aseara??...Doamne ce durere de cap am.
Zayn continua sa se uite insistent la ea.
Nina: Mdea..Tea cred ca ai vrea sa pui ceva pe tine.
In acel moment Tea s-a uitat la ea ca si cum nu stia cum e imbracata, si uimita, a tras cearceaful pe ea. Se inrosise toata, iar dupa s-a uitat la Harry si l-a vazut doar in boxeri si si-a pus mana la ochii.
Tea:
CE NAIBA AM FACUT ASEARA?!?!?! SI DE CE MA DOARE CAPUL ASA DE TARE??
Harry: Pentru ca ai baut cam mult, love. Trebuia sa te cred pe cuvant cand mi-ai spus ca nu o ai cu bautura si nu sti cum reactionezi cand esti...sti tu...beata.
Tea: M-am imbatat???
Zayn: Harry, nu crezi ca ar trebui sa te imbraci...totusi aici e prietena mea...si nu ma vezi pe mine umbland in boxeri in fata Teei.
Tea: Da, imbracate. nu vreau sa te vad..dezbracat. Tea avea inca mana la ochii.
Nina:
Defapt, noi plecam, cred ca aveti lucruri de discutat. l-a luat de mana pe Zayn si au iesit din camera razand.
Tea:
Spune-mi te rog ca noi doi nuu...
Harry: *cu un zamber siret* Noi doi, nu ce??? El s-a asezat langa ea in pat, in timp ce Tea si-a tras cearceaful peste cap, rusinata.
Tea:
Nu ne-am..pai...ahh Doamne..nu am facut nimic aseara..sti tu...nu am facut sex. A rostit cuvantul sex extrem de incet.
Harry: Deci nu iti amintesti ce ai facut noaptea trecuta?
Tea: Nu...Doamne, te rog spune-mi ca nu ne-am culcat impreuna. Nu pot sa nu imi amintesc prima mea data!
Harry: Deci, esti inca virgina? A intrebat putin surprins.
Tea: Normal ca sunt, am 17 ani. Ce crezi ca ma culc cu baieti in stanga si in dreapta? A scos capul de sub cearceaf nervoasa.
Harry: Nu, cum poti sa cerzi asa ceva? Nu as putea sa ma intragostesc niciodata de o asemenea fata. dar ma gandeam ca tu si Dean, daca ati fost atat impreuna...
Tea: NU!!! Oricum, e groaznic...
Harry: E asa rau ca am fost primul in viata ta?
Tea: Nu, esti...cu tine chiar imi doresc sa fiu si in sensul ala...te iubesc la nebunie, normal ca vreau sa fiu cu tine. Dar nu eram pregatita, nu sunt...si nu imi amintesc nimic. DE CE NAIBA AM BAUT ATAT???
Harry a inceput sa zambeasca.
Tea:
*iritata* De ce zambesti asa, eu am o problema serioasa aici??? Macar ne-am protejat? Nu vreau surprize.
Harry: Zambesc, pentru ca mai facut fericit. Faptul ca iti doresti sa fiu eu primul, ma face cel mai fericit om pe Pamant si abia astept sa se intample asta.
Tea: A pai, te iubesc, normal ca vre...stai ce?Nu s-a intampla? SERIOS? Slava cerului.
I-a sarit in brate si l-a sarutat de fericire.
Tea:
Si totusi ce am facut aseara?
Harry: Pai aproape toata lumea a disparut, presupun ca s-au dus la culcare dupa petrecere. Noi 8 am mai ramas sa ne distram in continuare..
Tea: Asta imi amintesc.
Harry: Dupa am jucat adevar sau provocare...si daca nu faceai ce ti se spune..
Tea: Stiu..bei un shot.
Harry: Cred ca pana la urma tu sti mai bine ca mine ce s-a intampla.
Tea: Nuuuu, spune. Nu o sa te mai intrerup.
Harry: Asa, cand a venit randul tau, Dizz te-a provocat sa il saruti pe Liam, atunci Teei i s-a pus un nod in gat, nici ea nu stia de ce.
Harry:
Ai refuzat asa ca ai baut un shot. Si dupa ai baut mai multe, ne-am luat la intrecere, bineinteles ca am castigat. ne-am imbatat cu toti, iar tu iubire ai inceput sa ne incanti cu minunata ta voce.
Tea: Oo nu!!!
Harry: Ba da, ei hai ca nu ai o voce asa rea. Si avand in vedere ca erai beata moarta, se accepta.
Tea: Mdea..sigur..
Harry: Oricum, cand am urcat, Louis dormea in patul meu cu Daiana si tu ai zic sa mergem in camera ta, oricum Nina nu e acolo.
Cand am ajuns in camera ai inceput sa te dezbraci si apropo stiam ca arati bine, dar nici chiar asa. Tea a inceput sa roseasca.Nu ti-am luat decat pantalonii de pijama cand ai inceput sa ma saruti si mai impins in pat. mi-ai zis ca vrei sa o facem, si desi te vroiam si inca te vreau ca un nebum, m-am abtinut.
Mi-am dat seama ca nu erai tu.
Teea: *si-a muscat buza de jos* Multumesc, nu stiu ce baiat ar mai fi facut asta. Esti incredibil.
Harry: Si tu esti incredibil de hot cand iti musti buza, vino incoace. A scos-o de sub cearceaf si a inceput sa o sarute.
Tea:
Dar tu domnule de ce esti in boxeri?
Harry: Mie imi place sa dorm dezbracat, deci spune merci ca am boxeri pe mine.
Tea a inceput sa zambeasca pervers.
A inceput sa il mangaie pe abdomen,  degetele ei se plimbau in sus si in jos si il privea.
Tea: Cum poti sa arati asa bine? Si mai mult, sa fi al meu?
Harry, nu a raspuns, doar si-a pus mainile in jurul taliei ei si a intors-o, asezandu-se peste ea.
Tea continua sa ii mangaie abdomenul.
Harry e din ce in ce mai excitat, o vrea, acum si aici. Tea in schimb, nu se gandea la nimic, doar se lasa dusa de val.
Harry a inceput sa o sarute mai pasional, dupa a trecut la gat si dupa mai jos pana a ajuns la sani, a vrut sa i desfaca sutienul care nu il lasa sa ii admire sani ei rotunzi, nici prea mari, dar nici prea mici, ciperfecti. Nu mai avea mult cand..

Vero:*a deschis usa* Sper ca nu mai dormit...ups.
Liam, Dizz si Niall erau in spatele ei.
Harry: Voi nu ati auzit de ciocanit?
Dizz: Si voi nu ati auzit de "incuie usa cand mi-o trag intr-un hotel cu prietena mea".
Niall: Oki, am nimerit prost.
Vero: Doar...pai in 2 ore plecam, fiti gata.
A inchis usa, toti radeam un hohote, mai putin Liam care parea putin socat.
Louis:
De ce radeti? A spus el iesind din camera tinand-o pe Daiana de mana.
Niall:
Cred ca tocmai l-am intrerupt pe Harry de la ceva important.
Daiana: Ceva important?
Dizz: Da, am intrat in camera si Harry era in boxeri..
Louis:
Asa si? El mereu dezbracat.
Vero:
Dar nu e mereu dezbracat peste Tea.
Louis: Ouuu...l-ati intrerupt pe my curly de la actiune...sa va fie rusine, a spus razand.
Liam: Haide-ti sa mancam ceva si sa ne facem bagajele. Nu putem sa intarziem, la 7 noi doi avem un zbor de prins.
Louis: aa da, am uitat ca te duci sa iti cunosti socri din Romania.
Vero s-a inrosit toata.

Tea: Ok, asta a fost ciudat si penibil.
Harry: Si mi-au stricat tot cheful.
Tea: Mai bine, prea ne-am lasat dusi de val. Hai sa impachetam.
Dupa o ora eram gata, am coborat cu toate bagajele sine-am luat la revedere de la profesori si ceilalti colegi, pentru ca ei mai ramaneau doua zile.
Baietii au vorbit cu cineva din Londra si el a trimis doua masini dupa noi.
Eu si Harry ne-am urcat in masina cu Zayn si Nina, iar restul in cealalta masina, care era mai mare.
Nina:
Ce ati facut voi aseara?
Tea: Inafara de prima mea betie, nimic.
Nina:Betie?
Zayn: Bro', ai inceput deja sa o inveti la dastea?
Tea: Nu, nu imi place sa beau, plus urasc mahmureala asta.
Harry: A fost o exceptie, nu o sa se mai intample.
Nina: Si mai devreme, ceilalti au venit cu un zambet pe fata la noi. Ce faceati voi doi?
Tea: Ce barfitori!!!
Harry: Doar o mica repetitie, nimic important. I-a  bufnit rasul pe toti.
Tea: Dar voi, unde ati disparut aseara?
Zayn: Ei noi am pus piesa in scena.
Nina: ZAYN!!!!!
Zayn: Ce, e adevarat. Oricum o sa ii spui Teei, e prietena ta cea mai buna.
Tea:WHAT??? Tu esti...defapt nu mai esti..
Nina: *rusinata* Pai da...vorbim noi..mai tarziu..


Dupa cateva ore, au ajuns in Londra. Liam si Vero, dupa ce au trecut pe acasa sa isi i-a cateva bagaje, iar Tea si Harry i-au insotit la aeroport. Dupa ce si-au luat ramas bun unul de la altu' Tea si harry au plecat spre casa.
Harry:
Nu pot sa cred ca Liam placa in alta tara pentru o fata.
Tea: O iubeste!
Harry: Clar!!! Toti 5 ne-am indragostit de cele mai dulci fete.
Tea: aww babe!!
Harry: Mama ta nu s-a intors inca nu?
Tea: Nu e inca cu prietenele ei, in Australia. Saptamana asta sunt singura.
Harry a zambit pervers.
Harry: daca iti e frica sa dormi singura, poti sa vi la noi.
Tea: Serios? Aveti o camera libera?
Harry: Da, dar eu prefer sa dormi in camera mea, am un pat foarte mare!
Tea: Nea, sunt fata mare, nu imi mai e frica sa dorm singura de la 5 ani. A raspuns sarcastica.
Harry: Esti sigura?
Tea: Foarte.
Dupa ce au ajuns acasa, iar Tea i-a dat un sarut de noapte buna lui Harry, ea a intrat in casa si dintrodata sa intristat. Era prima data singura in casa aia, fara mama ei si mai important fara tatal ei.
Dupa ce a facut un dus, sa asezat in pat si privea in gol. A inceput sa se gandeasca la tot ce sa intamplat. Nu a mai facut asta de mult, sa stea si sa analizeze tot. Se gandea la cum au aparut baietii si cum l-a vazut pe Harry in pat cu Julia. Cum sau impacat si la prima ei betie. Cat de dulce a fost Harry ca nu a profitat de starea ei. Cum mai aveu putin si o faceau, daca nu erau intrerupti. La Vero si Liam care acum erau in drum spre Romania. Se gandea la plastice si la cat de cuminti au fost, nu au facut nimic pana acum. Oare au renuntat sau inca o asteapta alte lovituri de la ele. Se gandea cat de fericita e ca este iubita de un asa baiat. Oare cat o sa dureze???


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu